eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ imona

Snap je onzekerheid hoor. Zeker als je een missed abortion hebt gehad! Lijkt me zo heftig! Nog 2 weken en dan wordt je verlost :)

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Niet normaal dit.. ik stap net binnen bij vrienden. Zit amper op de bank en allebei de honden springen op mijn schoot. Normaal doen ze dat ook wel. 1 voor 1. Maar dan duurt het een half uurtje. Nu direct alle twee tegelijk 😮😂😂

3. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Wat fijn zo veel echo's :)

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Meer dames last van heel slecht slapen? Vannacht elk half uur wakker. Half uur slapen. 5 min wakker. En zo de hele nacht door. Tot half 4.toen kon ik helemaal niet meer slapen en ben er toen maar uit gegaan..

Zo werken tot 12 uur en dan nog maar even mijn bed in ofzo.. verloren uren inhalen..

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    morning :D

hier redelijk geslapen maar vanaf 5 uur al wakker. Pff weer zo misselijk .. nu even wat in bed gegeten en er weer een gemberpil ingegooid, in de hoop dat ik me zo sterk genoeg voel om uit bed te komen :p

Ik hoef gelukkig maar tot 12 te werken, maar heb vanmiddag wel mn nichtje en neefje hier 2 uurtjes .. dus aan een dutje kom ik niet toe helaas. En ga vanavond naar de bios met een vriendin .. hoop maar dat ik mn ogen open kan houden.

Mijn buik maakt trouwens echt eeen groeispurt! Normale broeken zitten niet lekker meer, dus heb lekker mn zwangerschapsbroek al aan :D

Hoe is het met de rest? Nog echo's deze week?

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ben gelukkig 's ochtends niet misselijk. Wel maagpijn en zuur. Misselijk eind van de middag meestal.

Heb nog niet het idee dat mijn buik gaat groeien. Kan ook eigenlijk niet met 5 weken. Maar merk wel dat het wat harder wordt en dat mijn darmen gaan schuiven.

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Imona Gelukkig hoef je maar een halve dag te werken. Ik slaap eigenlijk super goed, wordt zelden wakker s nachts. Hoop dat je vanmiddag wat slaap ik kan halen.
    Mijn broeken zitten nog niet strakker oid.

Ik twijfel een beetje of ik mijn dochter meeneem naar de echo, wil Tot die tijd zeggen we niets en ben dan bijna 10 weken. Ze is al 5 dus zal het allemaal wel begrijpen maar mocht het mis zijn dan lijkt het me weer niet fijn.

8. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    lilo, fijn hoor al die echos.
    de 17e klinkt nu zooo ver voor mij..

en idd niks voelen betekent niet altijd slecht nieuws. dus ga er idd maar vanuit dat alles goed zit maar dat evt kwaaltjes nog moeten komen (of niet)

hier gebruik ik ook de mama compleet pillen van Davitamon. bij mn eerste ook gebruikt. alleen super irrritant dat het megaa grote pillen zijn..

wens jullie allen een fijne dag toe vandaag.

9. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Ik word echt midden in de nacht vaak kots misselijk wakker.
    Nu smorgens vroeg nog wat maar niet zo heftig als middernacht.

10. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Normale slaap ik gewoon goed in de nacht.
    Vandaag werd ik vannacht wakker en moest nodig plassen. Alleen kwam er niet veel uit. Daarna weer even geslapen tot 8 uur moest gelijk weer plassen

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja dat nacht plassen heb ik ook idd. 1x om een uur of half 4 en 1x 's ochtends vroeg.
    Op mijn werk maar zo veel mogelijk ophouden. Ze weten dat we er mee bezig zijn en als ik ineens vaak naar de wc moet valt het op.. Moet zo nog ruim 2.5 uur. Dus hopen dat ik het red..

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies

Echo was gister helemaal super! Zat allemaal mooi op schema en t hartje klopte al veel steviger dan vorige week :) heb er nu al wat meer vertrouwen in! Hopelijk blijft alles goed gaan :)

Volgende echo is volgende week dinsdag 11-10. Dan ben ik bijna 8 weken. Spannend!

13. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    Fijn om te horen shart! Ik mag volgende week donderdag weer 😊

14. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Shart Wat fijn zeg!! :)

15. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Fijn Shart!!

16. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    nou na een aantal slapeloze nachten van het piekeren vandaag toch de vk gebeld en mag morgen nu voor een echo ter geruststelling halleluja. nou hopen dat ze wat zien anders heb je nog stress. duimen jullie voor mij?

17. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames met goede echo's!!! Op naar een hoop gezonde baby's!!
    Heeft iemand ervaring met een doppler? Vanaf hoeveel weken zou je het hartje kunnen horen met een doppler :)?

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Shart: Fijn dat de echo goed was meis! snap dat je er zo toch wat meer vertrouwen in krijgt!

@ Jadie: Ik duim voor je! Hopelijk een mooi hartje (L)

----

Hier is de misselijkheid toch te erg om op te lossen met gember pillen. Vanochtend de huisarts opgebeld om te vragen of ik weer emesafene mag slikken. Dit heeft gewoon effect op mn werk. De hele tijd misselijk en t gevoel hebben dat ik moet overgeven pfff.

Ze gaan overleggen en ik mag na half 2 terugbellen. Nog even doorzetten dus :(

19. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Bloempje Ik had er bij de vorige zwangerschap een, weet alleen niet meer vanaf hoeveel weken ik het hartje hoorde. Ga er nu niet weer een aanschaffen. Misschien even googlen.

@Lilo Zou fijn zijn als je het mag gebruiken anders kom je de dag toch haast niet door.

20. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Hier krijg ik ook pas met 10 weken een echo ;)

Ik voel mij vandaag erg dronken, kan kloppen met de lage bloeddruk in dit stadium, voel ik toch nog iets ;)

Deel Deze Pagina