@Goudin gefeliciteerd! jeetje wat heb jij een heftige bevalling achter je kiezen zeg!! Hoe gaat het nu met jullie meisje? En met jou zelf? Hoop dat jullie gauw alle 2 helemaal in orde zijn zeg.. En wat leuk zeg!! Toch een meisje in dit groepje!!!
Pff heftig zeg je bevalling @Goudin hier ook een knip en iets een scheur maar wat bedoel je met wijkt? Geeft me een beetje schrik. Mijn vk zei wel dat ik een nare wond had maar verder niet over dat het niet goed zou helen oid. Wat een verhaal het lijkt mijn eerste bevalling wel (4u opgehouden omdat ze niet indaalde ) maar je dochtertje is er nu gelukkig. Waarom heb je niet aangegeven dat je een andere kraamhulp wou of er tegenin gegaan/aangegeven dat je dingen graag anders zag? Je bepaald in je eigen huis toch zelf hoe en wat? Ik had bij voorbaat aangegeven dat alles in overleg is en dat ik er niet van houdt dat ik iets moet. Ben ook veel beneden geweest en dat bepaal je nog altijd zelf. Ook vroeg de kraamhulp zelf vaak of ze nog wat kon doen of het naar verwachting ging etc. Niet meer als normaal lijkt me.
En dan ben ik vandaag uitgerekend. Heel gek. Had gedacht en gehoopt dat ik nu al bevallen zou zijn, maar helaas. En ik ben er zo klaar mee, vooral met deze warmte.
Ajo ik heb met je te doen zeg! Hoop dat jullie kleintje zich snel laat zien. Nog helemaal geen tekenen van een naderende bevalling? Noor hoe gaat het met jou?
@Bloempje01: nee, helaas nog geen tekenen van een komende bevalling. Ook geen oefenweeën of gerommel vannacht. Hopen maar dat het ondanks dat toch snel gaat gebeuren! Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier steeds beter hechtingen heb ik een stuk minder last van en vandaag zijn a en ik na de osteopaat geweest. Doordat hij sterrenkijker was en met de pomp gehaald had ie echt een voorkeurshouding. Het was even heel zielig tijdens de behandeling hij had er duidelijk last van. Maar op de manier hoe hij er nu slapend bij ligt kan ik al zien dat er verbetering in zit. Zelf had ik door de bevalling ook mijn nek vast zitten dus zelf ook even onder handen genomen. Heb ook met je te doen ajo. Gelukkig word het morgen gewoon normaal lekker weer en niet zo bloedheet. Want eerlijk ook als je niet zwanger bent is dit té haha
Zo deze hete dag zit er bijna op! Het is idd voor iedereen (te) heet. @madameV: fijn dat je nu al kan zien dat er verbetering is. Bij mijn dochtertje werd het na een behandeling vaak eerst 1-2 dagen erger, en daarna snel beter. Vond (en vind) het toch bijzonder, osteopathie, zeker bij babies, je kan bijna niet zien wat de osteopaat doet, zo zachtjes en voorzichtig, en toch heeft het zo groot effect.
@AJO inderdaad dat klopt. Ik merk het aan mezelf ook. Eerst paar uurtjes ging het goed en vanavond juist extreme hoofdpijn. Bij a is het tot nu toe gelukkig vooral veel slapen. Alleen maar beter voor het herstel. Ja raar hè wat die mensen kunnen. Inderdaad voor je gevoel doen ze soms zo weinig en het heeft zo'n groot effect.IIk merkte het ook met de klachten aan mijn benen. Toen ging ik er ook wel eens heen. Bij de Handelingen die ze deed dan dacht ik dat kan bij wijze van mijn vriend ook doen. Als ik er vandaag kwam dan voelde het echt alsof ik door een bus was overreden en kon ik amper lopen maar vervolgens de dag daarna was het zoooo veeeel beter. Dus ik heb goede hoop
Vandaag ben ik onverwachts bevallen via spoedkeizersnee. Zou eigenlijk later deze week een keizersnee krijgen. Maar hij liet niet meer op zich wachten, want de weeën begonnen. Ze dachten voorweeen want had geen ontsluiting. maar 2 uurtjes later braken m'n vliezen spontaan. Binnen 1,5 uur was hij geboren. Alles gaat tot nu toe goed en ontzettend verliefd op onze knul.
Gisteren is in 4 uurtjes ons kleine mannetje geboren. Had tegelijk met de weeopwekkers een ruggenprik. Dat was heerlijk maar wel ook nog best pijn gehad hoor. Maar ging dan ookbinnen anderhalf uur van 4cm naar 10cm ontsluiting. Half uur persen en toen was hij er. Al met al viel het reuze mee. We zijn heel blij en waren een paar uur later al lekker thuis.
Gefeliciteerd jullie beide! Lekker genieten nu. Suuzan waarom zou jij ook alweer een KS krijgen? Lekker genieten van je mannetje nu. Noor herkenbaar. Hier ook in 2.5u van 2 na 10 heavy maar mooi snel. Is dat vaker ruggenprik tegelijk met de opwekkers of kun je daarvoor kiezen?
Wauw ineens 2 baby's erbij! Gefeliciteerd meiden!! @82Noor wat is het snel gegaan joh! Gaat het allemaal goed? @Suuzan Hoezo moest er een keizersnede plaatsvinden? Voel je je al n beetje goed? Doe maar lekker rustig aan! Hoe vind jullie dochtertje haar broertje?
Kijk eens aan. 2 geboortes. Gefeliciteerd! Ja hier gaat het hartstikke goed! De kleine man begint lekker aan te komen dis hij mag mee naar buiten. Hij is super zoet. Alleen s avonds gaat hij clusteren/hamsteren voor de nacht. Verder hoor je hem niet. Hij krijgt 23.30 laatste fles. Dan om 2.30 en dan 5.30 en verder slaapt hij door. Met mij gaat het ook goed. Vannacht voor het eerst echt geslapen. Ben van de 17 Kilo aangekomen al weer 10 Kilo kwijt en pas bijna al mijn kleren weer. Kan langzaam aan weer met de hond lopen en vandaag zelfs wat boodschapjes gedaan met de kraamhulp. Al met al. Het gaat geweldig. Wel last van kraamtranen maar zijn gelukkig vooral tranen van geluk. Hihi
Fijn dat het zo goed gaat imona. Ik ben ook van de 16kg alweer 9 kwijt. Maar had toch wel erg precies passende broeken merk ik nu dus dat word hem nog niet helaas haha. Hou het nu bij jurkjes jumpsuits etc. Want mijn positie kleding wil ik echt niet meer aan Hier heb ik het idee dat de osteopaat wrl iets heeft geholpen maar dat we zeker nog wel een x moeten. Hij is zo stresser savonds. Erg overstrekken enz. Hebben nu ook een inbaken doek besteld net als bij mijn dochter. Toen hielp het iig erg goed dus ben benieuwd
gefeliciteerd met de kleintjes en toch nog een meisje in dit groepje joepie. hier gaat alles goed de kleine doet het super de ene nacht komt hij elke 3 uur en de nacht erna laat hij me 5 uur slapen heerlijk. borstvoeding loopt goed hij groeit goed. elke dag lopen we een rondje en dat vinden we allebei erg lekker. verder slaapt hij veel en huilt alleen in zijn blote billen wanneer hij in bad gaat, echter wanneer zijn billen het water raken is het weer genieten. wat een relaxed mannetje. heerlijk dag 16 alweer vandaag. hier van de 18 kilo die aangekomen ben alweer 12 kwijt dus dat gaat mooi snel hihi. heb wel me zwangerschapsbroeken nog aan kom echt niet in mijn eigen broeken. ik denk dat de overige 6 kilo op mijn kont is gaan zitten die is echt een keer zo groot als voor die tijd. maar goed dat gaat er ook wel weer af. enige probleem vrijdagavond heb ik een bruiloft en echt geen idee wat ik aan moet. anders maar even snel naar de hm voor een goedkope leuke blouse of jurkje denk ik.
Ik pas mijn broeken ook nog niet hoor. Ma nu jurkjes enz. Wil ze gewoon niet meer aan haha. Als ik jou was zou ik ook gewoon nog even wat leuks kopen of evt bestellen. Zijn zoveel webshops nu bestellen morgen in huis
Voor de vragers: Ik had een keizersnee vanwege mijn smalle bekken. Nu dus wat vroeger dan gepland. Hier gaat het goed met ons. Het is zo'n scheetje! Borstvoeding gaat ook goed alleen een pijnlijke tepelkloof. Hoeveel zwangeren zijn er nog in deze groep? Trekken jullie het nog tijdens deze laatste loodjes?
Voor de vragers: Ik had een keizersnee vanwege mijn smalle bekken. Nu dus wat vroeger dan gepland. Hier gaat het goed met ons. Het is zo'n scheetje! Borstvoeding gaat ook goed alleen een pijnlijke tepelkloof. Hoeveel zwangeren zijn er nog in deze groep? Trekken jullie het nog tijdens deze laatste loodjes?