Ja mijn man heeft liever dat ik ook normaal eet. Maar het is gewoon echt niet lekker. Ik ben trouwens bijna niet misselijk. Ben 1 x heel misselijk geweest op de test dag. (Daarom maar testje gedaan) en van de week op mijn werk heel erg. Maar tussendoor bijna niet. Soms op een lege maag een beetje. Moest vandaag wel kokhalzen bij tandenpoetsen en bij een stukje worst die ik wel dacht op te eten. Heb de worst dus direct uitgespuugd in de prullenbak. Haha Oh morgen echo. Zo spannend
ik lust echt alles behalve koffie ik heb ook steeds honger niet normaal met een lege maag ben ik echt misselijk. ik word elke nacht rond 5 uur wakker van de misselijkheid draaien doet me dan al bijna spugen. cracker op het nachtkastje doet wonderen. verder wat gevoelige borsten. en vandaag en af en toe pijnlijke steken in mijn onderbuik wat doortrekt naar down under zeg maar. zijn dat groeipijnen?? verder zit mijn vakantie er bijna op woensdag weer beginnen met een vroege dienst en dan de rest van de week en weekend late diensten. 8 november pas weer de echo en als die goed is gaan we het pas vertellen. dus nog ruim drie weken mijn mond houden.
Helemaal eens 😂 Wel super fijn dat je nog maar weinig misselijk bent geweest! Eindelijk de echo!! Hoe laat? Heel veel plezier alvast 💋
Blugh vervelend he die misselijkheid. Ik kan je de hand schudden. Al moet ik zeggen dat t vandaag echt goed ging gelukkig. Maarja is meestal 1 dagje tussendoor. Die steken die je omschrijft heb ik ook. Is de baarmoeder die groeit.
Die steken heb ik ook. Alleen ze stralen niet door naar beneden. Heb om 14.45 de echo. Denk dat ik weinig zal slapen vannacht
Honger! Heb vanavond al 4 crackers op en een bak stoofperen en nu gaat er nog een stokbrood in de oven. Wat erg dit haha
Ik voel me ineens een stuk gesterkter nu ik lees dat er iig een paar dezelfde honger hebben Imona de echo de dag duurt natuurlijk vreselijk lang morgen, ik duim!! En duik nu snel mijn bedje in moe!!!!
@imona eet smakelijk hahaha en voor morgen heel veel succes hoop dat je een plaatje krijgt ik duim voor je weltrusten (hoop ik)
@Imona & Bloempje: veel succes/plezier vandaag bij de echo's meiden! Ik mag volgende week voor de termijnecho en dan kan mijn vriend eindelijk ook mee 😀
@Imona Heel veel plezier vandaag bij de echo. Ik heb een uurtje geleden een bak kwark met fruit op en nu alweer trek
Dames die vandaag echo hebben veel plezier! Ik mag ook straks weer ff spieken Imona ik herken die vieze smaak wel die heb ik al weken! Echt vreselijk! Herken het ook niet van m'n andere zwangerschappen. Irritant! Hoop dat het snel een keer weggaat!
3 echo's vandaag shart imona & bloempje ben benieuwd naar jullie plaatjes!!! Imona rij jij nog dagelijks paard? geen last van?
Normaal 3x per week. Maar ze staat nu al 3 weken met een blessure. Net voor het eerst er weer op. Kwartiertje stappen. Draven doet echt zeer aan mijn boobies en moet er van plassen haha
Haha ik vanochtend begonnen met een bakje kwark en een appel. Daarna al vrij snel 3 beschuit met muisjes 😂😂😂😂 oke ik heb nog steeds honger. Pff probeer t maar even te stillen met water. VEEEEL WATER
Als de echo goed is dan zet ik m op 't forum. Ik merk dat ik ook vaker honger heb. Maar ook echt ineens heel erg. En dan eet ik een beetje js het weer weg. En dan even later weer honger
Die honger is echt irritant, net 2 boterhammen gegeten en nu alweer trek. Ik word zo nog tonnetje rond haha Ben benieuwd naar alle echo's en de foto's..