Super lief meiden! Dank jullie wel. Evan heeft het de eerste nacht voorbeeldig gedaan 12uur een voeding 3uur een voeding en nu ligt ie weer heerlijk te drinken. Wat zijn we onwijs trots op ons gezin! Owen is op dit moment nog bij opa en oma maar die komt straks ook lekker thuis, ben zo benieuwd hoe ie zal reageren.
Vind ik ook! De namen passen erg goed bij elkaar! Mocht je gisteravond nog meteen na huis? Wat fijn zeg
Oh heerlijk zeg. Lekker genieten Hier al de hele dag gerommel. Maarja niks nieuws onder de zon. Dat is nu al anderhalve week zo. Soms een dag niet soms een nacht niet maar wel vaak. Laat me Dr maar niet meer door lijden en met familie afgesproken voor een bbq vanmiddag
Fijn dat het zo goed is gegaan, bloempje! Gefeliciteerd en heeeel veel geluk samen! Wat zal het leuk zijn als je zoontje zijn broertje voor het eerst ziet. Smeltmoment!!!
Dank jullie wel dames! Owen is helemaal weg van z'n broertje, echt zoooo ontzettend lief! Iedere keer als Evan huilt dan komt ie aangesneld om te kijken wat er aan de hand is. Zo bijzonder hoe snel hij z'n broertje accepteert terwijl ie nog te jong is om het echt echt te begrijpen. Vanmiddag heerlijk met z'n 4tjes uren op bed gelegen en alleen maar genoten. Ons geluk kan niet meer op! Hoe is het met jullie allemaal? Zo benieuwd wanneer de volgende baby zich aan dient!
Oh wat geweldig. Ben zo benieuwd hoe dat hier zal gaan. Mijn dochter is van 2014 dus die snapt het alweer iets beter. Ze heeft het er ook elke ochtend meteen over. Wat dat betreft word het echt tijd. Ze is met tijden ook bijna onhandelbaar ik denk puur door de spanning. Het blijft toch abstract zo'n baby tot het er is. Ze ligt graag bv sochtends bij me echt met haar arm om me heen zo van als je dan stiekem weg wil word ik Dr wel wakker van ofzo. Even de plek duidelijk maken ik weet niet. Ben heel benieuwd straks. De voorweeën komen en gaan nog steeds word er wel erg moe van. Heb het nu al anderhalve week dus hoop niet nog 3 weken zo door te moeten. Morgen weer na de vk. Wel heerlijk genoten van de afgelopen dagen mijn vriend was ook 4 dagen thuis. Geeft mij veel rust en gaf ook een lekker vakantie gevoel voor ons beide
Bloempje wat klinkt dat heerlijk!! Geniet ervan! MadameV, hier een dochter van 2013 en ik ben ook zo benieuwd hoe zij zal reageren. Ze weet dat het nu niet meer zo lang duurt voordat de baby komt, niet meer zo lang als eerst. Soms is ze heel lief, en soms is ze nu al jaloers als we het veel over de baby hebben of veel voor de baby kopen. Ze geeft wel elke avond voor ze gaat slapen mijn buik/de baby een knuffel en een kus. En dan aait ze heel lief over mijn buik. Ze is gek op baby's dus ik denk dat het net zo geweldig zal zijn als bij Bloempje! En bij jou vast ook!
Klinkt heel fijn bloempje. Hier helemaal nog geen voorweeen. We wat vaker garde buiken en sinds gisteren vocht. Maar dat is in 1 dag ineens zo erg geworden. Heb mijn ring af moeten doen. En mijn schoenen knellen. Als ik op mijn scheenbeen druk, druk ik zo een put er in die even blijft staan. Verder nergens last van. Wat denken jullie? Zal ik morgen als ik weer in Nederland ben de VK even bellen? Heb verder wel een heerlijk weekend gehad. Maar ben wel blij om morgen weer naar huis te gaan. Een weekend is lang zat.
hey imona, heb je nog meer klachten dan alleen vocht?? ik heb het al 3-4 weken en mijn bloeddruk blijft keurig dus hoeft niet iets te betekenen. maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen en een keer extra je bloeddruk meten. ik denk toch wel delen van de slijmprop te verliezen het is erg dikkig. geen bloed of iets dergelijks. nu af en toe last van mijn rug maar mijn buik rustig ukkie erg bewegelijk.
@AJO het lijkt me inderdaad zeer bijzonder kan echt niet wachten. Echt jaloerse trekjes heeft ze niet. Ze is meer soms heel opstandig dat ik het idee heb dat ze het toch wel erg spannend vind. Maar ook dat jaloerse zal vast wel komen haha maar dat zien we dan wel weer. Vind het ook wel erg leuk dat ze de leeftijd heeft dat ze er duidelijk wat van mee krijgt. @Imona het hoeft inderdaad niks te betekenen. Vocht dat hoort er gewoon bij en hebben de meeste zwangeren op het eind. Zolang je bloeddruk goed is en je je goed voelt is er niet veel aan de hand. Bij zwangerschaps vergiftiging krijg je ook erge klachten als hoofdpijn misselijkheid het gevoel dat er een strakke band bovenaan je buik zit enz. Het aparte is dat ik bij mijn dochter dat alles dus had en zulke dikke voeten dat je serieus niet kon zien dat ik überhaupt enkels had. En nu heb ik helemaal nog geen last van vocht. Vind dat zo bijzonder dat het zo totaal anders loopt. Dat wou ik natuurlijk ook graag ma toch haha @jadie zou goed kunnen hoor dat je hem langzaam verliest. Hier was het toen echt meer in 1x en gaf ook niet echt een startsein helaas.
Het is mei! De maand waarin de meeste van onze babietjes geboren zullen worden! Ik vind het wel bijzonder. Ben benieuwd wie de volgende is...
Vocht is echt van de een op de andere dag ineens gekomen. Ook in mijn gezicht. Heb nu ook wel echt hoofdpijn sinds vanmorgen en giga dorst. Maar dat kan ook komen door het zoute eten in duitsland. Heb nu ook steeds harde buiken onderin. Stuk of 3 per uur. Vannacht beetje menstruatiepijn in mn rug en raar gevoel in mn bovenbenen. Ga voor de zekerheid bellen als ik in nederland ben. In iedergeval om even mn bloeddruk te meten. Die was vkrige week 134/84
Ik zou idd even bellen Imona. Voor de zekerheid. Vannacht een beroerde nacht gehad. Toen ik naar bed ging kreeg ik harde pijnlijke buiken. Die bleven maar komen, dus slapen ging niet echt. Om 2 uur was mijn dochtertje wakker en aan het huilen. Daarna kon ik niet slapen, tot een uur of 4. En om 5.30 uur was mijn dochtertje alweer aan het roepen. Gelukkig heb ik nu verlof en is mijn dochtertje naar de opvang dus ben ik vanochtend lekker terug gegaan naar bed. Voel me nu weer prima! Hoe gaat het met jullie?
Slaap al 2 nachten zo licht en ben telkens rond half 4 wakker en dan ook echt 2 uur wakker liggen. Vandaag is mijn dochtertje een dagje bij oma en dat is ook wel even heerlijk. Ik dacht te gaan rusten, maar moet nog zoveel doen om het huis een beetje kraamvérzorgster-proof te krijgen (lees: wil net doen alsof ik heeeeel opgeruimd ben... haha) Dus net ff flink de badkamer gedaan en wil m'n kledingkast netjes hebben etc. Mijn lijst is nog lang! Het gaat bij veel van jullie toch wel een beetje rommelen hè. Krampen, vocht, slijmproppen die om iedereens oren vliegen etc. Hier nog niet, maar ben nu pas 35 weken en jullie zijn al een stukje verder. Voel me gelijk een jonkie (niet in leeftijd hoor met mn 33 jaar, dan voel ik me een beetje bejaard hier) die wat achterloopt haha. Succes allemaal vandaag!
@Suuzan heb ook nog helemaal nergens last van en ik ga naar de 38 weken. Misschien zegt her niets en begint het toch opeens van het een op andere moment. Ik vind het wel lekker als hij nog even blijft zitten. Voelt wel een beetje als vakantie
Hihi Suzan je bent nog lang niet bejaard. Ik heb juist veel beroerde nachten maar het hoeft allemaal niks te zeggen. Bij mijn dochter zat ik sochtends nog helemaal dicht. Niks noppes nada zelfs inleiden niet mogelijk en dat bij 40+1. Savonds begon het vanzelf. Net de vk e even gekeken ( en me op het hart gedrukt dat het niks zegt maar vind het gewoon fijn om te weten ( en baarmoedermond half verstreken en vingertopje ontsluiting. Nogmaals zegt helemaal niks. Nu kon ik qua afspraak niet eerder als volgende week donderdag. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik Dat niet haal haha
Ha dat had ik ook bij de 1e hoor hahahahaha begon vanuit het niets met 38 wk en binnen een paar uur volledige ontsluting... Ik was een beetje in shock omdat ik minimaal een paar voortekenen had verwacht