eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik hang nu lekker in bad. Manlief zit tv te kijken.. ik voel werkelijk nog helemaal niks. Maar dat hoeft ook niet zei de vk. Denk als ze mijn vliezen gaan breken dat het pas echt op gang komt.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh dus je mocht alsnog gewoon weer na huis? Wat een lange ruk zo dan zeg. Hoop dat het snel doorzet voor je.
    Kun je zien je mannetje heeft het nog zo lekker bij je. De kans is groot dat het zonder inleiden nog wel even had geduurd dan?

3. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    @Imona: hoe gaat het nu? Hebben ze je vliezen kunnen breken?
    Ben benieuwd!

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier om 3 uur nog een x tabletjes gekregen. Verder doen ze vandaag niks meer. Maar heb nu wel weeën elke 2 tot 5 minuten. En ze duren ongeveer 20-25 seconden.
    Zegt niks helaas kan ook een reactie zijn op de tabletten. Dus het kan ook nog zijn dat het afzakt.
    Tot nu toe vind ik het nog wel goed te doen. Maar merk wel dat het vermoeiend is

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Best heftig want dan moet het echte werk nog beginnen. Mag je wel weer gewoon na huis en dan morgenochtend terugkomen of?

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee moet hier blijven.

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
  8. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ja, ik ben ook benieuwd!! Hoop dat je of je kindje al in je armen hebt, of hard op weg bent naar dat moment!! @Imona

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Even een update.

Gisteren die tabletten gehad dat heeft uiteindelijk gezorgd voor een verwerkte en verstreken bmm. En lichte weeen. Maar lang niet genoeg. Ik was om 11 uur zo moe dat ze me plat gespoten hebben dus hen een goede nacht geslapen.

Vanmorgen hebben ze mijn vliezen gebroken en er kwamen per direct zulke heftige weeen. Was echt niet te doen. Dus ik heb al heel snel een ruggenprik gevraagd. Die zat er met een half uur in.

Dus ik lig nu lekker stoned op bed. Beetje slapen tussendoor. Aan allerlei apparatuur.
    Ctg
    Inwendig ctg voor baby
    Bloeddruk meter
    Vocht
    Ruggenprik
    Weeen opwekkers.

De weeen voelen voor mij als harde buiken en druk op mijn stuitje. Te verwaarlozen dus.

Zit nu op 5 cm ontsluiting.
    Vanavond moet de baby dus komen.

Ik ga weer lekker terug in mijn stoned-modus

10. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Succes @Imona!!
    Het duurt miss wat langer dan je had gedacht of gehoopt, maar het is het helemaal waard als je vanavond je kindje in je armen hebt!!!

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Pff heavy zeg. Wat een traject zo. Succes nog de laatste loodjes

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Update:
    Om 2 uur had ik 5 cm. Om 4 uur 9 en om 5 uur mocht ik gaan persen.
    45 minuten toen was hij er.

Ons zoontje: Rohan
    Tijd : 17.45
    Gewicht: 3910 gram
    Lengte 51 cm

Niet ingescheurd of ingeknipt.

Rohan zelf is ook heel moe. Hij wilde nog niet aan de borst en ligt nu heerlijk bij papa te slapen.

Wat een liefde en geluk is dit!

13. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Gefeliciteerd @Imona!
    Eindelijk is jullie zoontje er! Nu lekker bijkomen en genieten!

14. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    gefeliciteerd Imona!!!!!! met jullie zoon:)
    Je klinkt alweer opgewekt geweldig, lekker genieten nu!!!!!!

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Super gefeliciteerd imona! Wat een traject zo zeg, maar hij is er! Lekkergenieten nu

16. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    @Imona gefeliciteerd!!! Heel veel geluk!!!

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dank jullie wel. Hij is zo zoet.
    Hij heeft vanmorgen voor het eerst aan de borst gedronken. We moeten hem wel echt wakker maken voor een voeding.
    En 5 minuten later slaapt hij weer haha.

Ik ben wel echt helemaal beurs aan de onderkant. Kan amper zitten en lopen van de spierpijn en beursheid. Maar ja een eerste kind uitdrijven van 8 pond zonder te scheuren is ook niet niks haha.
    Kraamzorg komt tussen 12 en 1. Kan niet wachten. Weet echt niet wat ik met al dat bloed aan mot

18. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Bevallen is sowieso niet niks ;)! Logisch hoor dat je beurs bent aan de onderkant @Imona.

En het bloedverlies, tja hoort er ook bij. Goed steeds je zoontje aanleggen, dat helpt ook bij het minder worden. Voel je waarsch ook wel in je buik, door de hormonen die dan vrij komen trekt je baarmoeder weer samen. Heb je geen pakken kraamverband in je kraampakket? Je kan evt ook 2 combineren of zo'n net-broekje gebruiken. Maar ook goed om je kraamhulp om advies te vragen.

Laat je lekker verwennen en geniet van je zoontje!!!

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Borstvoeding is even lastig. Tepels werken niet goed mee. Die zijn te plat en tepelhoedjr moet Rohan te hard zuiden. Dat kost te veel energie. Dus nu last minute een kolf op de kop getikt. Die is er met een goed anderhalf uur.

20. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Imona!! Probeer lekker te genieten! Met de borstvoeding, er komt al melk uit toch? Je kan ook handmatig wat melk op n lepeltje doen en dat aan je kleintje geven voor mocht ie nu honger hebben.

Deel Deze Pagina