eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Schat heel veel sterkte

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel. Niet echt een oorzaak, celdeling was waarschijnlijk niet goed gegaan. Ik was net 8 weken dus is afgelopen week gebeurd. Ik had al wel een vermoeden. Hoop dat mijn lichaam het zelf *opruimt* zie op tegen weer een curretage.

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Dat hoop ik ook voor je, snap dat je daar tegen op ziet. Maar hoezo had je een vermoeden?

4. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Nee Esther wat enorm verdrietig, was je dochtertje nu mee gegaan en had je het net verteld?
    He ik ben er naar van, het is allemaal zo pril, kan nog zoveel mis gaan:(
    Hoop dat je geen curretage hoeft, en dat je niet lang hoeft te wachten.
    Virituele knuffel en heel veel sterkte voor jou en je gezin!!!

5. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Vermoeden omdat ik dinsdag hoofdpijn had. Zelfde hoofdpijn die ik tijdens de stopweek had toen ik de pil gebruikte door hormoonschommeling. Gisteren en vandaag had ik opeens veel energie, totaal niet moe meer en geen opgeblazen gevoel met een bolle buik. Gisteravond zelfs laat nssr bed gegaan sinds weken. Hield er in mijn achterhoofd rekening mee.
    We hadden het mijn dochter vlak voor de echo verteld, ook duidelijk uitgelegd dat we gingen kijken of het in orde was en als voorzichtig gezegd dat het soms ook niet goed gaat. Ze was er niet heel erg van onder de indruk en na 10 min. alweer druk aan het spelen. Had ik wel verwacht, ben er zelf vrij nuchter onder en zo reageerde zij ook.

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wel fijn dat je dochter er geen last van hebt. En knap van je dat je er zo nuchter onder blijft.
    Dat kon ik namelijk niet.

Nogmaals heel veel sterkte en neem er toch je tijd voor.

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

Hey meis ten eerste heel veel sterkte !
    Hier wist ik ook meestal al dat het fout zat, het is een soort gevoel van... Wat je bekruipt , wilt niet dat het waar is maar je hele lijf zegt dat het wel zo is .

Dat nuchtere gevoel komt me ook vreselijk bekend voor , de eerste 2 keer was ik ontroostbaar , daarna pakte ik snel de draad weer op en deed ik alsof er niks was gebeurd ( persoonlijke bescherming om niet door te draaien en vooral als je kinderen hebt lopen )

8. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Esther echt heel knap dat je er zo nuchter in staat!

Hebben er nog dames vandaag echo's?

Normaal zeggen ze toch, naarmate dat de weken verstrijken die misselijkheid weg gaat? Die vlieger blijkt hier geen wind te vangen. Waar ik in de eerste paar weken totaal niet misselijk was, is het nu iedere ochtend groen zien van de misselijkheid..

9. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ik denk dat nuchterheid een hoop kan helpen.
    Al die zenuwen vooraf en dingen dan wel dan niet voelen lijkt ook een soort van zelfbeschermingsmechanisme. Zeker als je het al een keer eerder meegemaakt hebt. Het kan alle kanten opgaan, dus of dat gevoel dan klopt of het wel of niet goed is lijkt daaraan te wijten, denk ik.
    Als ik gisteren hetzelfde had gehad als bij mijn MA een jaar geleden, dan had ik gezegd, mijn gevoel klopte dus...

10. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Esther wat fijn dat je dochter er ook nuchter onder is en dat jij dat ook zo kunt zijn.

Misselijkheid schijnt rond de 10e week het grootst te zijn ivm de hoogste HCG spiegel werd mij verteld daarna moet het langzaam minder worden.
    Ik hoop het, al neem je het natuurlijk ook voor lief.

11. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heei dames
    Ik ben 10 weken maar de misselijkheid heb ik niet. Gevoelige borsten ook niet meer. Af en toe wel wat pijn in mijn onderbuik. En zodra ik snel probeer op te staan merk ik wel een soort van bandenpijn. Nog wel veel moe

12. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Thea Ik had er echt al zo veel rekening mee gehouden dat het niet eens echt meer als een verassing kwam inderdaad. het is heel jammer, maar het is de natuur en zelf kan je er toch niets aan doen.

Maandag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog omdat mijn lichaam zelf (hoogst waarschijnlijk) niets doet. Ik ga overleggen hoe dan verder maar hoop dat het zsm weg is en we verder kunnen.

Ik ga hier afscheid van jullie nemen. Vond het erg gezellig en fijn om mee te kletsen. We gaan nu verder en proberen om snel weer zwanger te raken. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap en bevalling met mooie en gezonde kindjes en wie weet komen we elkaar hier later nog eens tegen.

13. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    Veel succes Esthertie
    hoop dat de volgende beeb een plakker is *knuffel*

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Veel succes esthertie.

Ik heb vandaag intake gesprek gehad. Alles was in orde. Alleen omdat mijn schoonzus verschillende aangeboren afwijkingen heeft komen wij wel in aanmerking onvoorstelbaar extra echo en waarschijnlijk een NIPT test in het EMC. De kans is heel klein dat er daadwerkelijk iets mis is. Want de aandoening van mijn schoonzus is heel zeldzaam. Maar ze willen waarschijnlijk toch controleren voor de zekerheid. Ik maak me er niet druk om. We horen het vanzelf.

Over 10 dagen de 2e echo.

15. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Heel veel sterkte maandag Esthertie en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en hoop heel erg voor je dat het dan wel goed gaat. Dikke knuffel.

16. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Esther wat vreselijk! Heel veel sterkte!

Wbt een dopler: Ik heb wel eens gehoord dat het voor een baby best heftig is (meer dan een echo) en dat ze er ook wel voor weg proberen te zwemmen. Heb er verder nooit echt wat over opgezocht maar de meningen zijn verschillend merk ik op een groep waar ik lid van ben.
    Zelf moet ik zo'n ding gewoon niet hebben want dan zit ik er vast de hele dag mee in de handen haha.

Mijn buik is nu echt al groot. Mijn man was 2 weken weg, maar toen hij weer thuis kwam schrok hij er wel even van haha wat een verschil. Maar hij vind t prachtig .

Ik heb net best wel een stuk moeten terug lezen. Ik las leuke maar ook minder leuke berichten! Dan besef je je echt wel weer wat voor bijzonder proces er aan de gang is in je buik.

Ik vind het zelf lastig om alles op ZP te volgen. IK kan namen niet uit elkaar houden of kijk ineens weer te lang niet (mijn tekortkoming hoor ;) )
    Is er ook een fb groep of gaat dat er komen? Was even benieuwd, maakt het voor mij wat makkelijker. Maar ik ga mijn best doen om weer bij te blijven vanaf nu!

Ik mag 1 november weer heen voor een termijn echo. Ben heel benieuwd! Ook wat nu echt de uitgerekende datum gaat worden

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

17. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    oh nee esther wat vreselijk heel veel sterkte meid.

18. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag veel pijn aan mijn onderbuik en hoofdpijn.
    Heel de dag thuis gebleven door de pijn.

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat is vervelend noaroosje.

Moet zeggen dat ik ook wel wat menstruatie achtige pijn had. Zal wel groeiende van de baarmoeder zijn ofzo.

Ik verlies trouwens ook echt klodders en slierten slijm. Hoort dat er bij? Vind het zo vies😂

20. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Yay! Welkom bij de afscheiding club. Hier ook onwijs last van, voel me net n lekkende labrador... ahum.. zo vies haha! 2x per dag n nieuwe onderbroek is geen overbodige luxe hier..

Deel Deze Pagina