Ik had bewust wat afstand genomen omdat ik het gevoel had dat t niet goed zat en ook bloedverlies. Maar inmiddels voel ik me er redelijk 50-50 over. Vanmiddag om 16.00 uur mogen wij. Best spannend weer
Zo veel spanning vandaag❤️Hopelijk allemaal goed nieuws vandaag, leef met jullie mee!!!
Yes! Hier een mooi kloppend hartje en klein wezentje te zien via de uitwendige echo. Bij de vorige echo was er sprake van een tweede vruchtje die te klein was en geen hartactiviteit had maar die is gelukkig zonder dat ik het heb gemerkt verdwenen. Ben een paar dagen vooruit gezet dus volgens de Vk vandaag 9 weken zwanger.
Kijk dat schiet op een week vooruit! Gefeliciteerd! Ja ik ben idd ook heel benieuwd naar de echo foto's
Yes! Hierbij de foto. Beetje onduidelijk wel maar dat balletje is de dooierzak. Vruchtje is 2,34cm. Links zit het hoofdje en de dooierzak zit bij de voetjes. Is mijn eerste kindje dus ik vind het moeilijk om iets te onderscheiden op een echo.
Mooie echo's dames! Fijn dat alles goed was... op naar nog veel meer mooie echo's en kloppende hartjes