eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Jadie!!! Lekker in het zonnetje weeën wegpuffen je klinkt als de rustheid zelf!!!! Hoop dat het voorspoedig gegaan is tot nu toe en hopelijk volgt er snel een positieve update <3

2. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    zo nu even update onze zoon is geboren Ben (ook een jongetje) 3140 gram 49 cm.
    gisteren om 15.30 uur in het ziekenhuis 5cm ontsluiting schoot minder op dan we dachten.
    ben 1,5 uur onder de douche geweest weeestorm opvangen wat redelijk ging ondanks vervelende rugweeen. geef ik aan ik moet liggen dus gauw op bed 8cm jippie. twee weeen later persdrang vk kijken ja hoor 10 cm.
    toen het hoofdje stond ging meneer nog even zijn hoofd bewegen wat echt heel erg pijn doet dacht echt ik breek mijn bekken. vk had dit ook nog nooit gezien. dus toen met alle macht was de kleine er met 20 min persen en dat met een eerste en geen scheurtje schrammetje niets wat voel ik me bevoorrecht.
    gisteravond om 22.00 uur thuis en een goede nacht gehad bv gaat goed en hij ligt nu lekker te slapen net als papa.

lang verhaal maar wat zijn we trots
    jullie allemaal sterkte met de laatste loodjes ik houd jullie op de hoogte

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat goed gefeliciteerd lekker genieten samen

4. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Gefeliciteerd @jadie!!!

Nu lekker genieten!!

Ik zat gister nog te denken: we zijn niet een heel gemiddeld groepje: in het begin waren er veel miskramen, bijna iedereen krijgt een jongetje in deze groep (toch?), en nu al 2 dames waarbij de bevalling begon met gebroken vliezen (10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen). Toch bijzonder.

5. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Jeeeuuuhhhhhh gefeliciteerd Jadie!!!!!
    Leuke naam ook, en wat een topper ben je, goed gedaan hoor.
    Lekker genieten samen :)

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Super jadie! Gefeliciteerd!

7. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Gefeliciteerd Jadie! En wat een fijne start zo. Alles gaat gelijk goed, dat is echt heerlijk voor jullie. Geniet ervan!

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dat klopt! Idd niet gemiddeld. Al zijn er ook al wat best vroeg bevallen terwijl de meesten bevallen in de 40e week. Ik heb morgen afspraak in het zkh. Ter controle en kijken hoe evt nu verder. Alles was wel wat verweekt maar ze dacht dat strippen echt niks uit zou halen. Dus al die voorweeën brengen ook niet echt wat. En ik begin wel echt op te raken

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Vandaag werd mijn bloeddruk wel gemeten. Was een beetje te laag, maar niet erg veel. Dus kreeg ik als tip om niet te bruusk uit bed te springen. X

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oei ik zit plots op een verkeerd forum. Sorry...

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jaa maandag om 16.30 krijg ik een ballonnetje. Daarna mag ik naar huis en dan is het afwachten. Gynaecoloog zei dat het snel kan gaan. Maar dat het ook een paar dagen kan duren. Dus we gaan het wel zien. Maar we weten dat hij ergens volgende week geboren wordt.

12. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Van harte gefeliciteerd Jadie!

13. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    @Imona: fijn om een datum te weten! Dan weet je iig dat je volgende week je kindje in je armen hebt!!! En wie weet al wel eerder!

@madameV: jammer dat strippen niets zal opleveren! Hoop dat je morgen meer hoort.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Imona het verbaasd me dat je met balonnetje nog na huis mag hier in het zkh mag dat echt niet. Had je ook al wat ontsluiting?

Update vandaag dus in het zkh geweest. Half 1 afspraak maar ben de hele middag geweest pff. Eerst ctg. Kindje best wel hoge hartslag ( normaal is tussen 110 en 150 en zat telkens tussen de 150 en 160 ) toen gynaecoloog afspraak. Op de echo blijkt dat ik nog maar relatief weinig vruchtwater heb. Vervolgens ging ze inwendig voelen en ze heeft me toch gestript. Ze zei ook even hardhandig maar dat is met een reden. Ze wou dus morgen of vrijdag inleiden ivm het weinige vruchtwater en hoge hartslag van t kindje. Gebeld en nu word ik dus inderdaad morgen ingeleid. Ik krijg dan eerst een ballon, en dan inleiden. Tussendoor dus niet na huis. De reden waarom ze me toch vrij hardhandig heeft gestript is in de hoop dat er toch wat meer gebeurd vanacht en het evt vanzelf begint of dat ik morgen net een cm meer ontsluiting heb waardoor de ballon overgeslagen kan worden. Maar dat is dus afwachten. Sowieso is het afwachten hoelang het gaat duren natuurlijk maar ze zei bij een 2e is het vaak makkelijker en valt de ballon er wel sneller uit. Maar dat gaan we dus mee maken morgen.

Toen moest ik weer terug aan de ctg want ze had wat gezien wat ze niet helemaal kon plaatsen en wilde nog een x beoordelen. Nou vervolgens had ze ook nog een bevalling dus wel een uur aangezeten. Nou toen kwamen de harde buiken al. Duidelijk meer zichtbaar als op de eerste ctg. Hartslag van het kindje ook nog steeds vrij hoog. Toen moest ik even chillen, wat drinken voor kijken of het zou veranderen. Toen ben ik er nog weer even aangrweest en toen mocht ik na huis. Wel fijn toch nog ff paar dingen checken thuis en tas na kijken. En mocht het dus vanacht beginnen dan komen en anders morgen vroeg half 8 en dan zien we verder. Spannend, maar ik ben erg blij dat er wat gebeurd want ben echt aan t einde van mijn Latijn, en natuurlijk ook al over de 40 weken dus het mag gewoon.

Grappig weetje, mocht hij morgen al geboren worden dan is dat 40+2. Dat was bij mijn dochter ook. En dan is het de 18e, mijn dochter is ook van de 18e haaha. Maar goed ik loop op de zaken vooruit. Spannend!

15. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    @madameV: wat een middag! Wel goed dat ze het gelijk goed bekijken. En spannend! Misschien gebeurt er vannacht wat, maar anders vast morgen!
    Succes!

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Spannend madameV. Zo gaat het ineens snel.

Ja ik mag naar huis als de ballon geplaatst is. Maar als hij er uit valt of als mijn vliezen breken moet ik meteen terug. Wij wonen 10 minuten met de auto bij het ziekenhuis vandaan. Dus we zijn er zo.
    Of ik al ontsluiting heb weet ik niet. Is nog niet naar gekeken. Dat zal ik maandag wel horen. Ik krijg die ballon ook pas om 16.30. Denk dat ze dat expres doen dat er nog lekker een nacht slaap tussen zit.

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nou vanacht gebeurd dus niks. Wel gerommel zoals zo vaak maar zet niks door. We gaan het zien morgen of het me nog wat heeft gebracht. Net wakker geworden door mijn dochter maar verder eigenlijk heerlijk geslapen.

Denk @Imona dat het gewoon per zkh verschillend protocol is ongeacht waar je woont. Mijn vriend zei ga je dan met die ballon na huis en dan kom je als het zover is?? De gynaecoloog keek een beetje raar en zei resoluut nee. En toen: ondanks dat het een mooie manier is zonder al te veel hormonen enz is het toch in principe tegen de natuur in en daar willen we gewoon zicht ophouden . Nouja ik vond het allemaal prima en ik woon er ook nog eens 25 min vanaf. En die heb ik al eens afgelegd met weeën. Niet heel fijn haha

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Jullie nog een beetje kunnen slapen met het warme weer?

19. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Spannend MadameV eindelijk roering in de tent ;) Hopelijk heeft het toch iets gedaan en is de bevalling nu écht beginnen!!!!
    Heel veel succes vandaag:)

20. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Slapen... lukt wel maar 3 voedingen breken je nacht ook behoorlijk iedere 2,5 / 3 uur nu;)
    Ben gemiddeld 45 min bezig voor onze kleine man klaar is.
    Hard werken:p

Deel Deze Pagina