eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hebben ie trouwens ook zo veel dorst. De laatste x dagen heb ik 's avonds en 's nachts zo'n enorme dorst. Overdag gaat het wel. Maar denk dat ik 's avonds alleen 2 liter water drink. Niet normaal.

En ik krijg een afkeer voor brood. Afbakbroodjes gaat wel maar boterhammen en zachte broodjes.. bah. Net een meel bal. Ik dwing mezelf maar om het te eten. Weet het anders ook niet. Maar vind het echt niet meer lekker..

2. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Zoveel dorst heb ik niet. Afkeer van brood krijg ik ook, en vooral van broodbeleg. Heb nergens trek in, staat me allemaal tegen.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Brood beleg gaat wel. Maar echt het brood zelf. De kast dat ik maar over ga op de volkoren crackers ofzo. Zal dinsdag bij de echo wel vragen of dat vele dorst hebben niet bij zwangerschapsdiabetes past.. aangezien ik best wel te zwaar ben.. kan het maar op tijd weten..

4. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Dank jullie wel!
    Fijn dat bij jou ook alles goed is Patricia!

5. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Super die mooie echo's!

Dorst heb ik ook veel, ook s nachts. Heb dan het idee dat ik een bolletje knoflook gegeten heb haha.
    Ipv brood kan je ook kwark/yoghurt crackers e.d. eten.

6. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alles terug gelezen :p Maar mag ik mij hier ook aansluiten?

Ben eind mei uitgerekend van ons 3e kindje. Mijn man en ik hebben al een kindje van 3,5 jaar en 14 maanden.

Wat grappig om te lezen dat sommige een afkeer van brood hebben. Ik lijk er wel verslaafd aan te raken haha. Ik heb juist een afkeer van groente gekregen. Vooral het eten koken is momenteel een drama. Maar het moet wel, want mijn man is weer voor een paar weken weg

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @ esthertie ja dat heb ik ook. Die rot smaak in je mond. Het idee dat je gewoon een uitgebreid menu bij de wok hebt gegeten met veel knoflook en zout.

Ik vind eten over het algemeen niet zo veel meer. Groetjes te niet. Vlees alleen schnitzels en cordonbleus maar verder niks. En aardappels al helemaal niet.. echt een drama om gezond te eten nu.

Heb ook vaak geen honger. Het gevoel dat ik nog vol zit. Komt misschien door het vele water drinken en de darmen die van slag zijn.

8. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wat een mooie echo beelden en tot nu toe goed nieuws!

Welkom Lia!

Brood, alle soorten en maten lust ik wel nu

9. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Zo ik mag toch ook blij zijn. Een mooi kloppend hartje te zien. Wel lijk ik iets korter zwanger te zijn 6+5 ipv de 7 die ik dacht. Maar misschien trekt dat de volgende keer weer bij. Op naar de volgende echo over 4 weken

10. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Wat fijn Boebels! Helemaal na die toch wat spannende tijd met bloedverlies. Dat moet een opluchting zijn!

Kunnen jullie trouwens echt iets zien op echofotos? Ik vind het bij die van mij nog wel echt lastig om een hoofdje etc te onderscheiden.

11. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    @Boebels: Fijn zeg dat alles goed is 👍

@Noor: Ik zie niet echt iets op mijn echo haha meer een vlekje, maar dan wel het allermooiste vlekje wat ik ooit gezien heb 😍

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wat fijn Boebels! Kun je weer gerust zijn.

13. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ja heel fijn. Hopelijk komt het deze keer wel goed. Op naar de volgende.

14. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    @Patricia: haha ja dat heb ik ook. Mijn vriend vond wel dat je echt het hoofdje zag en live zag je het ook iets beter dan op de foto maar het is echt een beetje een vlek idd.

15. mell86

mell86 Lid

27 sep 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie foto's en goede berichten van de echo's!
    Helaas hier vanmorgen weer wat bloed verlies maar de rest van de dag geen druppel meer verloren dus hopelijk blijft het nu weg, zo niet eis ik een echo want dit is echt afschuwelijk ,elke keer als je naar toilet gaat met lood in je schoenen hopen dat je niks aan treft! Nog even de koopavond vol houden en dan lekker naar huis!

16. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    Voor de lijst:
    27 oktober: eerste deel combinatietest
    (termijnecho en bloedprikken)

31 oktober: intake

9 november: tweede deel combinatietest
    (Nekplooimeting en uitslag)

17. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Boebels wat een opluChina de alles in orde is, heel fijn.

@Mel Dat is wel heel naar, ik zou mirgen gewoon bellen voor nog een echo , dit is steeds zo naar.

18. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo's vind ik Zo verschillend in kwaliteit. Mijn laatste echo was 7 weken, er was een kloppend hartje maar verder zag ik er niks op hoor haha

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zijn er nog dames die morgen een echo hebben?

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik nog 112 uur tot mijn echo. Vind het zo spannend. Denk aan de ene kant dat het wel goed zit. Maar aan de andere kant ben ik zo bang van niet. Vandaag ook weinig kwaaltjes gehad. Of ik begin er aan te wennen.

Deel Deze Pagina