Van mij hoeft het ook niet. Wij zijn 2 jaar geleden pas na de geboortes overgegaan naar facebook omdat dan de meeste foto's komen
Shart86 wil jij de lijst nog maken? Uitgerekende datum: 31 mei denk ik Eerste afspraak / echo: 10 oktober Leeftijd: 31 jaar Tweede kindje
Heei dames, Hoe gaat het vandaag met jullie ?? Ik voel me vandaaag wat te moe. En iedere keer wat steekjes rechts onderin dan weer links. Meer kwaaltjes zijn er niet
Ik ben vandaag ook moe. Had gisteravond migraine, ben vroeg naar bed gegaan en dat heeft gelukkig geholpen. Soms ook wat steekjes, pijnlijke borsten en vooral 's avonds heb ik het erg koud. Ook zit ik heel snel vol. Hoe gaat het met alle andere dames?
Ook heel erg moe, gisteren om 20:30 naar bed gegaan en vanochtend nog het idee dat ik wel uren kon doorslapen, vaak wakker snacht's om te plassen. Heb ook het gevoel dat ik vaker trek heb dan normaal maar verder gaat alles prima 😊
Uitgerekend Van Een Eind MEI Begin JUNI 2017 kindje! Lijst: ♥ 22 Mei || xxKim|| 29 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || PatriciaW || 34 jaar || 1e kindje ♥ 25 Mei || Shart86 || 29 jaar || 3e kindje ♥ 26 Mei || Floeperd || ? jaar || 2e kindje ♥ 28 Mei || Noaroosje || ? jaar || 1e kindje ♥ 31 Mei || Wendy424 || 31 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || Boebels || 33 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || TJS || 26 jaar || 2e kindje ♥ 04 Juni || AJO || 34 jaar || 2e kindje Afspraken SEPTEMBER 29 || PatriciaW, echo+intake 29 || Shart86, echo OKTOBER 03 || Noaroosje, echo 04 || Shart86, echo 07 || xxKim, echo 10 || Wendy424, echo+intake 10 || Floeperd, echo 13 || Boebels, echo+intake 13 || PatriciaW, echo 13 || Floeperd, intake 21 || TJS, echo
Haai shart86 Ja leuk hoor Maar wat ik ben vergeten te zeggen het is mijn eerste kind hoop dat deze blijft zitten
Mooie lijst Shart86. @Noaroosje: ik weet niet precies hoever ik ben. Ik heb een onregelmatige cyclus en had pas op dag 38 een (licht) positieve test. Cb gaf aan 1-2 weken.
Heel leuk gedaan. We hebben al een aardige groep zo. Ik ben gister de hele avond erg misselijk geweest en vandaag echt heel erg moe. Ik merk nu al heel erg dat ik naar me lichaam moet luisteren, was vanochtend aan het opruimen en waarschijnlijk iets te actief dat ik nu me bekken al voel. Hoop dat het snel wegtrekt en niet nu al pijnlijk blijft
Thanks Balen Wendy dat je zo beroerd bent. Ik voel eigenlijk nog steeds vrij weinig. Borsten beginnen beetje 'aanwezig' te zijn. Maar niet gegroeid verder ofzo (gelukkig maar, heb nu een E, hoop echt dat het geen F gaat worden ) en heel af en toe beetje weeiig op de maag. Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Ik ben tot nu toe in 2 weken tijd 2kg afgevallen haha, heb steeds geen trek. Misschien is dat ook een symptoom haha Nu naar een kraamborrel van vrienden, raar idee dat we zelf over een maand of 9 misschien ook een kraamborrel doen als alles goed gaat Fijne zaterdag allemaal!
Ik moet hier ook echt wennen aan de kwaaltjes, heb bij de eerste geen enkel kwaaltje gehad, nu lig ik het liefst de hele dag in me bed. Ook merk ik dat ik een heel kort lontje heb, me zoontje is echt mega vervelend vandaag moet echt me best doen om niet boos op hem te worden . idd een raar idee dat er over 9 maanden weer zo'n lief kleintje is, maar ik denk daar niet nog niet teveel aan, eerst de kritieke weken maar even doorkomen. fijne zaterdag.
Ik heb het vandaag aan mn moeder verteld. Heb mijn zoontje het boekje "kleine pluis" aan haar laten geven. Ze wist al wel dat we bezig waren dus heel groot was de verassing niet hihi T korte lontje is heeeeel herkenbaar
Uitgerekende datum: 1 juni 2017 (denk ik) Leeftijd: 21 jaar Eerste kindje Eerste echo 13 oktober Sorry, beetje laat Ik heb ook het idee meer moe te zijn dan normaal, maar vraag me ook af of ik het mezelf niet aanpraat? Het is nog zo vroeg voor mijn gevoel. Ook minder trek dan normaal. Ik heb het gister mijn beste vriendin verteld
Hier weten een aantal mensen het. Nu 4 vriendinnen en mijn schoonzus. Zij wisten ook van de miskramen en dat we al lang bezig zijn. Familie weet nergens van en dat hou ik ook zo. Ga ze niet blij maken met niks want als het misgaat komt er ook geen tweede meer. Dus voorlopig blijft mijn mond dicht tot de eerste echo. Daarna moet ik even kijken want zie mijn ouders 2x per week envermoed dat ze het wel zien. Vorige keer ook snel een buikje. Maar hoop het tot de termijnecho vol te houden. Straks een babyshower en haar vertel ik het wel omdat ik veel steun gehad heb en ik haar voorlopig niet meer zie. Over 1,5 week uiteten met een vriendin en eten altijd sushi met veel wijntjes.... Dus dan moet ik wel want ze weet al genoeg als we ergens heen gaan ....
Hoi allemaal, ik had al een eigen topic geopend omdat ik het andere groepje waar ik in zit vrij druk vind. Raakte het overzicht een beetje kwijt 🙈 Shart heeft me op dit topic gewezen 😁 Zou graag met jullie meekletsen Ik ben vandaag 5 weken zwanger van ons 2e kindje. 4 oktober intake en 10 oktober eerste vroege echo. Spannend kijk er al naar uit. Ga zo even jullie berichtjes terug lezen
Oeh, mag ik ook aansluiten? Hier afgelopen vrijdag positief getest en zoals het er nu uitziet ben ik 3 juni uitgerekend!