Leuk zeg imona. Ij heb dat vorige week maandag gedaan. Wel ben ik nooit zo van dat gekunstelde en met blote buik is ook niet zo mijn ding heb het bij mijn dochter daarom niet gedaan. Maar dit x kreeg ik het kado en vond het toch wel erg leuk. persoonlijk vind ik de foto's met mijn dochter erbij op het leukst geworden. Gewoon van die spontane foto's. Erg leuk voor later. Veel plezier ermee vandaag.
Leuk Imona!! Veel plezier! Wij gaan vanmiddag met dochterlief naar een speeltuin en daarna lekker pannenkoeken eten, nog voor onze trouwdag. Gistermiddag zijn we nog de stad in geweest. Flink gelopen, was kapot daarna. Hopelijk helpt het mee Heb al de hele ochtend buikpijn, voelt als ongesteldheidspijn. T komt en gaat een beetje. Soms ook harde buik erbij. Doe maar een beetje rustig aan.
imona veel plezier vandaag. hier lekker een dagje niets moet alles mag lekker zonnetje erbij heerlijk. slapen blijft lastig maar ach relaxen lukt wel gelukkig. vanmorgen harde buiken die bovenin beginnen elke 2-3 minuten ik dacht echt yes daar gaan we. maar na een uurtje helemaal niets meer dus zal dan toch aan het oefenen zijn haha. de uk doet me af en toe wel vreselijk pijn in mijn ribben met bewegingen echt venijnig tranen rollen me over de wangen, geen ruimte meer dus eruit!!!! roep ik dan haha
Net terug van boodschappen doen. Wat een hel. Weeeig gevoel boven benen af en toe. En bijna bij elke stap harde buiken. Ben blij dat ik op de bank zit. Mijn man heeft bijna alles gedaan gelukkig. Wat een schat
Hier heb ik nog niet echt last van harde buiken. Ik heb ze wel, maar dat neemt ook weer heel snel af. Mijn man doet ook heel veel. Daar ben ik heel blij mee. Ook al is het soms ook wel frustrerend, want normaal verdelen we bijvoorbeeld het dragen van spullen evenredig. Waar ik vooral last van heb is bukken. Als ik buk heb ik daarna gegarandeerd buikpijn. Ik weet niet meer of het in dit onderwerp was, maar iemand vroeg nog naar ervaringen met de waterdichte moltons van Hema. Wij hebben deze nu een week op ons bed liggen en we merken er amper iets van. De eerste dag is het even wennen, omdat het net iets meer kraakt, maar de volgende dag valt dat al niet meer op. En het ligt niet minder zacht dan onze andere moltons. We gebruiken de combinatie matras-molton-hoeslaken-persoon-dekbed. Ik denk wel dat een hoeslaken over de molton een must is, maar volgens mij heeft iedereen die op het bed liggen?
Hier is het nog steeds af en aan. Harde buiken heel vaak. Voorweeën ook elke dag wel maar gelukkig niet de hele dag door. Maar ben het hierdoor wel echt zoo zat. Dit is nou al 2.5 week zo. Dus ik ben ook het bewijs dat dat echt helemaal niks zegt helaas. Hier doet mijn vriend al heel lang bijna alles ivm de klachten die ik heb. Maar heel eerlijk vind ik dat eigenlijk ook niet meer als normaal. Ook al ben ik hem hartstikke dankbaar hij weet ook hoe het voor mij is en ik het ook graag anders zou zien. Daarbij is het voor een doel voor ons beide hè. Ik heb nog zo'n extra matje onder mijn hoeslaken gedaan. Iets kraken doet het wel maar echt last heb ik er eigenlijk niet van.
Hier heel de dag gerommel gehad. Vanochtend buikpijn en harde buiken. In de middag kwam daar rugpijn, onder in m'n rug, bij. Niet constant, maar het kwam en ging. Ook in combinatie met harde buiken. De rugpijn kwam op, dan een harde buik en dan zakte het weer weg. Wel een paar uur lang. Denk toch of indalingsweeen of voorweeeen. Nu zakt het steeds meer weg. We waren vanmiddag naar een speeltuin en vanavond hebben we pannenkoeken gegeten, dan is dat voorwerk wel heel vervelend. Maar ondanks dat een hele leuke mooie dag gehad. Mijn man doet ook heel veel en daar ben ik heel blij mee. Hij doet altijd al veel in huis, ik hoef hem niet te vragen om iets te doen. Heel fijn. En nu doet hij nog meer. Hij wil ook dat ik rustig aan doe. Hij is heel lief en zorgzaam.
Hoe is het met jullie dames? Wat baal ik als eens stekker zeg. Gister hele dag gerommel. 11u savonds na bed gegaan, 12u wakker weeën. En echte, wist het meteen weer. In bad gegaan later na beneden was nog wel redelijk te doen. Wat denk je zakt het af tegen half 3. Het gerommel ging nog wel de hele tijd door maar niet meer zoals die echte weeën. Man wat baal ik daarvan zeg. Ik hoop dat het me iig wat heeft opgeleverd dat wel mijn baarmoeder mond helemaal is verstreken
@madameV ohhhh spannend! Het zal vast niet voor niks zijn geweest, maar balen dat het niet ging doorzetten. Wel fijn dat je weet hoe het voelt en het dus kan vergelijken. Ik had gisterenavond wat krampjes onder in mijn buik en veel harde buiken, dus hopelijk gaat hij een beetje indalen, want hij zit nog zo hoog. Ik weet nog dat ik bij m'n dochtertje dacht: krampjes zijn misschien wel weeën, maar geloof me dat je weeen gelijk herkent als je ze krijgt net als bij MadameV. Het voelt dan echt als een golf die sterker wordt en op een gegeven moment weer langzaam afneemt na een minuut.
madamev wat vervelend zeg bah hopelijk vandaag of morgen. hier helemaal niets van dit alles geen harde buiken niks. volgens mij ligt ukkie wel iets lager ik heb namelijk perfect geslapen vannacht geen last van mijn maag en dat na weken nauwelijks slapen. zo houd ik het echt wel nog een paar weken vol
Vervelend MadameV dat het dan toch weer afzakt. Hier al sinds 7.30 u gerommel. Buikpijn en harde buiken. Wel echt met golf-beweging, het komt op, is er en zakt weer weg. Alleen nog niet heel regelmatig of pijnlijk. Dus zal wel voorweeën zijn. Maar je gaat er toch van denken en hopen...
Ja idd Suzan als het zo is dan weetje dat ook wel en als je twijfelt is het meestal niet zo. Voorweeën kunnen natuurlijk ook overgaan in echte. Maar bij echte dan weet je het wel. Het gerommel gaat hier gewoon door maarja dat is al weken. Ik reken maar nergens op haha
Inderdaad! Niks nieuws haha. Slechte nacht gehad dus vandaag maar voor veel afleiding gezorgd want ik dacht ik moet zorgen dat ik wel de hele dag wakker blijf zodat hopelijk vanacht beter is haha
Hier vandaag letterlijk niks gedaan. Half 11 bed uit gerold. Op de bank gepoft en daar zit ik nog steeds. Hahah heerlijk
Fijn dat je er van kunt genieten imona! Zo'n dag had ik gisteren. Maar dan ben ik op t laatst ook helemaal gaar en ben ik het helemaal zat haha. Niet dat ik vandaag veel heb gedaan maar wel met mijn dochter geknutseld voor de oma's ivm moederdag, een boodschapje en na de kapper
Hier begon de dag weer vroeg. 5 uur wakker en niet meer kunnen slapen tot 7 uur. Toen dochter wakker moeten maken, omdat ze na 2 weken weer naar school moest. Jammer dat de vakantie weer voorbij is, want we waren net gewend om pas rond 8.30 uur uit bed te rollen haha. Nu weer veel harde buiken en zo'n zwaar gevoel in m'n bovenbenen alsof ik m'n benen net flink heb getraind. Hebben jullie dat gevoel ook weleens?
Suzan ik heb dat gevoel best vaak. Ook ivm de doorbloeding in mijn benen. Een beetje zo'nbeurs gevoel bedoel je? Ik heb het als ik bv sochtends wat doe of paar winkels af ga. Dan heb ik er op dat moment geen last van maar wanneer ik rust heb genomen en dan weer in de benen kom dan komt dat gevoel. En ook die harde buiken idd.
Nee dat gevoel in mijn benen ken ik niet. Wel de harde buiken. Hier ook een rustig dagje gehad. Gisteravond voelde ik me niet zo lekker, geen trek in avondeten, misselijk, rommelende darmen, Bleh. Dus vroeg naar bed gegaan en heerlijk geslapen. Vanochtend mijn dochtertje naar de Gastouder gebracht en verder lekker thuis geweest. Vanmiddag 1,5 uur geslapen. Net de adressen geprint op etiketten en op de enveloppen voor de geboortekaartjes geplakt. Dat is ook klaar. Nu ook weer harde buiken en een hele onrustige baby. Van mij mag hij komen, maar ik weet dat het ook nog wel 4 weken kan duren. Helaas
Dat zware gevoel in bovenbenen ken ik zeker ja! Harde buiken ook. Wat ik op het moment heel vervelend vind is dat ik de kleine heel veel onderin voel. Vlak boven schaambot. Achter schaambot en in m'n kruis. Soms beweegt hij op zo'n manier dat ik echt het gevoel heb dat ik in mijn broek plas ofzo. Hebben jullie dat ook? Of als ik naar de wc ga dat ik t idee heb dat hij er zo uit rolt.