Whaa energie voor 10 hier. Morgen weekend naar Duitsland. Heb er zo'n zin in. Heb hier in huis hardstyle op staan. Ga letterlijk hakkend en springend door het huis. Haha. Nergens last vanmiddag nog niet eens een harde buik. Baby vind 't wel lekker geloof ik haha. En dat nadat ik vanmiddag 4 uur over het dorp gestruind heb. En heel m'n huis gepoetst
Dankje. Denk dat ik het maar doe ja. Heb het afgelopen maandag ook al aangegeven. En toen dus getest op blaasontsteking wat niet zo is. Ja erg hè die schoenen enz. Ik heb deze week nog even mijn moeder geknipt ( haar ) en gekleurd. En zij mijn teennagels geknipt en gelakt haha! Echt genieten doe ik niet en heb ik nooit echt gedaan. Tuurlijk het getrappel blijft bijzonder maar ik heb al telang teveel klachten. Heb na Z ook nooit gehad dat je een zwangere ziet en denkt oh wat prachtig ( wat je dan vaak hoort ) of dat je er weemoedig van word. Ik dacht dan altijd jij liever dan ik haha
Ook al heb ik weinig klachten, ik word het ook wel een beetje zat. Zou het fijn vinden als mijn lijf weer van mij is. Idd het omdraaien in bed, schoenen aan doen, nagels knippen of lakken, alles wat nu lastig gaat. Al geniet ik ook nog wel van alle beweging in mijn buik. Ik vind het heel dubbel. Imona, fijne vakantie!
@madameV bedankt dat je het met me wil delen. Ik heb maandag een afspraak bij de verloskundige staan en vermoed dat ik het dan wel zal horen maar zo niet dan hou ik me zeker aanbevolen. Nu we zijn verhuisd zal ik ook het kraampakket eens openmaken. Hebben jullie die matrasbeschermers ergens vandaan? Wij hebben een twee persoons matras dus is het misschien lastiger iets te vinden dan als je twee enkele matrassen hebt. Sterkte met de laatste loodjes dames. Niet leuk al die kwaaltjes en ongemakken. Bij mij blijven ze nog altijd uit dus mag denk ik in mijn handjes knijpen. Ben alleen iets eerder wakker dan normaal en wat vaker plassen maar dat is het. Ga nu wel even wat rustiger aan doen en beetje genieten van de rust in huis nu dat nog kan
@82Noor die matras dingen zitten idd in je kraampakket en genoeg voor een 2 persoons bed daar zijn ze op afgestemd denk ik want er zullen er genoeg zijn met een 2 persoons matras denk ik. Hehe op een paar toilet bezoeken na eindelijk weer eens goed geslapen en niet om 4 u wakker en dan niet meer kunnen slapen. Heerlijk. Dat doet een mens goed haha
Wat een activiteit voor een deel van ons hier!!! Dat had ik bij de 1e ook maar nu echt ver te zoeken hahaha Heb veel harde buiken, oefenweeën etc Nog iets meer dan 2 wkn als het op de geplande datum komt. Ik ben benieuwd, ondanks de lichamelijke ongemakken zie ik nog steeds op tegen de keizersnede, sta er nog steeds ongemakkelijk in. Heb me ingelezen, info gekregen, afleveringen van TLC gekeken 'bevallen met' waar toch veel KS voorbij kwamen.... werd er emo van Matrasbeschermer heb ik van de Ikea 2 persoons. Schijnen ook voor een prikkie te koop te zijn bij de action. Die dingen uit het Kraampakket kraken idd vreselijk Imona hele fijne vakantie!!! MadameV gewoon aankaarten maandag als je het heel graag wil weten. Hoorde wel dat er ook vrouwen zijn die paar wkn met ontsluiting lopen dus dat dat ook niet alles zegt Wist ik echt niet!!!
Zo'n matrasbeschermer hoeft alleen op je eigen plek van het bed. (Of ga je thuis bevallen?) Het ademt niet, dus je partner slaapt waarschijnlijk liever zonder. De kraamverzorgster raadde toen 4 jaar geleden aan om het gewoon met ductape vast te plakken aan je matras dan blijft het goed zitten.
Als je zo'n matje ( zeg maar zo'n opvang ding die aan 1 kant absorbeert en de andere kant van plastic is ) er bovenop legt kraakt ie een stuk minder en is het ook niet zo zweterig. Klopt van de ontsluiting ik wist dat wel. Ook dat het ook nog niet veel zegt maar misschien gewoon het idee ofzo. Bij Z is er ivm de hellp op een gegeven moment elke dag gekeken of er mogelijkheid was tot plaatsen van ballon of inleiden en toen zat ik 1 dag over tijd nog super dicht en was er niks mogelijk. Dus alleen het idee dat er al een openingetje is zou al een fijne gedachte zijn haha. Gelukkig gister weinig harde buiken en voorweeën
Ik had afgelopen dinsdag weer een kleine 2cm ontsluiting. Bij O had ik dit ookal heel vroeg rond de 34 weken, is uiteindelijk met 37 half geboren. Het is alleen al een fijn idee dat je die 2cm al hebt, en dus weer scheelt als het echt begint haha! Vind het zo'n verschil deze laatste weken als die bij O. Toen was het bloeeeeedheet en kon ik alleen maar klagen en zeuren. Nu gaat het voor mijn gevoel nog best goed! Mischien dat manlief er anders overdenkt maarja he....
zo af en toe hazenslaapjes in de nacht maar al heel wat beter dan voorgaande weken. energie niveau is wel laag op deze manier maar goed. verder voel ik me heel goed ukkie beweegt lekker veel en ik geniet daar wel heel erg van. moet wel zeggen dat ook ik het wel een beetje zat begin te worden. het niet slapen niet kunnen draaien maar met name het aankrijgen van schoenen tjonge wat een topsport hahaha. ben ook wel heel erg nieuwsgierig naar de uk. gisteren met mijn man heerlijk de hele dag buiten in de tuin aan het werk geweest we wonen buitenaf dus hebben wel een zeer grote tuin. dat wil zeggen mijn man aan het werk op mijn aanwijzen vanuit een stoel hahaha. daarna om 17 uur naar de stad en heerlijk op een verwarmd terras gezeten en gegeten waren om 23.30 uur weer thuis erg gezellig en lekker geklets over de uk en verwachtingen etc. erg leuk. Vannacht echter ineens enorme diarree en buikkrampen en slijm verlies (sorry details) ik dacht echt volgens mij is het begonnen even lekker gedouched maar daarna helemaal niets meer. ik denk dat mijn stukje zalm gisteravond niet helemaal goed is geweest, ondanks ik het een beetje zat word en erg nieuwsgierig ben merkte ik gisteravond wel van oh help ik ga bevallen en voelde toch lichte paniek. vind het wel ineens eng worden. maar goed als die nu nog een week zit kan ik het er wel uitkijken denk ik. je groeit er naar toe zeggen ze. ik heb in het kraampakket wel de matras beschermen erop gelegd en het kraakt helemaal niet ik heb wel mijn molton en hoeslaken er bovenop liggen misschien dat dat scheelt. dus geen gekraak maar het is wel warm.
Tja wat de mannen ervan denken hahahaha die van mij blijft lief en denkt mee zover mogelijk Ik ga zelf natuurlijk niet thuis bevallen maar de vliezen kunnen toch onverwacht breken op ieder willekeurig moment... dan is het prettig dat je niet je matras weg hoeft te gooien MadameV hoop dat je goed nieuws krijgt maandag en dat er een beginnetje is voor je. Jadie wat een gezellige dag heb je gehad, hier ook wat zenuwen helaas. Was het niet je slijmprop vannacht? Geen idee maar kan ook vooraf. O en ziek zijn met diarree en of overgeven is afschuwelijk nu.
Hier net wakker buik is heel eeg onrustig net of de baby wil draaien ook heel veel druk van onder... geeft een naar gevoel en nog meer buikpijn
Oe spannend dat gerommel! Zou de eerste baby zich gaan aandienen?! Kan me goed voorstellen dat je daar onrustig van wordt! Sterkte MadameV en Doppie! Ik heb vandaag m'n laatste werkdag gehad en nu heerlijk verlof. Vanavond nog 1 verslagje schrijven en dan alles loslaten. Ben er ook zo aan toe! Ben zo moe, heb vandaag ook meer harde buiken gehad en steken van onder. Hoop maar dat de baby nu indaalt.
Ik heb het al vanaf vorige week woensdag op en af. Vind het vooral irritant want daardoor moet je er ook telkens aan denken. Of zet door of stop nog voor een paar weken denk ik dan. Maar dit is wel vervelend
ik denk wel veel slijm maar er zat geen bloed bij dus geen slijmprop denk ik weet het niet zo goed het was wel veel zeg maar. terwijl ik eigenlijk niet zoveel afscheiding heb gehad tot nu toe en vandaag ook niet. maar goed buik is weer rustig nu geen harde buiken of zo meer zoals vanacht. dus ik ga maar uit van slechte vis. nu weer prima te pas. lig al bed met een filmpje man slaapt al arme vent die slaapt ook nauwelijks met mijn gezicht en gekreun hahaha