Ik zal vanavond de echo foto's plaatsen! Zojuist de kraamzorg aangevraagd, beter te vroeg dan te laat toch haha? Wij hebben n kraam centrum wat maar bestaat uit 2 personen dus optijd 'reserveren' is geen overbodige luxe. Nog meer dames wat al naar de kraamzorg aan het kijken zijn?
Jeetje dat is wel heel vroeg maar snap het goed als het maar zo'n klein bedrijf is. De kraamzorg hier is echt groot, beslaat de hele regio. Ik ga wel vragen of wij weer dezelfde dame kunnen krijgen. Was 6 jr. geleden een jonge meid die net afgestudeerd was. Super leuk contact mee gehad en heel lief was ze.
Ik had me nog zo voorgenomen om alleen yoghurt te eten voor 12 uur! Maar helaas mislukt! 2 boterhammen en een tarwebolletje verder... Pindakaas en speculaas zo gezond ook Ik rij ook paard maar ben er vrij hard afgevallen toen ik het net wist, hij is behoorlijk sensibel en merk dat ik zelf voorzichtiger ben nu... Niet handig, vrees dat het veel longeren en grondwerk gaat worden.
kraamzorg heb ik nog niet eens aan gedacht Wacht eerst maar alle testen nog af, met een maandje of 4 is vroeg genoeg in deze regio denk ik.
Die van mij is nu 18. Heb haar nu 9 jaar. Ze is zo veel rustiger geworden. Heb haar gekregen in de periode dat het niet goed met me ging. Lang verhaal. Had toen veel lichamelijke aanvallen van spiersamentrekkingen. Soms kon ik niet eens staan zonder dat alles begin te trillen. Maar als ik op mijn paard ging zitten (zij heet imona. Vandaar de gebruikersnaam) had ik nergens last van. Kon ik even ontspannen. Imona voelt feilloos aan wanneer ze voorzichtig moet zijn. Ben er 7 jaar geleden voor het laatst afgevallen. En dat was niet eens haar schuld. Na al die jaren kan ik oprecht zeggen dat wij een hele speciale band hebben. Zij volgt mij blind en ik haar. Dus durf er met gemak op te stappen.
In deze regio wordt er zelfs van je verwacht dat je je Kraamzorg voor de 9de week aanvraagt! Heb het al 2 weken terug geregeld
Kraamzorg moet ik me dan ook maar in gaan verdiepen denk ik. Iemand nog tips waar ik op moet letten bij het kiezen? Heb er de ballen verstand van haha. @Shart: Wel heel gaaf zeg, misschien ga ik daar ook eens voor kijken 😊
@shart wauw wat bijzonder!!! Hier word over het algemeen verwacht dat je kraamzorg voor de 14 weken regelt, maar dan zit je bij een middelmaat groot bureau en dat is iets wat wij absoluut niet willen. Toevallig belde net het vrouwtje van het kraam centrum blonde ik had een verkeerd bsn doorgegeven we hebben bij hun een vd laatste plekjes wat ze in mei hebben. Net optijd dus! Shart wanneer heb je weer een echo? Imona hou je het nog een beetje uit? Je kan nu de minuten af tellen, je kan bijna gaan. Veel plezier!
Jaa we hebben de echo gehad en alles was goed! Was al een centimeter groot! Ben 7.5 weken. Uitgerekend op 1 juni op mijn verjaardag! We zijn zo blij!
Wat super fijn die goede echo's! Zo zie je maar wat zenuwen met je kunnen doen. Ongerustheid was dus helemaal niet nodig.
Wat een mooie echo's!! Fijn dat alles goed is. Ik mag donderdag. Nu dat dichterbij komt word ik toch ook wel zenuwachtig.
Wat een mooie echo's weer!!! Nu heb ik ook weer extra zin in as vrijdag 😃 Dan mogen we ook weer spieken 🎉 En wat super gaaf zeg shart die 3D echo! Zo apart om te zien. Echt al een mensje he ❤️
@Imona Wat een mooie echo en zo fijn dat alles in order is! Pff ik moet nog ruim een week wachten, ben volgende week donderdag pas aan de beurt.