eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Gelukkig geen bloedverlies met gehad! Wel extreem moe.

Wij gaan gezellig en midweekje weg, dus ik ga tot zaterdag even niet reageren! Wie deze week een echo hebben succes en een fijne week allemáál

2. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    fijne vakantie

3. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Fijne vakantie!

Wendy: succes straks! Hoop voor je op een goede echo!

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Fijne vakantie.

Wendy succes met je echo! Ik duim voor je.

5. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    @Wendy: succes

@Ph: gelukkig geen last meer gehad en geniet van je vakantie

Ik de hele ochtend al aan het kokhalzen 😨

6. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik heb net de echo gehad en het embryo was wel iets gegroeid maar is klein voor de termijn wat het moet zijn, zat nu op 6.2mm.

De echoscopiste gaf aan dat het klein is voor de termijn maar dat het nog alle kanten op kan, het embryo moet nu gaan groeien en de snelle hartslag oppakken.

het is heel erg spannend allemaal, maar heb er niet echt een goed gevoel over. Me afspraak die ik over 3 weken had is een week vervroegd, zodat ik iets minder lang in de zenuwen hoef te zitten.

7. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wendy wat rot dat je zelf geen goed gevoel hebt, hopelijk heb je het helemaal mis. Dat he over twee weken goed nieuws hebt.

PH fijne vakantie!

Ik durf niet zo goed op de weegschaal te gaan staan, iig al +2, probeer het eten wat te minderen maar ben zo vreselijk misselijk als ik dat niet doe:(

8. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Correctie +3kilo :$
    Zat op 55 nu 58 gaat goed...
    vorige zwangerschap start 58 eind 78 + 20 ;)

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wat vervelend dat je er zelf geen goed gevoel over hebt. Laten we hopen dat het nu goed gaat groeien en het alsnog goed gaat..

Wat vreselijk om zo in de stress te zitten..

10. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @PH1 Wat fijn, wellicht was het onschuldig. Geniet van je weekje weg :)

@Wendy Nee wat vervelend dit, begrijp dat je nu in de rats zit. Hoop dat het allemaal goed komt en er niets aan de hand is.

@Doppie Eet je dan wel gezonde dingen als je misselijk bent en trek hebt?

Hierbij mijn buikfoto van 2 weken geleden en vanochtend, duidelijk verschil al zijn het natuurlijk alleen maar darmen.
    Buik.jpg

11. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    voel me eigen ook echt heel erg onzeker, denk dat dat beter verwoord als dat ik er een heel slecht gevoel over heb. Het positieve is dat het hartje wel gewoon klopte dus misschien valt het allemaal mee, voor nu ben ik gewoon heel erg verdrietig, zit op dit moment op me werk en er komt helemaal niets uit me handen pff. Hoop dat deze 2 weken snel om zijn.

12. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ik vind het zo naar voor je!
    24 uur duurt dan al lang, maar idd er is een hartje termijn klopt denk je wel?

13. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Het zou mooi zijn als je afleiding zou kunnen vinden, stress en onzekerheid kun je helemaal niet gebruiken:(

14. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ja ik probeer wel gezond te eten maar eet wel veel meer brood, start ik 's morgens al mee terwijl dat eerst een grote koffie latte met wat yoghurt was.
    En snoepen doe ik nu ook meer...

Waar ik voorheen salade at met een cracker, eet ik nu een boterham of 4-5

's avonds het liefst een stamppot oid, een flink bord!
    Die kilo's komen ook niet uit de lucht vallen;)

15. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Wat vervelend Wendy. Snap dat je er zo onzeker van wordt. Is er iemand op je werk waar je even mee kunt praten? Of even een pauze nemen, stukje lopen en kijken of je je daarna beter kunt concentreren?

16. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ai ja dan kom je aan inderdaad, maarja las je zo'n trek hebt. Ik heb het ook, eet meer want heb gewoon de hele dag door trek.

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    nee termijn klopt volgens mij niet, ik had 5 en 6 september een positieve ovulatietest dus 7 of 8 september me eisprong, heb daarna tot me NOD geen seks meer gehad dus kan ook niet later bevrucht zijn.

Op internet lees je ook heel wisselende verhalen, bij de ene maakten ze in ene een groeispurt en bij de andere werd het een miskraam, kan niets anders doen dan wachten.

Heb gelukkig wel een collega waar ik goed mee kan praten dus daar ben ik net even geweest, maar het onzekere gevoel gaat gewoon niet weg, voel me alsof ik elk moment in huilen kan uitbarsten.

18. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    @Wendy: Jeetje wat vervelend, hoop dat het nog goedkomt en het idd nog een groeispurt gaat maken

19. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Zo naar die onzekerheid, wel fijn dat je een collega hebt waarmee je kan praten. En even flink huilen lucht misschien wel een beetje op. Ik heb dit zelf ook meegemaakt maar had niet door dat het niet goed was dat het kleiner was dan de termijn dat ik zwanger was, achteraf bij de echo erna viel het kwartje pas.

20. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    en bij jou is dit uiteindelijk een miskraam geworden? zo ja, met hoeveel weken?

Deel Deze Pagina