Hier word de combinatie test niet vergoed. Mag gewoon zelf 160 euries dokken wel gebeurd dit achteraf via de zorgverzekering. Dus daar krijg ik nog een rekening van tzt
Hier ook geen vergoeding, moet het nog uitzoeken (misschien aanvullend pakket en ouder van 37 jaar), maar dat vertelde de verloskundige ons ook. Bij mijn zoontje kregen we het wel omdat ik net 35 jaar was, maar dat is dus in 2015 op een lijn getrokken.
Oke dames. Ik heb dus echt een nieuwe verslaving. Babybell kaasjes. Je weet wel die ronde kaasjes met die rode verpakking! Jumm
Man man man... dacht dat die misselijkheid mij zou overslaan maar al twee middagen zo misselijk! Iets eten helpt even maar daarna is het al snel weer terug. Missvhien een babybell kaasje proberen Iemand die ik ken dronk trouwens gemberthee tegen de misselijkheid. Gewoon heet water met verse gember. Misschien helpt het...
Nou zo ben ik dus aan die kaasjes gekomen. Liep in de winkel en was misselijk. Wilde wat kleins en toen staarden die kaasjes me aan. Haha. Bakje thee helpt bij mij ook goed. Hoeft geen gember te zijn voor mij maar gewoon niet te sterke thee en beetje lauwig drinken. Ja Wendy. Ik duim ook voor je
Zojuist de echo gehad en we zagen een piepklein streepje met een kloppend hartje. We zijn zo blij . Ze schatte het tussen de 6 en 7 weken (het was 4.3mm) dus me eigen rekensommetje klopt precies
Wat leuk! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten! Door al die goede echo's krijg ik ook steeds meer hoop dat bij mij dit keer ook alles goed is.
ik heb zo een trek in perzikken uit blik echt bizar hahah ben er special voor naar de winkel geweest (woon buitenaf dus moet 15 min rijden) maar echt gelukzalig moment toen ik het blik opentrok hihi. de eerste week at ik ineens tomaten alsof het appels waren en ik lust helemaal geen tomaten en nu eet ik ze niet meer maar is het veranderd in perzikken uit blik al jaren niet gehad was benieuwd of het nog verkocht werd gelukkig wel. gelijk 3 blikken mee genomen nou 1 is al op. hoe is het verder met jullie allemaal??
Ja gaat wel goed. Lekker rustig aan gedaan vandaag na het huishouden vanmorgen en rondje wandelen met het paard had ik toch wel wat druk onder in mijn buik en mijn rug. Verder beetje maagzuur. En af en toe beetje krampjes. Ben ook verkouden dus heb best last van mijn longen. Was van plan lekker op de bank tv te kijken. Na 5 minuten lag ik te slapen en werd wakker toen het programma afgelopen was hahah. Zal het wel nodig hebben gehad. Verder gaat het allemaal we prima geloof ik.
Top wendy nu lekker genieten Ja ik ben ineens verslaafd aan cornflakes met melk terwijl ik normaal niet eens melk lust en die zespri gold kiwi's heb ik nu telkens trek in
Wendy wat goed!!! Hahaha wat grappig om jullie eetverslavingen van dit moment te lezen Ik lus ineens absoluut geen koffie meer, terwijl ik een moord deed om daar mijn ochtend mee op te starten. Klein beetje koffie met veel opgeklopte warme melk... Moet er niet meer aan denken
Ik heb de hele tijd zin in zuivel. Melk, kaas, Skyr, kwark. Normaal gesproken eet ik wel vaak kwark maar de rest bijna niet. Nu drink ik wel twee glazen melk per dag.