Doppie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Fijn dat het goed gaat. Doe rustig aan en laat je lekker verwennen! Een keizersnee is een grote operatie. Tis wel snel gegaan, of niet?
k heb het idee dat ik vannacht oefen weeen heb gehad.. Zat te rommelen laag onderin. En ineens beetje menstruatie achtige pijn. En later een soort kramp achtig.. Niet echt uit te leggen. Onder in m'n rug en onder in m'n buik. Deed niet heel veel pijn maar het was ook niet echt lekker zegmaar haha. Kunnen dat oefenweeen zijn? Ook tijdens dat gebeuren steeds harde buiken.. Heb ik normaal nooit s nachts.
Dat zijn idd voorweeën ja. Heb dat al 2 weken blegh op en af. Gister vanaf 1u smiddags en ging de hele nacht door werd ook steeds pijnlijker en frequenter dus toch de vk maar even laten komen maar helaas flink voorwerk. Eigenlijk had ik dat ook wel verwacht maar mijn vriend werkt ook niet om de hoek dus liever een x vaker checken. Ben nu helemaal gesloopt heb hooguit een half uur geslapen pff
@madameV oh jee.. gaat nu wel dichtbij komen dan. Naja. Het zegt niet zo veel ook. Mijn man werkt op 45 minuten rijden hiervandaan. Hij heeft ten alle tijden zijn telefoon bij zich dus als ik bel dat hij moet komen gooit hij alles neer en komt meteen naar huis. Ik zal het vanmiddag ook wel even melden bij de vk. Pff spannend allemaal zeg..
Vervelend en spannend die voorweeeen! Maar als het al 2 weken duurt, dan is het spannende er wel af denk ik!
Ja denk het ook wel idd. Naja. Onze kleine moet iig tot zaterdag avond blijven zitten.. hen zaterdag zwangerschaps schoot.. beetje lullig als hij er dan uit zou floppen. Haha. Na die shoot mag hij komen. Haha
Gefeliciteerd @Doppie met jullie zoontje! Ik hoop dat je maar rustig aan kunt doen en lekker je nieuwe familielid mag ontdekken. Mini voetjes, mini handjes..
Hebben jullie trouwens het wiegje of ledikantje al opgemaakt? Ik had dat gedaan maar zie het eigenlijk alleen maar stoffig worden. Denk dat ik het er maar weer af haal en even in de was doe en daarna in de kast en pas opmaken als hij er is. Of hoe doen jullie dat?
Bij mij ligt dat al opgemaakt. Ik zie het niet echt stoffig worden. Maar moet zeggen dat er bij ons sowieso weinig stof boven ligt.
Ik wilde het heel graag doen, het staat zo leuk. Maar ik heb het toch maar niet gedaan, dan moet het nog zo'n tijd staan en wordt het idd stoffig. Helaas is ons huis wel erg stoffig. Misschien dat ik het over 2 wk doe, als de baby er dan nog niet is
De co-sleeper heb ik nog niet opgemaakt. Om de matras zit een plastic zodat het matras niet stoffig kan worden. Datzelfde geldt voor het aankleed/was kussen. Ook over de kinderwagen en dergelijke heb ik plastic zeil gelegd. Al het beddengoed is inmiddels wel gewassen en het ligt klaar om te kunnen gebruiken wanneer het nodig is.
Ik heb alles al opgemaakt echt stoffig is het hier ook niet Mijn vriend ook zoiets imona. Mijn eerste bevalling duurde 15u ook al gaat een 2e vaak sneller denk ik niet dat ie zich hoeft te haasten ofzo. Het mooiste is dat de meeste bevallingen snachts beginnen dan is ie er al. Vanochtend was ook vooral zo van niet dat ie net weg is en dan toch ma nee Idd spannend is het niet er zijn wel meer mensen met vaak voorweeën. Meer vervelend vooral maar goed. Ik probeer het maar een beetje te negeren. De vk zei ook afleiding zoeken dus ik laat er maar niks om als ik nog 2-4 weken stil op de bank moet zitten word ik ook gek haha
hey doppi van harte gefeliciteerd met jullie zoon wat snel gegaan zeg nu herstellen. hier alles rustig ben doodmoe slaap weer slecht maar goed en houd enorm veel vocht vast bloeddruk blijft goed dus gewoon pech. na het weekend mag de uk komen wat mijn betreft. hoop dat dat ook gebeurd maar heb er een hard hoofd in ik denk dat ukkie zich nog super voelt hierbinnen beweegt lekker veel en vaak de hik. toch ook wel fijn dat het goed gaat daarbinnen. maar hierbuiten is het ook wel leuk zeg ik steeds hihi bedje heb ik opgemaakt en er ligt een groot laken overheen voor de eventuele stof wat er eigenlijk niet is maar toch
Vanmiddag controle gehad bij gynaecoloog in opleiding en Co-assistent. Alles was goed. Bloeddruk 110/75, nog genoeg vruchtwater. Baby is nog niet ingedaald, dus als m'n vliezen breken dan moet ik gelijk ziekenhuis bellen dat ik er aan kom. Vorige keer nog het advies gekregen dat ik dan moest gaan liggen, maar volgens haar was dat niet nodig. Ben een beetje gefrustreerd, omdat het 2 in opleiding waren duurde het lang (en ze liepen al een half uur uit) en ik moest op de weegschaal. Nu is het niet dat ik dat niet wil hoor, maar normaal hoeft dat niet en ik zie het nut niet in van steeds wegen op een andere weegschaal. Nu was ik 3 kg zwaarder dan thuis, bij de vorige keer wegen (diëtiste) was ik 2 kg lichter dan thuis. Dus als ze die getallen in m'n dossier zetten, zegt het niet zoveel, het lijkt alleen dat ik meer ben aangekomen dan ik echt ben. Zullen de hormonen wel zijn, ik vind het gewoon stom.
Snap dat dat je frustreert inderdaad. Kan je niet gewonnen zeggen dat je niet daar wil wegen. Hier vanmiddag ook bij de vk geweest. Alles was weer goed. Bloeddruk 130/75. Netjes dus. Vorige week was er nog geen sprake van indalen en nu lag meneer al voor 3/4 in mijn bekken en nagenoeg vast. Zoo spannend! Zeker met die oefenweeen vannacht en het gaat langzaam wat rommelen beneden met wat steekjes in de onderbuik en muts en af en toe een soort drukkend gevoel ofzo. Nog even geduld!
Wat een rust hier. Wij hebben morgen een zwangerschapsshoot door een vriendin van ons. Heb er echt zin in. Ik heb 3 shirts mee en een jurkje en overhemd van mijn man. Haha daar steekt mijn buik dan half uit hihi. En knuffel. Speen. Schoentjes. Blauw lint. Echo foto's en DE test. En blauwe muisjes. Nou dat kan niet anders dan dat leuke foto's worden.