Ik ben helemaal niet moe heb alleen wel last van mijn liezen en voel steekjes en ik ben een kilo afgevallen en de hele dag het gevoel hebben dat je honger hebt maar eigenlijk ook niet
Wat heerlijk dat je dalijk zoveel tijd kan doorbrengen met de baby! Ik snap dat ze hopen op een zusje. Want ja 2 grote broers?! Die moeten natuurlijk een zusje hebben om te beschermen haha. Ons zoontje snapt er nog helemaal niks van dat ie er een broertje/zusje bij krijgt.. Hij is nu bijna 15 maanden (22 maanden als de baby er is) we laten hem wel vaak kusjes geven op de buik, maar het besef is ver weg.. Dit vind ik eigenlijk heel jammer! Maar het is natuurlijk wel super leuk dat die 2 dalijk niet al te veel kwa leeftijd schelen!
Dankjewel! Ah wat heerlijk dan heb je dalijk ook 2 kindjes dicht op elkaar. Hier ook zo! Lijkt me zo leuk dat ze echt op dezelfde golflengte zullen zitten!
Hier ook n hond, ofja eigenlijk 2 haha! 2 husky's Bentley en Lexus. Wij hebben al een zoontje van 15 maanden de honden zijn helemaal gek op hem (andersom ook!) kwaaltjes wat je hier boven schrijft dat zijn echt de op en top zwanger kwaaltjes !! Lekker van genieten. Enuh! Die man met thee en honing, waar vind ik die?! Die hier lijkt wel mee zwanger net zo vlug op z'n tenen getrapt als z'n vrouw haha.
Die van mij is een Amerikaanse stafford. 3 jaar geleden geadopteerd. Ze is al 11 maar ze gedraagt zich nog als een jonge hond. Ja die man met thee en honing is zeldzaam denk ik. De enige die ik ken zit hier op de bank. Mijn de mannen van mijn andere zwangere vriendinnen (zijn er nog 3 op het moment) zijn ook allemaal zo snel op de teentjes getrapt of vluchten het huis uit. Die van mij laat me met rust als ik in zo'n bui ben. Hij zegt niks. Komt lekker kroegen en brengt thee en chocolade. Ideaal!
wij hebben een jack russeltje van 13 jaar hij is erg lief met kinderen dus ik voorzie geen problemen. verder gaat het goed alleen de kwaaltjes tja af en toe vlagen van misselijkheid. paar dagrn gevoelige borsten gehad maar nu zijn klachten bijna weg ik word daar wel onrustig van ik had gedacht dat het erger zou worden. zijn er meer die dat hebben?
Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier gaat t redelijk. Nog steeds niet helemaal fit. Heb gelukkig vandaag en morgen nog om een beetje uit te rusten voordat ik weer moet werken. Vanochtend last gehad van ochtendmisselijkheid, maar heb ik opzicht goed op kunnen lossen door wat crackers in bed te eten en nu aan de gember thee. Hoop dat t bij ochtendmisselijkheid blijft en niet dat t weer de hele dag gaat duren. Vandaag beetje netflixen denk ik. Tis niet zo geweldig weer hier, dus lekker binnenblijfpyjamafilm dagje ❤️
Gisteravond de CB gedaan en deze gaf 3+ aan, ben helemaal blij Hier lijken de kwaaltjes iets minder te worden, ben alleen heel erg verkouden, iemand buiten zoutoplossing nog een tip wat ik kan gebruiken?
Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom! Ik ben gelukkig weer opgeknapt. Vandaag beetje schoonmaken in huis en vanmiddag ene kinderverjaardag. Verder nog steeds geen kwaaltjes @Wendy Irritant als je zo verkouden bent, heb er helaas geen tip voor. Ik lees over een aantal dames dat ze een hond hebben, leuk! Ik was vroeger helemaal weg van husky's. Wij hebben geen huisdieren, vind het zo veel 'gedoe'. Al dat haar overal en bij honden zo vaak uitlaten. Maar voor kids is het geweldig natuurlijk.
Yes! Fijn he die bevestiging Uhm ik leg altijd een ui op m'n nachtkastje en een bak water voor de luchtvochtigheid. Verder dampo
Ah super zo'n mooie test ! Misschien stomen met alleen heet water? Of in de badkamer gaan zitten en de douche etc aan
Gelukkig heeft het iets geholpen en doe verder lekker rustig aan meis 😘! Ook lekker zo'n Netflix dagje!
Iedereen gefeliciteerd !! Leuk zoveel dames in mei/juni uitgerekend! Is er een lijstje? Wat leuk zoveel huisdieren, altijd gezellig! Wij hebben een kat ook erg gezellig!
Goede morgen dames. Vandaag dus 5 weken zwanger. Werd wakker met een enorm volle blaas. Moest echt rennen en enorme honger. Dus ik vrolijk een paar beschuitjes smeren met kaas.. nou.. waar ik dus eerst een pakje kaas zonder problemen op zou eten...Heb ik de plakjes die op mijn beschuitjes zaten maar aan de hond gegeven. Ik vond het echt totaal niet lekker! Smaakt echt naar plastic. Terwijl het gewoon de jonge kaas is die we altijd hebbem.. nou dan maar pasta op het beschuitje. En die smaakt veel zoeter dan normaal..lekker hoor. Maf hé. Hoe je de ene dag iets wel lust en de andere dag niet meer. Heb al wel vanaf het opstaan een zeurend gevoel onder in mijn buik en onderrug. Iemand enig idee wat het kan zijn? Voelt niet als een aankomende menstruatie ofzo. Zeurt gewoon.
@Lauren, er is een lijst ik denk dat hij een paar pagina's terug staat. @Imona Wat grappig dat je dat nu al zo erg hebt qua smaken. Ik heb daar de vorige keer en ook nu (nog) geen last van. Je hoort soms de gekste dingen wat vrouwen opeens heel lekker of juist vies vinden.
Ben zo vrij geweest mezelf op de lijst te zetten. Lijst: ♥ 22 Mei || xxKim|| 29 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || PatriciaW || 34 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || Shart86 || 29 jaar || 3e kindje ♥ 26 Mei || Floeperd || ? jaar || 2e kindje ♥ 28 Mei || Noaroosje || ? jaar || 1e kindje ♥ 28 Mei || Lilo88 || 28 jaar || 2e kindje ♥ 31 Mei || Wendy424 || 31 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || Boebels || 33 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || TJS || 26 jaar || 2e kindje ♥ 03 Juni || Esthertie || 33 jaar || 2e kindje 03 juni || Imona || 23 jaar || 1e kindje ♥ 04 Juni || AJO || 34 jaar || 2e kindje Afspraken SEPTEMBER 29 || PatriciaW, echo+intake 29 || Shart86, echo OKTOBER 03 || Noaroosje, echo 04 || Shart86, echo 04 || lilo88, intake 07 || xxKim, echo 10 || Wendy424, echo+intake 10 || Floeperd, echo 10 || lilo88, echo 13 || Boebels, echo+intake 13 || PatriciaW, echo 13 || Floeperd, intake 18 || Imona, echo 21 || TJS, echo 24 || Esthertie, intake 25 || Shart86, intake EMC+echo 28 || Imona, intake 31 || Esthertie, intake
Lijst: ♥ 22 Mei || xxKim|| 29 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || PatriciaW || 34 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || Shart86 || 29 jaar || 3e kindje ♥ 26 Mei || Floeperd || ? jaar || 2e kindje ♥ 28 Mei || Noaroosje || ? jaar || 1e kindje ♥ 28 Mei || Lilo88 || 28 jaar || 2e kindje ♥ 31 Mei || Wendy424 || 31 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || Boebels || 33 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || TJS || 26 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || Yankee || 29 jaar || 2e kindje ♥ 03 Juni || Esthertie || 33 jaar || 2e kindje 03 juni || Imona || 23 jaar || 1e kindje ♥ 04 Juni || AJO || 34 jaar || 2e kindje Afspraken SEPTEMBER 29 || PatriciaW, echo+intake 29 || Shart86, echo OKTOBER 03 || Noaroosje, echo 04 || Shart86, echo 04 || lilo88, intake 07 || xxKim, echo 10 || Wendy424, echo+intake 10 || Floeperd, echo 10 || lilo88, echo 13 || Boebels, echo+intake 13 || PatriciaW, echo 13 || Floeperd, intake 17 || Yankkee, echo 18 || Imona, echo 21 || TJS, echo 24 || Esthertie, intake 25 || Shart86, intake EMC+echo 28 || Imona, intake 31 || Esthertie, intake
Lijst: ♥ 22 Mei || xxKim|| 29 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || PatriciaW || 34 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || Shart86 || 29 jaar || 3e kindje ♥ 26 Mei || Floeperd || ? jaar || 2e kindje ♥ 28 Mei || Noaroosje || ? jaar || 1e kindje ♥ 28 Mei || Lilo88 || 28 jaar || 2e kindje ♥ 31 Mei || Wendy424 || 31 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || Boebels || 33 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || TJS || 26 jaar || 2e kindje ♥ 03 Juni || Esthertie || 33 jaar || 2e kindje 03 juni || Imona || 23 jaar || 1e kindje ♥ 04 Juni || AJO || 34 jaar || 2e kindje Afspraken SEPTEMBER 29 || PatriciaW, echo+intake 29 || Shart86, echo OKTOBER 03 || Noaroosje, echo+intake 04 || Shart86, echo 04 || lilo88, intake 07 || xxKim, echo 10 || Wendy424, echo+intake 10 || Floeperd, echo 10 || lilo88, echo 13 || Boebels, echo+intake 13 || PatriciaW, echo 13 || Floeperd, intake 18 || Imona, echo 21 || TJS, echo 24 || Esthertie, intake 25 || Shart86, intake EMC+echo 28 || Imona, intake 31 || Esthertie, intake
Oei. Voel me nu wel erg jong als ik al die leeftijden zie. Ach. Mijn man is 29 dus dat trekt het wel een beetje recht. 😂
hoi dames, ik heb mezelf ook maar even op het lijstje gezet. Leuk dat er al zoveel nieuwe dames bij zijn! ik lees al bij vele symptomen, ik merk nog niet echt veel. ben wel al 2 weken stront verkouden en ik heb hier wat goede tips gelezen. Ga straks maar eens proberen te stomen. Hier vandaag ook een stay in bed day met Netfllix en mn laptop. Zoontje slaapt net dus die zien we ook pas over een aantal uur terug het is alweer 2 oktober vandaag. 11 okt wordt mijn zoontje 1 en 17 okt gaan we naar de echo. toch best weer spannend.