eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Super jadie kan je nu echt lekker gaan genieten!

Ik vandaag best we last van mijn rug. En vanmiddag beetje misselijk. Niet erg gelukkig.

Heb nu flink honger maar kan niet eten. Zit op stal op de dierenarts te wachten. Mijn paard loopt ineens op 3 benen ipv 4. Dat is niet best want ze is echt geen aansteller. Dat gaat weer geld kosten. Maar ik hoop maar dat het niet al te ernstig is...

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Het lijkt mee te vallen. Morgen de hoefsmid er bij. Waarschijnlijk ontsteking in haar hoef. En als de hoefsmid niks vind de dierenarts maar weer bellen...

Daar gaat mijn maand salaris.. maar alles voor het paardje..

3. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Wat fijn al een paar goede echo´s!
    Ik mag volgende week donderdag eindelijk, vind het zo lang duren, ik tel echt de dagen af. Als alles goed is willen we het dan aan familie/vrienden vertellen. Misschien toch een paar dagen eerder aan onze ouders al.

Vandaag iemand van moeders voor moeders langs geweest, vanaf morgen ga ik beginnen. Door dit soort dingen voel ik me wat meer zwanger :D. Je kunt nog niks zien dus het is zo'n raar idee dat er vanalles gebeurt daarbinnen.

Iets waardoor ik me ook echt zwanger voel is mijn misselijkheid, sinds vandaag echt erg en de hele dag door, niet fijn. Gelukkig nog niet overgeven maar ik heb zo'n idee dat dat nog wel komt.:(

4. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    @ zeepje bij mij begon het ook met 6 weken alleen in de ochtend en in de nacht wakker worden ervan door een lege maag lijkt het erger te worden. nou vandaag echt tot 14.00 uur niets binnen kunnen houden zelfs water komt eruit daarna ineens minder en wat fruit gegeten en vanavond gewoon normaal echt zo gek. ik denk ook dat het een combinatie was van de hormonen en de spanning voor de echo.
    wij moesten thuis nog wel erg grinniken wat de verloskundige zei over onze echo. "je baby heeft nog geen kop of kont maar wel een mooi hart" hihi we houden hem erin volgens ons is dat toch echt wel het belangrijkste die kop en kont komt de komende weken wel haha. met 11 weken weer een echo om te kijken of die dan wel aanwezig zijn

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Voor de mensen die vandaag een echo hebben veel succes!

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi dames. Had vanmorgen op mijn werk een heel apart gevoel in mijn baarmoeder. Tenminste denk dat het in mijn baarmoeder was.
    Het leek wel te tintelen en een beetje prikkelen.
    Heb ik nooit eerder gevoeld. Ook niet met mijn vorige zwangerschap. Hebben meer dames dat gevoel?

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Dat heb ik voor zover ik mij kan herinneren niet gehad. Ja wel toen je de baby echt kon gaan voelen bewegen :)

Zijn er nog dames die een echo gehad hebben vandaag? Ben heel benieuwd..

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hi Ladies,

Ik ben wat minder actief, want we hebben het enorm druk op t werk. Ben savonds helemaal op haha. Daarnaast nog steeds heel de dag door misselijk, ondanks de emesafene.
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen? Ik heb maandag de eerste echo, en laat dan uiteraard even weten hoe t is geweest!

9. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai dames
    Hier gaat het wel goed
    Vandaag alleen wat misselijk
    Gister avond veel krampen gehad

10. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Wij hebben morgen een echo. Zo blij met onze lieve verloskundige! Hier op moeheid en snel prikkelbaar na geen klachten. Soms een zeurderig gevoel in m'n rechterzijde maar dat houdt gelukkig nooit lang aan.

11. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    @Imona: misschien zijn het toch je darmen? Die van mij lijken soms allerlei rare dingen te doen.

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zou heel goed kunnen hoor. Nog 259 uur en 3 kwartier tot mijn eerste echo haha

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Hier zijn de hormonen nu echt goed aan het werk. Sinds gisteren zere tepels, vandaag super chagrijnig en ik heb heel veel trek in zoute en hartige dingen terwijl ik normaal een onwijze zoetekauw ben. Moet oppassen dat ik niet in een keer een zak chips naar binnen werk.

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier ook de hormonen aan de slag. Was nog geen uur uit m'n bed en de tranen vloeiden al rijkelijk. Waarom? Geen idee. Hier ook chagrijnig. Snel geïrriteerd. Moe moe moe. Hoofdpijn. Rugpijn. En steeds steken bij mijn liezen. En een wee gevoel in mijn maag..

Bloempje is je echo al geweest?

15. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ja wij zijn net thuis vd echo. Alles zag er onwijs goed uit! Beeb was goed gegroeid in 10 dagen tijd, we zagen zelfs al de aanleg vd navelstreng waar wat bloed doorstroomde! Helemaal in de wolken nu!!!

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Kijk aan. Dat is geweldig! Fijn dat je br en goeie echo hebt gehad. Ik moet nog dik een week wachten. Maar hoop ook op een goeie echo.

17. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik blijf die moe heid houden.
    Vandaag aan het werk en iedere keer aan het gaape haha

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Erg hé. Bij mij is het vandaag wel heel extreem. Zo erg heb ik het nog niet gehad. En dan vooral de vermoeidheid en misselijkheid.

Ik moet straks ook gaan werken. Maar zie er gewoon tegen op haha

19. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat begrijp ik.
    Ik heb wel wat krampjes in mijn onderbuik ik denk dat het komt aangezien mijn baarmoeder groeit?

20. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Bloempje Wat fijn dat de echo helemaal goed was!

Ik ben ook zo moe, ben net gewoon weer even naar bed gegaan om te slapen. Terwijl ik s'nachts echt lange nachten maak van 8-9 uur.

Deel Deze Pagina