dank je, ik ben heel erg zenuwachtig, zo benieuwd of het kleintje een groeispurt heeft gehad of niet. Heb de hele nacht niet geslapen.
He meiden, ik heb net de echo gehad en het is helaas misgegaan in de afgelopen 2 weken, het vruchtje was niet meer gegroeid en er was geen hartje meer zichtbaar. Moet nu wachten tot de verloskundige belt om te bespreken hoe of wat.
Jeeje Wendy... ik wou je net een berichtje typen met succes en veel plezier nu lees ik dit.. Heeel heeel heel veel sterkte...
Dit is volgens mij vaak voor het eerst tijdens de termijnecho! Ik heb het hartje al gehoord. Wel maar enkele seconden.
Ik las nog even stiekem mee en zag dat jij ook een missed abortion hebt gehad. Wat ontzettend naar en rot voor jullie. Ik kan mij nu helemaal inleven in hoe je je voelt. Weet je al wat je nu gaat doen?
He meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik voel me erg verdrietig maar ben ook blij dat ik nu duidelijkheid heb, dat dat onzekere eindelijk weg is. Ik ben me nu op internet een beetje aan het verdiepen wat ik het beste kan doen. Ik verwacht niet dat het snel vanzelf los komt omdat het al 2 weken dood is. Dus dan wordt het of tabletten of een curretage eigenlijk kiezen tussen 2 kwaden. Heb jij al een keuze gemaakt wat je gaat doen Esthertie?
Ik heb straks een afspraak met de gynaecoloog. Heb (uitgebreid) geregardeerd in het andere topic dat jij aangemaakt hebt. (leek mij iets fijner om het daar te doen)
Oh nee toch Wendy wat onwijs verdrietig heel veel sterkte!!! Ik denk dat het 'wat te doen' onwijs persoonlijk is. Curretage vond ik voor mij persoonlijk de beste optie. Google etc werkte echt averechts, werd er doodongelukkig van. Herken het verdriet maar ook dat het prettig is om nu te weten waar je aan toe bent... @esther als je dit nog leest; sterkte bij de gyno!
Dank jullie wel lieve meiden. Ik zal af en toe nog meelezen in dit topic maar ga jullie helaas wel verlaten. Ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe en natuurlijk prachtige baby's. Dikke zoen