eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ja! Toevallig ;)

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ben vandaag gelukkig niet meer ziek geweest. geen diarree meer. maar nu weer verstopping. en niet meer zo misselijk en ook niet meer hoeven spugen.

ik ben wel al heel de dag heel erg duizelig. sta af en toe gewoon te tollen op mijn benen. en daar wordt ik op zijn beurt dan weer misselijk van.

ik ben ook echt dood en dood moe. dus ik zal dadelijk al wel liggen slapen op de bank. want kan mijn ogen bijna niet meer open houden.

3. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Hoe is het hier?
    Ik had gister zo veel steken boven mijn navel recht op zitten of staan ging met moeite zo pijnelijk. Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter.
    Wanneer hebben jullie termijn echo staan?
    Wat wordt er precies gedaan dan

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    niet herkenbaar pijn boven navel. Ik heb maandag de 21e me termijn echo. Bij die echo bekijken ze de grootte en krijg je je uitgerekende datum.

Ik vind het best heel spannend die echo, ben zo benieuwd of het kleintje in me buik genoeg gegroeid is. Ik heb de laatste dagen steeds steekjes rond me baarmoeder en van onderen hoop dat dit een goed teken is en alles aan het groeien is.

5. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wendy: die steekjes heb ik ook gehad dat hoort erbij.
    Je zegt dat je 21ste echo hebt bedoel je 31ste?

6. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Sorry de 31e ja. Ik heb die steekjes bij de eerste nooit gehad dus ben blij dat jij het ook hebt gehad.

7. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb morgen de termijn echo. Wel weer spannend. Maar goed, al met twee echo's een kloppend hartje gezien dus ik ga er helemaal van uit dat het nu weer gewoon goed zit. Ze gaan dan inderdaad de definitieve uitgerekende datum vaststellen.

8. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Die steekjes herken ik ook niet. Maar zal vast met je baarmoeder te maken hebben. Ik heb vanmiddag afspraak bij de vk. Net weer een buik foto gemaakt en hij is echt groot al in vergelijking met 3 weken geleden.

9. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke, ik ben benieuwd de ene keer wordt ik 2 dagen voor uit gezet dan weer 2 dagen terug gezet. Nu weer 2 dagen voor uit spannend!.
    Noor82: laat je morgen ook een fototje zien?
    Mochten jullie al een buikje hebben plaats een foto leuk om te zien.
    Bij mij zie je nog niet veel

10. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Imona wat naar dat je zo beroerd bent, klinkt idd wel wat grieperig en misschien de combi nu met zwangerschap.
    Als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar de HA of VK, beterschap!

Hier geen steekjes met met vlagen behoorlijk misselijk.
    Donderdag termijn echo ik ben echt heel erg zenuwachtig, niet leuk.

11. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Imona voel je je alweer wat beter?

Voor alle meiden met echo's vandaag/morgen/overmorgen heel veel plezier!

Wij hebben 2nov de termijnecho. 2 weken later hebben we de geslachtsbepaling, ben zo benieuwd wat het zal zijn! Deze keer vind ik het veel spannender als bij zoonlief. Toen wou ik het eigenlijk geeneens weten, toen was het manlief wat het heel graag wou weten.

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier ook al het hele weekend met flinke verkoudheid op bed/bank gelegen. Vandaag nog niet echt beter ofzo... Helaas is m'n man weer aan het werk dus zal toch de kleine meid moeten vermaken. Gelukkig kan ze zelf goed spelen :) heb me maar voorgenomen om vandaag nog maar een dagje uit te zieken. Hopelijk morgen weer wat beter! Morgen de intake bij het EMC, ben benieuwd of ik in aanmerking kom voor de NIPT. En of de uitgerekende datum gelijk blijft of dat het nog veranderd. Succes en veel plezier iedereen die vandaag een echo heeft!

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Doppie Mijn buik is echt geen buikje meer te noemen. De rechter foto is van vanochtend, s avonds is hij nog dikker en meer opgezet. Voelt niet echt prettig, gelukkig is het s ochtends weer minder. Buik.gif

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wauw esthertie wat een buik heb jij al zeg! Hoe verberg je dat?

@wendy hoop ook voor je dat het kindje goed gegroeid js.

Ik heb 8 november de volgende echo. Dan ben ik ongeveer 11 weken. Is dat dan de termijn echo?

Vrijdag hebben wij intake gesprek.

Ik ben gelukkig niet meer ziek. Maar wel flink last van zwangerschapskwaaltjes. Misselijk 's ochtends. Honger. Niks lusten en heel erg duizelig. En door die duizeligheid wordt ik weer een beetje misselijk. Maar zal er allemaal wel bij horen.
    Heb liever dat ik van alles voel dan weet ik dat het allemaal goed gaat daar binnen.
    Ik was vorige week een halve kilo aangekomen. Maar er is nu in een week tijd 2 kilo vanaf. Zal wel komen omdat ik ziek ben geweest ofzo. Geloof niet dat het heel veel kwaad kan.

15. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloempje01: geslachtsbepaling kan toch pas met 20 weken is mij vertelt door de vk?

16. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Imona Ja he, ben heel benieuwd wat de vk er straks van zegt. Vind het ook al erg groot. Ik draag nu wat wijdere shirts en vesten. Ik vraag mij echt af of er niemand is die denkt... zou ze zwanger zijn?? Haha

@Noaroosje Ik heb het zelf niet eerdere gedaan maar een geslachtsbepalende echo kan volgens mij al vanaf 14-16 weken heb ik wel eens gehoord. Dit doen ze niet standaard maar hiervoor moet je vaak naar een echo bureau om zelf een afspraak voor te maken (en betalen).

17. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Waarschijnlijk doet je vk het pas met 20 weken. Maar de meeste particuliere echo bedrijven doen het ergens vanaf de 13/14 weken. Van onze zoon was ik net 13 weken toen we al iets zagen bungelen, en ja hoor tis nog steeds n jongen! Was ook echt geen twijfel over mogelijk.

18. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oo oke best vroeg dus.
    Is die apparaat die hun gebruiken wel betrouwbaar
    Krijgt het kindje daar geen last van ?

19. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Hun hebben het zelfde echo apparaat als bij de meeste verloskundige.
    Alleen in hogere beeldkwaliteit. Zelfde dat bij de ene de echo's duidelijker zijn als bij de ander, de een heeft een net nieuwer apparaat als de ander. Dus nee niet schadelijk. Het is n 'gewone' echo..

20. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel ik ga ook dan maar even google
    Wie weet vind ik er eentje in de buurt

Deel Deze Pagina