Hier helaas nog geen nieuws... ben nu 39w5d. Mijn dochtertje was met 39w4d geboren en ik had gehoopt dat ik nu eerder zou bevallen. Maar helaas. Wel nog steeds voorwerk, minder dan eerst, maar nog niets wat doorzet. Ben het echt zat, vooral nu met deze warmte. Hopelijk komt baby snel. Hoe gaat het met jullie? Hoe doen de baby's het?
Hoop dat ook jij snel je kleintje in je armen mag hebben @AJO Hier gaat alles goed. Alsof het nooit anders is geweest! Evan doet het super goed, word 1x wakker in de nacht dan drinkt ie even en meestal valt ie daarna in slaap aan de borst. Zo heerlijk! Jullie nog allemaal plannen met deze hitte? Terwijl ik dit typ stroomt in de tuin het zwembad vol. Het is nu al zo ellendig warm.. voor de dames wat nu nog rond lopen met dikke buiken veel sterkte... Lekker veel ijsjes eten!!
Hier nog altijd geen actie. Ik word morgen ingeleid in het ziekenhuis. Niet zoals ik gehoopt had maar in ieder geval gaat het nu wel snel gebeuren.
Succes morgen Noor! Dat dat gebeurd opzondag. Hier in t ziekenhuis eigenlijk alleen op doordeweekse dagen. Hier gaat het redelijk mijn hechtingen hebben echt zoveel pijn gedaan twas ook een hele nare wond. Langzaam word het beter maar op een stoel zitten gaat nog niet. A heeft het ook de laatste dagen niet lekker zitten. We denken zijn nek dus maandag osteopaat. Mijn dochter had dat net zo. Komt door de pomp in combinatie met sterrenkijker. Tenminste bij haar. Nu maandag maar afwachten maar als we gelijk hebben gaat het daarna een stuk beter. Zelf heb ik ook al een paar dagen giga last van hoofdpijn ook mijn nek denk ik zelf dus moet ook maar even gaan. Al met al zo zijn gangetje dus maar kan beter
Warm he!!! Ik hou me rustig. Zit naast het zwembadje van m'n dochter met m'n voeten in een teiltje. Vervelend dat de hechtingen zeer doen. Hopelijk gaat het snel over!
Hoi hoi. Hier gaat met de kleine alles goed. Rohan doet het super. Borstvoeding lukt helaas niet. Ik had voor de bevalling wel melk enzo. Maar mijn tepels zijn niet groot genoeg dus Rohan kan niet goed aanhappen. Tepelhoedje krijgt hij de tepel niet doorheen gezogen. En dat geeft hem zo veel frustratie. Is gewoon zielig. Toen proberen te kolven. En wat denk je.. Geen druppel melk meer.. Dus we hebben besloten om toch maar over te gaan op de fles. Rohan ging te snel afvallen. Dus hadden sowieso bij mieten voeden. Maar fles doet hij het super goed op. Geen krampjes niet spugen. Echt top. Ik heb nu wel behoorlijk stuwing. En zelfs nu komt er geen melk uit mijn borsten.. helaas. Ik heb het echt geprobeerd. Verder moet ik me heel heel rustig houden. Ik heb vannacht / vanmorgen te veel gedaan. Met als resultaat veel te veel zuurstof in mijn bloed als gevolg van verkeerd ademen.. Dus ik zat op de bank. Voelde me zwaar alles tintelde. Kon niet bewegen. Niet praten niks. Ik dacht echt dat ik dood zou gaan en het enige wat ik dacht was: wakker blijven en blijven ademen. Dus heb nu verplicht bedrust.. super saai. Maar wel koel onder de airco. Nu gaat het trouwens wel goed hoor. Ik moet gewoon eigenlijk zo goed als niks doen. Dat was het zo'n beetje. Ik ga nu lekker slapen. Over 2 en half uur zal meneer wel weer willen drinken
Vervelend zeg imona. Maar je hebt het geprobeerd toch? Beter goed op de fles dan te weinig met de borst lijkt me. Krampjes zie je vaak niet meteen de eerste dagen maar hopelijk komt het ook gewoon niet dat is natuurlijk nog beter. Noor spannend! Moet je echt een paar dagen blijven? Anders kun je zelf ook nog genieten van het weer toch? Ik heb zelf eindelijk sinds gistermiddag verbetering wbt de hechtingen. Voor het eerst ook op een normale stoel gezeten. Moet natuurlijk nog wel koelen en ben er nog niet maar het word gelukkig steeds beter.
MadameV ik had bij O ook erg veel last van de hechtingen, bij mij hebben ze destijds de 'knoopjes?' Eruit geknipt en toen ging het beter. Ze hebben het echt niet netjes gehecht, hechtingen zaten veel te strak waardoor ik nu down under een stukje wild vlees heb. Joepie! Gelukkig bij E geen hechtingen nodig gehad. Wat een verschil! Waar ik bij O de eerste week amper de trap op kon lopen etc, stond ik nu bij E op de dinsdag al boodschappen te doen. Imona jammer dat het allemaal net even anders loopt als je had gehoopt.. maar op kv doen ze het net zo goed! Krampjes zie je meestal pas na een x aantal dagen. Bij E begonnen de krampjes rond dag 6. Gelukkig valt het tot nu toe mee wat ie last heeft van krampjes.. Noor ben je al in het ziekenhuis?! Heeeel veel succes vandaag! Je kleintje zal er nu snel zijn!
@Imona: rustig aan doen hoor! Laat je lekker verwennen. Een bevalling is niet niks. En flesvoeding is net zo prima als borstvoeding. Geeft denk ik ook wel rust. @madameV: vervelend van de hechtingen. Succes bij de ostheopaat. Mijn dochtertje had ook last van haar nek. Gelukkig hielpen de behandelingen van de ostheopaat. Had er wel eerder mee willen beginnen. Als we bij deze baby ook denken dat hij last van zijn nekje heeft, dan gaan we eerder naar de ostheopaat. @Bloempje01: fijn dat alles goed gaat!! Hier nog geen veranderingen. Veel last van de warmte. Mijn dochtertje is ook niet fit, ze heeft een nare hoest (echt zo'n zeehondjes-blaf) en had koorts. Dus die lag de halve nacht bij ons in bed. En het was zo warm. En dan ook nog weer gerommel. Hoop zo dat de baby snel komt, ben het zo zat!!
Oh ajo dat kan ik me helemaal voorstellen dat je t zat bent. Helemaal met die warmte inderdaad. Bah. Hopelijk komt je kindje snel. Het word wel weer iets koeler vanaf dinsdag maar nog wel 20+ graden. Lekker om niet zwanger van te genieten IPV wel haha. Bloempje hier heeft de vk ook maandag al 2 hechtingen los geknipt. Na de vorige bevalling ook gedaan. Maar toen gaf het een stuk meer verlichting als dit x. Ze zei ook dat het echt wel een nare wond was en ik waarschijnlijk voornamelijk last heb van de inwendige hechtingen. Gelukkig word het nu beter. Dit geeft wel een beetje een domper op zo'n week. Al sta ik er nu positief in zo van nu kan het alleen maar beter worden. Ook nu ik morgen die afspraak bij de osteopaat heb. Ook wij zijn dit x eerder als de vorige x. Nu herken je het ook sneller denk ik
Ik ben inderdaad in het ziekenhuis. Moet helaas hier blijven tot de baby er is. Ballonnetje is geplaatst en nu dan afwachten of het iets oplevert. Kan nog een paar dagen duren. Komt vast allemaal goed uiteindelijk Leuk om alle baby verhalen te lezen. Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat.
Mijn verhaal staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/16-t-m-31-mei-2017-mamas.632687/page-63#post-20683308 Ik kreeg een knip en scheurde een beetje in. De wond van de knip wijkt, de vk geeft aan dat het nooit meer hetzelfde wordt; op zijn meest positief houd ik een flink litteken eraan over. Over het resultaat van het inscheuren is nog niks gezegd. Maandag komt de vk weer. Borstvoeding geven lijkt goed aan te slaan. Onze dochter groeit. Voor de zekerheid hebben we sinds vandaag ook een weegschaal in huis. Sowieso is het de afgelopen week een bestel week geweest.. Door de warmte is het steeds boven de 25 graden op de slaapkamer en we voegden een airco toe. De luiers (Pampers/Kruidvat) en billendoekjes (Neutral) zijn in de aanbieding bij Kruidvat, dus ook maar besteld. Ook nieuw kraamverband; wat heb je daar veel van nodig. En zo nog wat handigheidjes (zit ring voor mij!). Tot nu toe hebben we enkel bezoek gehad van onze directe familie (afgelopen woensdag). Onze dochter heeft tijdens de bevalling een hersenschudding opgelopen omdat ze uiteindelijk met de vacuümpomp is gehaald (geen zichtbare plek op haar hoofd), dus we doen het rustig aan. Heel veel succes @82Noor! Je kan het. Onthoud wat mijn collega ooit zei: Er is er nog nooit eentje blijven zitten.
@Goudin: O dat klinkt als een heftige bevalling! Het eerste deel zo snel en daarna zo lang persen!! Heeft je dochtertje veel last van de hersenschudding? Jammer dat de kraamzorg niet zo klikte, je kan er veel aan hebben. Doe nog maar lekker rustig aan!!