eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    @madameV: ik hoop het ook voor je! De voorweeeen hebben iig gezorgd voor iets ontsluiting!

2. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    hey doppie wat fijn dat je thuis bent met zijn allen het zal inderdaad hectisch zijn maar hopelijk heb je snel een routine.

madameV wat spannend in ieder geval doen die voorweeen wat moet je maar denken.

hier slaap ik gelukkig wel weer een stuk beter elke 2 uur even plassen maar slaap daarna wel weer meteen in. godzijdank voor het indalen echt fijn geen last meer van mijn maag.
    nog wel heel erg verkouden en hoesten wat echt pijn begint te doen aan mijn buikspieren ook ukkie is dat zat want na elke hoest/nies bui krijg ik toch een rotschop hihi. gelukkig wordt het wel elke dag wat beter. vandaag alweer stukken beter dan gisteren.
    vandaag is mijn schoonmoeder geweest en we hebben samen het hele huis gepoetst hihi zij heeft ook nesteldrang en ik maak er dankbaar gebruik van.

verder hier geen enkele harde buik of iets dergelijks dus dat is volgens mij wel fijn als ik de verhalen van jullie zo hoor.

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dat is idd fijn jadie. Handig zo'n sm .

Ikword er onderhand echt moe van. En zulke slechte nachten. Ik dacht ook echt bij de vk als er niks is veranderd sinds vorige week dan ga ik toch een potje janken in de auto. Ook al zegt dit niks over of het door gaat zetten ben toch al erg blij met die 2 cm idd ajo.

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @ jadie fijn dat je je iets beter voelt.
    Hier ook af en toe wat hoesten. Meer kriebel hoest maar doet ook pijn in mijn buik.
    @madameV hopen dat het strippen iets oplevert.

Hier net seks gehad. En nu al 3 Flink harde buiken die doortrekken tot in mijn rug in 20 minuten tijd.. zou het er mee te maken hebben?

5. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    @jadie: fijn dat je weer beter slaapt. Hopelijk ben je ook snel van je hoest af!

@Imona: dat kan ja. Orgasme is ook het samentrekken van je baarmoeder. Je hoort wel eens dat dat het ook in gang kan zetten.

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @AJO ja dat wist ik. Heb alleen geen orgasme gehad haha. Maar denk dat we vanavond nog maar een x moeten want blijkbaar doet het wel iets. Hihi

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Het kan ja, maar door het sperma van de man maar dan moet je al wel ontsluiting hebben en volgensmij is het ook een beetje een fabeltje. Je lichaam moet er klaar voor zijn

8. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    haha ik ben niet wanhopig genoeg voor seks en mijn man ook niet haha. maar wie weet gaat dat komen. ik geloof er ook niet in hoor
    het komt wanneer het komt hoop alleen wel snel ben zo nieuwsgierig

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nou het strippen heeft tot nu toe niks uitgehaald maar heb wel een heerlijke nacht geslapen dat doet iig erg goed hihi

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jammer dat het niet heeft geholpen. Komt misschien nog?
    .wel fijn dat je goed hebt geslapen. Wou dat ik dat ook kon zeggen. Maar zit meer op de wc dan dat ik slaap..

Vandaag naar de gynaecoloog. Hoop zo dat hij mee wil werken. Ben het spuug zat. Overdag gaat het wel. Maar de nachten. Ben gewoon dood versleten van het niet slapen..

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Vervelend is dat imona. Hier zijn de nachten ook drama. Daarom ben ik vandaag ook zo vrolijk opgestaan. Wat een goede nacht slaap al niet kan doen. Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt. Meestal willen ze toch zoveel mogelijk de natuur de eigen gang laten gaan, helemaal voor de 40w. Of er moet echt nood oid zijn.

Ik weet eigenlijk niet tot hoelang dat strippen effect kan hebben. Heb natuurlijk ook al veel voorweeën etc gehad en ben dinsdag uitgerekend dus het zou ook gewoon goed mogelijk zijn haha

12. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ben benieuwd Imona! Hoop voor jou dat de gyn wat kan doen.

Pff... ik heb totaal geen energie vandaag. Kom bijna niet vooruit met lopen. Mijn dochtertje was vannacht veel wakker, ik dus ook en nu ben ik kapot. Ik kan ook om alles huilen. Voel me raar, m'n buik zit niet lekker, de bewegingen van de baby zijn niet fijn. Bleh..

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ben net bij de gynaecoloog geweest. Alles nog goed en de harde buiken zo veel is normaal en het gerommel en de voorweeen horen er allemaal bij.

Moet de 16e terug komen voor nog een controle bij de gynaecoloog en dan gaan we praten over het inleiden. Wat dus de 22e gaat gebeuren! Of terwijl: met vandaag er bij nog 11 dagen tot inleiden van de bevalling! Dus nog maximaal 11 dagen volhouden!

Ze gaan inleiden met een ballonnetje. Wat het verder inhoud nog geen idee. Dat gaan we de 16e bespreken.

Ik ben zoo blij!

14. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    @Imona waarom gaan ze inleiden voor de 40 weken? Of ben je er dan al overheen?
    Ik begin het hier ook wel een klein beetje zat te worden. Heb geen kwaaltjes maar kan niet echt lekker zitten. Na het eten moet ik een half uur bijkomen omdat alles tegen mijn maag aan zit te drukken. Best wel irritant. Voel me niet echt mijzelf en daar verlang ik wel een beetje naar.

15. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    nou dames hier zijn de nachten weer wat prettiger aan het worden vannacht goed geslapen wel veel plassen maar ik slaap zo weer gelukkig qua ziek zijn ben ik echt duidelijk aan het opknappen neus weer vrij nog af en toe hoesten maar zoveel beter voel me echt weer mens. ukkie doet het goed beweegt lekker hikt veel dus die blijft denk ik wel even zitten nog

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @82Noor ik had sowieso al een medische indicatie imona in het ziekenhuis te bevallen vanwege zijn hartje.

Dus moest 2 weken terug voor het eerst naar de gynaecoloog gewoon voor controle. Die heeft toen nog een echo gemaakt en zag dat de kleine op de p90 lijn groeit. Een flinke jongen dus.
    Omdat hij boven gemiddeld is wil de gynaecoloog me niet door laten lopen tot 40 weken of er overheen omdat hij dan echt te groot wordt en dan zou het voor mij wel een hele hele zware bevalling gaan worden. Dat wil hij me niet aan doen. Maar omdat het nog steeds goed gaat met mij en met de baby wil hij me toch wel tot 39 weken laten lopen. Maar dan moet hij er wel echt uit.

Is dus meer om het risico te voorkomen dat hij te groot wordt.

Ik vind het allemaal goed. Heb nu iets om echt naar uit te kijken.

17. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Oh ja, van het hartje heb ik toen meegelezen inderdaad. Nou spannend hoor! Fijn dat je ren soort van einddatum hebt.
    Ik vraag me wel af hoe ze bij de normale controles kunnen checken of ie niet aan de grote kant is. Ik neem aan dat jij steeds een echo krijgt @Imona ? Bij mij voelen ze aan mijn buik en meten ze 'm op. Maandag was mijn buik 38 centimeter maar weet niet of dat iets over de baby zelf zegt.

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja bij mij elke keer een echo en dan meten ze zijn buikje.

De vk voelde ook al wel dat hij een flinke jongen is. Naja.. flink. Is geen 10 polder ofzo.. maar denk dat hij 7 pond toch wel gaat halen.

Grootte van je buik zegt niet zo veel. Ligt er maar net aan hoe je draagt. Mijn buik werd vorige week op 34 cm gemeten. Maar dat ligt ook weer aan wie het meet..

Kan natuurlijk ook nog zijn dat je veel vruchtwater hebt ofzo.

19. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ja precies. Bij de groeiecho met 30 weken was het allemaal ongeveer gemiddeld. Buikje iets boven die middellijn van het gemiddelde maar gewoon nog binnen de bandbreedte en hoofdje was precies op de lijn. Geen reden dus om te denken dat hij heel groot zal zijn. Verloskundige zei bij het voelen maandag wel dat ie stevige billen had. Zal het maandag nog eens vragen hoe ze bepalen of hij niet heel groot is.

20. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    @Imona: fijn om een 'einddatum' te hebben. Nog maximaal anderhalve week!

Groeiecho's krijg ik ook. Baby werd met 34 weken gemiddeld geschat, toen 2500 gr. Maar de klinisch verloskundige zijn toen ook dat het een schatting blijft, ze kunnen er tot een kilo naast zitten: 500 gr boven en 500 gr onder het echte gewicht.

Ik krijg maandag weer een groeiecho. Ben benieuwd. Heb zelf het idee dat deze baby groter is dan mijn dochtertje was (3160 gr bij 39w4d).

Deel Deze Pagina