Ook ik ga maandag weer naar de verloskundige. Het enige waar ik tot nu toe een soort van last van heb zijn opgezwollen voeten. Dus ik loop wat minder. Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes!
Wij zetten dit weekend de box in de woonkamer neer. Is dat genoeg baby-nieuws? Hoe voel jij je @AJO , heb je alweer iets meer energie?
Ik hoopte eigenlijk op pasgeboren baby'tjes @Goudin: Ja, heb weer iets meer energie. Heb gister heel rustig aan gedaan. En we zijn naar Monkeytown gegaan, daar heeft manlief met dochterlief zich bezig gehouden. Ik kon even tot mezelf komen, tijdschrift lezen en relativeren. Dat helpt . Afgelopen nacht wel weer 2 u lang voorweeen gehad. Eerste uur werd het steeds heviger, maar tweede uur steeds langere pauzes en zakte het af. Heb nu het idee dat de baby echt is ingedaald, buik zit lager en ik voel de baby veel lager. Plus enorme druk en pijn down-under.
@AJO : Wat fijn dat je weer wat meer energie hebt! Hier nog geen voorweeën, dus ik weet niet hoe het voelt. Maar het klinkt niet zo fijn.. Ik kan me wel voorstellen dat het dan overdag ook heel anders voelt. Sterkte ermee. Je kan het.
Helaas hier ook geen nieuws. Het strippen heeft dus ook niet het resultaat geleverd waarop ik had gehoopt. Heb wel voorweeën met vlagen maar die had ik al een paar weken. Heerlijk ff chillen bij monkey town. Dat heb ik deze week ook gedaan toen ging mijn moeder mee
Meiden wat wegen de laatste loodjes zwaaaaaar als ik het zo lees!!!! Ik wens jullie allemaal nog een heleboel goede dagen nachtrust en weinig voorweeën toe. Dat jullie allemaal uitgerust de bevalling in kunnen gaan. Fijne Moederdag mama's to be en de peutermama's
haha rond 0.00 uur vliezen gebroken langzaam druppelend en vanaf 3 uur sluizen open nu elke 4-5 min weeen om 8 uur de vk maar bellen
Vanochtend bij de klinisch verloskundige geweest en groeiecho gehad. Alles was goed. Nog genoeg vruchtwater. Baby werd door de metingen van de echo geschat op 3400 gr nu. De verloskundige dacht zelf nog wel iets meer, door te voelen. Als ik 40 wk ben wil ze wel proberen om me te strippen, maar ze hoopte dat dat dan niet meer nodig is. Volgende week woensdag weer een afspraak. Hoop heel erg dat die niet door hoeft te gaan!
Ik heb vanochtend ook gebeld of ik niet nog een x gestript kan worden. ( Afgelopen donderdag gebeurd ) het wil maar niet doorzetten terwijl ik al een paar x duidelijk die kant op ging. Nu hadden ze het vandaag te druk maar morgenochtend kon ik komen. Is iig alweer beter als donderdag 5u. Al weet je natuurlijk nog niet of het wat uit gaat halen maar ik hoop het
update: vk net geweest 5 cm. om 15.00 uur komt ze weer en dan naar zkh poliklinisch. gaat goed is te doen zit heerlijk in de zon elke 3 min weeen weg te puffen. begint nu wat zwaarder te worden hopelijk is het 15 mei er
Succes Jadie!! Hoop dat je je baby ondertussen al in je armen mag hebben! Wat blijft het rustig hier met babys! Ze genieten allemaal volgens mij teveel van het lekker in de buik zitten! Hier gaat het goed! Evan is alweer 2! Jeetje weken oud.. vandaag is manlief voor t eerst weer werken, maar tot nu toe gaat het verbazingwekkend makkelijk. Vind het ergens fijn om alleen met de kinderen te zijn, want nu kunnen we ons 'echte' ritme gaan zoeken. Owen als grote broer helpt ook mee, hij komt steeds z'n speentje brengen en als de baby huilt staat hij als eerste erbij. Zo lief!