eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16

Bijgevoegde bestanden:

2. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    @imona leuk die test hahaha positief!

Hier ook een foto ban vanmorgen, vriendlief:"hé hou je buik eens in" keek naar beneden en dacht verrek

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wauw doppie. Ook een mooie buik.
    Trok net even een wat strakkere spijkerbroek aan. Wel stretch. Dus hij ging wel dicht. Maar zit zeker strakker dan normaal.

Heb nu ook echt buikpijn. Enorm last van mijn darmen. Niet fijn. En mijn borsten beginnen nu toch echt te groeien. Kan nog net in mijn bh.. Heb al E.. Ben benieuwd waar ik straks in terecht kom..

4. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    E dan kun je vast je lol op:$
    Hier ook, heb een kleine C maar zit wel krapjes.
    Slaap trouwens het liefst met BH omdat het zonder veel pijnlijker is:(

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee. Ik slaap gewoon nog zonder. Maar als ik op stal lijkt het wel of ze helemaal 'vol' zitten. En dan doen ze wel zeer.

6. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb mijn zwangerschap broeken net 2 maanden geleden opgeruimd en nu kan ik ze er wel weer bij pakken! Ben echt opgezet en mijn straie wordt alweer donkerder van kleur

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @doopie Wat een mooi klein buikje al. Ik heb een gemiddeld postuur, 1.70 en 69 kg. Heb wel een buikje van mijzelf en die wordt nu ietsje groter, zal niemand opvallen zolang ik geen strakke shirts aan doe. Mijn spijkerbroeken kan ik nog aan al doe ik het bovenste knoopje wel open als ik lang moet zitten .

#PH Wel handig dat je ze nog hebt.

Wij gaan een dagje naar Blijdorp :)

8. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Wauw mooi buikje al. Zijn jullie al iets aangekomen in kilo's?

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ja ik 1kg. maar kan ook goed komen omdat ik minder sport, s avonds op de bank lig/hang en wat meer ships eet omdat ik zo'n trek in zout en hartig heb

10. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Met de wagen ook geen ervaring want onze zoon is straks 4. Hij liep sinds 11 mnd al en vanaf dat hij 1,5 jaar is namen we de wagen al amper mee. Alleen als we de hele dag op pad gingen. En vanaf 2 eigenlijk helemaal nooit meer.

Buikje: ik heb al een buikje van mezelf. En nu snoep ik minder omdat ik nergens zin in heb dus volgens mij ben ik 1/2 kilo afgevallen juist. Toch merk ik wel dat broeken minder comfortabel worden en strakker bij mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap wasikenprm. Ik had een geweldig mooie strakke ronde buik. Daar hoop ik nu ook een beetje op.

Gisteren een heel avontuur gehad. Voelde me echt niet goed. Alsof er een band strakgetrokken werd onder mijn borsten. Overal pijn en Benauwd. Na onderzoek bij de huisarts dachten ze aan een galblaasontsteking en dat ik geopereerd moet worden. Na 6,5 uur oo de spoedeisende hulp kon ze toch niets vinden op de echo's. Gelukkig dus geen operatie nodig en vermoeden van geïrriteerd maagslijmvlies. Krijg nu maagbeschermers en hopen dat t weg blijft. De pijn is gelukkig zo goed als weg.

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jeetje Boebels. Dat is even schrikken. Gelukkig dat het mee blijkt te vallen en hopen dat het nu weg blijft.

12. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Dat is schrikken Boebels! Hoop dat je je nu weer beter voelt en dat het wegblijft!!

Ik heb (veel) overgewicht. Toen ik zwanger was van mijn dochter ben ik 13 kilo afgevallen. Dit was prima. Mede daardoor kreeg ik ook een echte babybuik gelukkig. Daar hoop ik nu weer op.

Ik ben nog niet aangekomen, maar mijn broeken zitten echt te strak nu. Vooral als ik ook last heb van obstipatie. Dat is gelukkig nu weer even wat minder.

13. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden toen ik in verwachting van de tweede was een Joolz Geo Duo wagen gekocht. Duur maar ideaal. Vooral voor de boodschappen eigenlijk. Hahah
    De jongste wilde er nooit in, Die woonde in de draagdoek. De hele dag had ik haar daarin. Hebben de wagen dan ook weg gedaan.
    Nog steeds doet de kleine meid haar middag dutje in de draagdoek en 's avonds slaapt ze in de co sleeper. Zodra ik op bed ga liggen we buik tegen buik te slapen. Echt mama's meisje

14. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38

Jeetje dat is wel fijn dat je tijdens je zwangerschap afgevallen bent, ik heb ook flink overgewicht en kwam met me zwangerschap nog eens 23 kilo aan waarvan ik er 7 nooit meer afgekregen heb.

Ik ben nu alweer 2 kilo aangekomen terwijl ik heel weinig eet, alles smaakt me vies.

Kreeg van de week van de verloskundige te horen dat als je een verhoogd BMI hebt ze willen dat je niet meer als 6kg aankomt, vond dat echt niet reeel, maar zoals ik het nu bij jou lees kan het toch.

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ben een halve kilo aangekomen. Eet ook niet zo veel.. maar kan misschien wel wat minder snoepen..

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Net pizza besteld. Normaal eet ik met gemak een hele pizza op. Maar kreeg nu net moeite een halve weg. Vond hem ook echt niet lekker terwijl ik altijd dezelfde heb..

17. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16

Ik had ook lekker pizza vandaag 😁
    Bij mij net andersom haha pizza is gewoon helemaal weggewerkt inclusief de korstjes terwijl ik normaal net een halve eet en dan vaak nog zonder korstjes

18. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik lust normaal helemaal geen pizza en nu eet ik er elke week 1. Eet hem ook niet helemaal op want dan ben ik de hele avond misselijk

19. mell86

mell86 Lid

27 sep 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag voor het eerst genoten na de laatste paar dagen van stress! Ik heb af en toe een heel gek gevoel van binnen net of je al wat voel zitten niet t kind natuurlijk ja kan t niet zo goed uitleggen!

Ik ga maandag even de huisarts bellen heb t idee dat ik misschien blaasontsteking heb moet zoveel plassen en maar hele kleine beetjes en als ik voorover zit lijkt t net of ik zowat in me broek plas heel gek liever dat ze t maar even checken voor de zekerheid. Had het ook bij de jongens komt helaas veel voor bij zwangere.

20. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Hier net wat roze bloedverlies bij het afvegen.. welkom terug onzekerheid :(

Deel Deze Pagina