Nou de echo was helemaal goed weer, maar 3 dagen teruggezet in termijn. Hartje klopte helemaal op tempo en de beeb begon zelfs even met armpjes en beentjes te zwaaien,helemaal leuk!
@patriciaat wat fijn en leuk ook fat hij ging bewegen. Ik hoop dat ik straks ook zo'n mooie echo heb. Wij hebben het net onze dochter van 5 verteld, die zag dat mijn buik dik is en dacht wel dat er een baby in zat. Ze was niet heel enthousiast maar vindt het wel erg leuk
Ik had een 2e hands van Angel sound, deed het prima maar volgens mij ook pas na een week of 12-14. Is ook alweer 6 jaar geleden, ze zullen nu wel verbeterd zijn. Denk dat marktplaats er vol mee staat.
Hier was ook alles goed, tranen met tuiten... 2 dagen vooruit gezet en het kleine ding was heel beweegelijk, profiel gezicht, armpjes beentjes en zelfs handjes en voetjes zichtbaar. Zelf nog nooit zo'n mooie echo gehad.
Mooi Doppie gaaf ook dat je de armpjes en beentjes zo goed ziet op je echo foto lekker genieten nu 😊
Patricia jullie ook van harte gefeliciteerd!!!! Super dat jullie ook alles al druk hebben zien bewegen. Nu alles regelen voor de vervolgecho en bloedprikken direct morgen doen.
Mooie echo's dames! Wat een geruststelling weer he als alles goed is. Ik heb volgende week vrijdag de combinatietest. Gisteren al bloed geprikt. Erg spannend weer. Ben blij als alle testen en echo's weer even achter de rug zijn.
Dames hier is het helaas niet goed gegaan. Geen kloppent hartje, is gestopt bij ongeveer 8 weken. Vorm was ook een beetje raar. Ik had er al rekening mee gehouden omdat het eerder gebeurd is. Ik heb geen bloedverlies of krampen gehad. Ga nu even afwachten wat mijn lichaam doet, wil liever niet weer gecurriteerd worden.
Schrik hiervan! Heel heel heel veel sterkte de komende tijd.. Laat je maar goed in de watten leggen! Ook voor je partner en kleine meissie n dikke knuffel!
Jeetje esthertie wat schrik ik hiervan. Heel veel sterkte. Konden ze ook nog een oorzaak zien? Hoop voor je dat het snel uit zichzelf komt