eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    ah nee boebels wat vreselijk hopelijk heb je toch straks een goeie echo.

ik ben ambulance verpleegkundige en kom net thuis vanuit de nachtdienst. werk fulltime ben benieuwd hoe lang ik kan werken icm zwaar tillen van mensen van trappen af etc. en natuurlijk de dronken agressieveling dus ben benieuwd binnen mij werk ben ik de eerste die zwanger is dus we zullen zien

2. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Bedankt lieve meiden. Het went hoor, inmiddels voel ik er niet heel veel meer bij. Alleen had ik er deze keer meer vertrouwen in.
    Ik wilde stoppen en weer aan de pil gaan en toe kwam dit op de valreep nog. Het had zo mooi geweest maar ga er maar vanuit dat het niks wordt. Doe van de week nog een test om te kijken wat die aangeeft. Tenzij ik echt flink bloed ga verliezen.
    Als t mis is ben ik t liever ook maar zo snel mogelijk kwijt.

3. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @jadie Dat is best heftig werk lijkt mij. Blijf je na de geboorte full time werken?

@Boebels Heftig maar begrijp dat als het mis is je het liever zsm kwijt bent. Heb het zelf ook mee gemaakt, maar bij mij gebeurde er niets na 2x pillen inbrengen en uiteindelijk moest ik gecurreteerd worden. Heb je de vk al gebeld of wacht je nog even?

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wat een mooie knallende test. :D

5. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ja he, die had ik nog niet, wel al een donkere van vorige week maar dit is echt een knaller :)

6. mell86

mell86 Lid

27 sep 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boebels jeetje heel veel sterkte!

Hoe is het met jullie darmen? Ik ben vandaag al 4x naar de wc geweest en me buik prikt aan alle kanten ik denk dat de boel ruimte aan t maken is maar jeetje dat vele naar de wc is niks voor mij! Hebben er meer meiden last van?

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik had dat gister. Ik denk dat ik zeker 6 x gepiept heb. Maar wel kleine beetjes. Vanmorgen werd ik wakker met hele opgezette darmen en kon dan ook moeilijk poepen vanmorgen. Dus herken het helemaal. Hoe ver ben jij nu?

8. mell86

mell86 Lid

27 sep 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de berekening ben ik nu 5 weken en 3 dagen imona. Morgen afspraak bij de verloskundige ben heel benieuwd....

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh dan schelen wij 2 dagen. Ik volgens mijn berekening 5 weken en 1 dag. Ik heb pas over 15 dagen eerste afspraak

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ boebels

Jeetje wat erg meis! Snap dat je de hoop kwijt bent! Hoop dat de echo toch een kloppend hartje laat zien! Sterkte meis knuff!

Hier afgelopen weekend ook last gehad van m'n darmen. Eerst obstipatie en daarna 2x diarree (lekker ahum). Maar kan ook goed een buikgriepje geweest zijn.

Heb om 10 uur 2 gember pilletjes ingenomen. Het werkte vrij snel en ben tot nu toe niet misselijk. Je moet er 4 per dag nemen. Hoop dat dit de oplossing is :)

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    jeetje boebels sterkte. hopelijk is alles toch nog goed.

hier gestopt met werken toen mn zoontje werd geboren. kon het niet over mn hart verkrijgen hem achter te laten en aangezien het financieel niet nodig is, besloten fulltime mama te zijn totdat ze iets ouder zijn. mijn man werkt fulltime en doet nog zn MBA studie ernaast dus die maakt lange dagen ..

noa succes vandaag bij de echo. hoe laat heb je

12. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Boebels, wat jammer hopelijk laat die echo wat anders zien !

Hier werk ik in de zorg 0 uren contract. Partner heeft een eigen bedrijf en wil het liefst dat ik thuis blijf mocht het zo ver komen.

Mijn werk is bijna niet te combineren met zijn werk en mijn vriend wil niet dat de kleine naar een kdv gaat of gastouder ik moet nog even aan het idee wennen maar daar heb ik hopelijk 9 maanden voor als alles goed verloopt. ;)

13. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Boebels sterkte! Hopelijk zit het toch goed, ik duim voor je!
    Hier gestopt met werken tijdens de zwangerschap van ons zoontje, wij stonden er beide niet achter om hem naar de opvang of gastouder te brengen. We hebben het financieel gelukkkig ook niet nodig dat we 2 inkomens moeten hebben. Werken komt wel weer wanneer alle 2 de kinderen dalijk naar school gaan..

14. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heei dames
    Heb de echo gehad gelukkig een mooi kloppend hartje gezien.
    Hoop dat het allemaal goed blijft.

15. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Aaaah wat fijn zeg! Hebben ze wat gezegd over hoe ver je nu ongeveer bent?

16. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ze zeggen dat ik 2 a 3 dagen verder ben.
    Hoop dat jullie ook een kloppend hartje zullen zien

17. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Noaroosje wat een goed nieuws! En 2-3 dagen erbij is natuurlijk niet verkeerd :)

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ah fijn :)

Wanneer heb je nu weer een echo?

19. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Over 3 weken.

20. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hoi dames, ik wil me ook graag bij jullie voegen. Ik ben heel pril zwanger van ons 2 de kindje. We hebben een dochter Yinthe van 2.

Ik werk zelf in de kinderopvang op de naschoolse opvang dus Yinthe gaat met mij mee, kan haar bijna geen groter plezier geven, ze vind het zo leuk!

Ik heb 7 november mijn echo en intake gesprek

Deel Deze Pagina