eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Misschien ook leuk om een overzichtje te maken. Is hier misschien iemand handig mee?

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hallo dames.

Mag ik mij er gezellig bij aansluiten?

Afgelopen woensdag posi getest (wel 5x haha)!

Vanavond gaan we het grote nieuws aan de opa's en oma's vertellen :)
    Ongelofelijk spannend natuurlijk. Op 10-10 hebben wij de echo en dan de 13de een intake.

Officieel op 26-5 uitgerekend :)

3. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik weet helaas niet hoe het moet het zou wel leuk zijn.
    Dan weten we van elkaar wie wanneer uitgerekend is

4. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Bij mn vorige zwangerschap zijn we uiteindelijk naar Facebook over gestapt omdat dat fijner werkte.
    Ik ben volgens eigen berekening 1 juni uitgerekend. Heb e21 oktober de eerste echo

5. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    Een lijst zou idd leuk zijn, alleen idd ook geen idee hoe of wat.
    Gewoon een besloten groep aangemaakt op facebook ofiets?

6. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Hoi meiden,

Ik mag me hier ook melden! Heb gister positief getest. Had het niet meer verwacht deze maand, ik testte pas positief op dag 38 van de cyclus.
    Ik ben 34 jaar en getrouwd. Ik heb een dochter van bijna 3. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad. Ook bij ons kwamen ze bij de echo er achter dat het was misgegaan.

Nu ben ik vol vertrouwen, heb alleen geen idee hoelang ik zwanger ben, ik denk 3-4 weken. Maandag ga ik de verloskundige bellen.

7. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    Hopen op een plakbeebje deze keer! Gefelicteerd..

8. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Welkom nieuwe meiden, wordt al gezellig hier nu de groep steeds groter wordt.

Mocht niemand weten hoe het moet, dan ga ik morgen wel even een en ander proberen. Als jullie alvast de uitgerekende datum, eerste afspraak, leeftijd en hoeveelste kindje willen neerzetten dan ga ik er morgen mee aan de slag.

9. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    Leuk dat je hetgaat proberen de maken 😊

Uitgerekende datum: 24-05-2017
    Eerste afspraak:29-09-2016
    Leeftijd: 34
    Eerste kindje

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies

Ik wil me ook graag hierbij aansluiten, zat ook al in het andere groepje maar daar is het zo druk dat ik het niet meer bijhoud :D

Ben 25 mei uitgerekend, nu 5+1 zwanger. Probleem is dat ik eigenlijk al vanaf het begin een slecht gevoel erbij heb. Testen knallen, hcg stijgt netjes, gister een vroege echo gehad en vruchtzakje te zien (niet opgemeten verder maar zag er goed uit) heb nu enkele dagen af en toe wat roze afscheiding en soms beetje bruinig. Niet de hele tijd hoor alleen soms. Volgens de Gyn is alles op schema, maar toch knaagt het gevoel dat het weer niet goed is. Heb voor onze oudste een spontane miskraam gehad bij 6 weken, voordat ik zwanger raakte van de jongste 1 vroege miskraam gehad bij 5 weken en een MA bij 11 weken. Vorige ronde een biochemische zwangerschap. En nu dus weer zwanger. Ben trouwens op dezelfde dag uitgerekend als mijn jongste :D dat is dan wel weer toevallig, haha.

Volgende week donderdag echo bij 6 weken. Ben benieuwd of er dan wat te zien is in het vruchtzakje.

Voor de lijst:

Uitgerekende datum: 25-05-2017
    Afspraak echo: 29-09-2016
    Leeftijd: 29
    Derde kindje

11. xxkim

xxkim Nieuw lid

11 sep 2016
    2
    0
    0
    Welkom alle nieuwe meiden en gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

@wendy: ik wist wel dat ik zwanger was, bij 7 weken kreeg ik toen de termijn echo en de volgende echo was de 12 weken echo. Helaas is het toen gestopt met groeien rond de 9e week, maar wel blijven zitten. Ik ben toen gecurreteerd en daarna nogmaals geopereerd, omdat het niet goed weg was. Daar had ik helaas cystes op mijn eileider aan over gehouden waardoor ik meer kans had op een BBZ.

Vandaag bij 5 weken en 4 dagen een echo gehad bij de gynaecoloog om te checken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Gelukkig was er een mooi vruchtzakje te zien met een piepklein wit stipje erin op de juiste plek. Gelukkig! Nu hopen dat de rest ook goed gaat.

Bij mijn vorige zwangerschap zijn we ook naar een besloten Facebook pagina gegaan, dat was erg fijn en makkelijk.

Voor het lijstje
    Uitgerekende datum: 22-05-2017
    Afspraak echo: 7-10-2016
    Leeftijd: 29
    Eerste kindje
    Tweede zwangerschap

12. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Ik wil wel kijken of het me lukt zo'n besloten Facebook pagina aan te maken?

Uitgerekende datum; 1 juni 2017
    Afspraak echo: 21 oktober
    Leeftijd: 26 jaar
    Tweede kindje

13. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Leuk dat er steeds meer bij komen!

Even voor de statistieken:
    Uitgerekende datum 1 juni 17 (zelfde als bij mijn zoon)
    Echo/intake : 13 oktober
    Leeftijd: 33 en de dag dat ik mijn echo krijg hoop ik op een mooi verjaardagskado en ben dus bijma34
    Tweede monstertje

14. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai dames
    Echo datum: 3 oktober
    Bevallingsdatum: 28 mei 2017
    Ik hoop dat alles goed gaat

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik wil hier anders wel een lijst maken?

16. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Is zo'n besloten groep op Facebook zichtbaar op Facebook? Kunnen anderen bijv. zien dat je lid wordt/bent?

Voor het lijstje:
    Uitgerekende datum: ongeveer 4 juni denk ik
    Eerste afspraak / echo: nog niet bekend
    Leeftijd: 34 jaar
    Tweede kindje

17. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Nee AJO, bij een gesloten facebookpagina kan iemand alleen worden uitgenodigd via mail of via een vriend uit die groep die haar dan toevoegt. De groep is bijvoorbeeld via google of Facebook helemaal niet te vinden.

Ik kan er een maken, nog ideeën voor een leuke naam? :)

18. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shart86: maak jij die lijst hier niemand kan het

19. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    AJO kun jij in de toekomst kijken dat je over een paar dagen een dochter krijgt ;)

Kijk maar even naar je handtekening. Denk dat je een ander jaartal bedoeld!

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ja is goed! Wordt wel morgen dan! :)
    Voor mij hoeft fb niet zo nodig, hebben dat twee jaar terug ook eens geprobeerd vond het toen best onoverzichtelijk als er veel gekletst wordt :) maar voor foto's e.d. Wel weer heel handig :)

Deel Deze Pagina