Kan lijkt me wel dat tie dan klopt ja. Qua zwangerschapsduur sowieso Ik denk bij jou ook wel hoor. Volgens mij gaat tie kloppen vanaf 6 weken, maar t hangt er ook een beetje vanaf hoe ver je werkelijk bent. Oh wat grappig! En heel toevallig zeg! Ik ben nu weer in mei uitgerekend en dat was ik bij m'n dochter ook. Hoor je toch wel vaker dat het in dezelfde maand raak is
Ik heb doorgegeven dat mijn eisprong waarschijnlijk op dag 23 geweest is (niet op dag 14 waar meestal vanuit gegaan wordt). Toen zei ze: aha dus een week later ongeveer. Denk dat ze er rekening mee gehouden heeft. Volgens mijn telling ben ik tijdens de echo 9 wk. + 3 dagen. Ben maar niet begonnen over de miskraam die ik 6 jaar geleden gehad heb, als het goed is er wel een hoop te zien al.
Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook een echo met 6 wk. 3 dagen. Extra vroeg omdat ik daarvoor een mk gehad had. Er was toen een kloppend hartje te zien En de 2e echo met ruim 9 weken. Wat toevallig dat je weer op dezelfde dag een echo hebt. Ben je dan ook rond zijn verjaardag uitgerekend, spannend lijkt mij dat. Ik heb een kennis waarbij beide kinderen op dezelfde dag geboren zijn.
Ja dat is inderdaad beter. Anders wordt je bij de echo alsnog 1 week terug gezet. Ik denk dat je heel veel al ziet met die zwangerschapsduur. Met 7 weken meer een garnaal hahaha. Maar t gaat mij d'r alleen maar om dat ik t hartje zie kloppen en ben ook wel erg benieuwd of de zwangerschapsduur overeenkomt. Daarna denk ook pas met 10a11 weken een termijnecho.
Slaaaaaap! Wat een nacht steeds wakker en weer moeilijk in slaap kunnen komen, en het wekkertje ging weer om 06:00 😣
Uitgerekend Van Een Eind MEI Begin JUNI 2017 kindje! Lijst: ♥ 22 Mei || xxKim|| 29 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || PatriciaW || 34 jaar || 1e kindje ♥ 25 Mei || Shart86 || 29 jaar || 3e kindje ♥ 26 Mei || Floeperd || ? jaar || 2e kindje ♥ 28 Mei || Noaroosje || ? jaar || 1e kindje ♥ 31 Mei || Wendy424 || 31 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || Boebels || 33 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || TJS || 26 jaar || 2e kindje ♥ 03 Juni || Esthertie || 33 jaar || 2e kindje ♥ 04 Juni || AJO || 34 jaar || 2e kindje Afspraken SEPTEMBER 29 || PatriciaW, echo+intake 29 || Shart86, echo OKTOBER 03 || Noaroosje, echo 04 || Shart86, echo 07 || xxKim, echo 10 || Wendy424, echo+intake 10 || Floeperd, echo 13 || Boebels, echo+intake 13 || PatriciaW, echo 13 || Floeperd, intake 21 || TJS, echo 24 || Esthertie, intake 31 || Esthertie, echo
Uitgerekend Van Een Eind MEI Begin JUNI 2017 kindje! Lijst: ♥ 22 Mei || xxKim|| 29 jaar || 1e kindje ♥ 24 Mei || PatriciaW || 34 jaar || 1e kindje ♥ 25 Mei || Shart86 || 29 jaar || 3e kindje ♥ 26 Mei || Floeperd || ? jaar || 2e kindje ♥ 28 Mei || Noaroosje || ? jaar || 1e kindje ♥ 28 Mei || Lilo88 || 28 jaar || 2e kindje ♥ 31 Mei || Wendy424 || 31 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || Boebels || 33 jaar || 2e kindje ♥ 01 Juni || TJS || 26 jaar || 2e kindje ♥ 03 Juni || Esthertie || 33 jaar || 2e kindje ♥ 04 Juni || AJO || 34 jaar || 2e kindje Afspraken SEPTEMBER 29 || PatriciaW, echo+intake 29 || Shart86, echo OKTOBER 03 || Noaroosje, echo 04 || Shart86, echo 04 || lilo88, intake 07 || xxKim, echo 10 || Wendy424, echo+intake 10 || Floeperd, echo 10 || lilo88, echo 13 || Boebels, echo+intake 13 || PatriciaW, echo 13 || Floeperd, intake 21 || TJS, echo 24 || Esthertie, intake 31 || Esthertie, echo
Volgens mij kan dat vanaf 6 weken, maar afhankelijke van de werkelijke tijd dat je zwanger bent kan dit iets eerder of later zijn dacht ik.
Noaroosje, wat esthertie zegt, hangt een beetje van je werkelijke zwangerschapsduur af. Mocht het hartje niet kloppen, maak je dan geen zorgen, want dan ben je ws enkele dagen te vroeg
Ik heb voor de zekerheid hem verschoven naar 7 weken. Ivm eerdere miskramen wilde ik geen risico op extra stress. Bij mijn zoontje klopte het met 6+2 wel al netjes.
Shart en Patricia, duim voor jullie donderdag voor een mooie echo met kloppend hartje!! Ik heb vanochtend de vk gebeld. 20 okt vroege echo (ben dan 7-8 weken), 27 okt intake.
Dankje AJO hoop zo dat het deze keer goed gaat! Heb wel meer kwaaltjes/symptomen deze keer dus misschien is dat een goed teken We zullen t zien donderdag.
Volgens mijn berekening ben ik zelfs op dezelfde dag zwanger geworden als 2 jaar geleden , maar toen werd ik bij de verloskundige 2 dagen teruggezet en was 29 mei uitgerekend en uiteindelijk ben ik 22 mei bevallen, dus het zal wel dicht in de buurt zitten bij elkaar
Grappig ik ook. Zelfde dag positieve test alleen 4 jaar later. Ben toen naar 31 mei en toen naar 30 mei teruggezet en ook op 22 mei bevallen 😁