Kilo's nou ik breek hier het record, niemand hoeft nog in te zitten over 1,5 kilo 3,5 kilo zwaarder, met mijn normaliter 56 kilo ben ik hier absoluut niet blij mee, maar heb het zelf gedaan. Veel snaaien en snoepen, kon het ook niet onderdrukken. Die snaaibuien ken ik wel, altijd 2 dgn voor ik ongesteld moet worden heb ik dat ook, niet te houden. Rest vd maand eet ik gezond en niet teveel. Afgelopen 4 wkn was de snaaibehoefte precies zo groot als die 2 dgn. Nu lijkt het over te zijn, eet nu minder, gezonder en snack nog wel veel fruit. Hopelijk kan ik het nu verder beperken.
Bloempje || 20 mei 2017 || 23 jaar || 2e kindje Noaroosje || 25 mei 2017 Patricia || 27 mei 2017 || 34 jaar || 1e kindje Ajo || 13 juni 2017 || 34 jaar || 2e kindje Noor82 || 18 mei 2017 || 34 jaar || 1e kindje Doppie || 22 mei 2017 || 39 jaar || 2e kindje
Ik heb maandag 17 oktober de eerste echo gehad in het ziekenhuis. Zou toen volgens mijn eigen berekening tussen de 7.1 en 8.1 weken zijn en ben doorverwezen door mijn huisarts. Bij de echo was er een kloppend hartje te zien, maar het vruchtje was aan de kleine kant waardoor de gynaecoloog dacht dat ik toch minder ver was dan ik zelf dacht en schatte me rond de 6 weken. Hij gaf aan dat ik met twee weken een afspraak moest maken bij mijn eigen verloskundige. Die heb ik gebeld en in eerste instantie wou ze een afspraak inplannen op 10 november, maar omdat ik dan op vakantie zou zijn is er is een afspraak gepland op 14 november (drie weken na de eerste echo dus) Nu gaat de vakantie niet door, dus ik heb vanmorgen gebeld of ik dan toch iets eerder kon komen aangezien ik er toch wel onzeker over ben. Nu kan ik donderdag 10 november komen, maar ze gaf aan dat de echo misschien niet vergoed wordt. Iemand hier verstand van, want ik ben toch doorverwezen door de gynaecoloog?
Misschien rare vraag. Maar ik had eerst super veel afscheiding en elke keer klodders slijm enzo. Maar nu al een paar dagen niet meer. Dames die dit herkennen?
Bij hoeverre ik weet als je doorverwezen bent zou het je geen geld moeten kosten. Enige wat wel is, is dat het waarschijnlijk van je eigen risico af gaat.
Noor82 || 18 mei 2017 || 34 jaar || 1e kindje Bloempje || 20 mei 2017 || 23 jaar || 2e kindje Doppie || 22 mei 2017 || 39 jaar || 2e kindje Noaroosje || 25 mei 2017 Patricia || 27 mei 2017 || 34 jaar || 1e kindje Imona || 1 juni 2017 || 23 jaar || 1e kindje Ajo || 13 juni 2017 || 34 jaar || 2e kindje @Imona zo klopt ie weer toch ?
Noor82 || 18 mei 2017 || 34 jaar || 1e kindje Bloempje || 20 mei 2017 || 23 jaar || 2e kindje Doppie || 22 mei 2017 || 39 jaar || 2e kindje Noaroosje || 25 mei 2017 || 23 jaar || 1e kindje Patricia || 27 mei 2017 || 34 jaar || 1e kindje Imona || 1 juni 2017 || 23 jaar || 1e kindje Ajo || 13 juni 2017 || 34 jaar || 2e kindje
PH1 hoe voel jij je verder? Ook nog lang wachten in onzekerheid, en dat de echo op eigen kosten is? Weet wel dat onze volgende echo ook op eigen kosten is, de combinatietest. Dat was bij mijn 1e ook niet zo. 165,- begreep ik.
Imona wat fijn zeg! Ik durf de doppler niet, op advies van VK die zegt dat het niet bewezen is dat de kleine er last van heeft ( geluidsgolven ) maar raad het toch af. Afscheiding heb ik zeer minimaal hele tijd al. PH1 zet je jezelf om die reden ook niet in het lijstje. Dat we met 7-en zijn is wat kort door de bocht toch, er zijn nog meer dames actief! Sommigen nog erg in onzekerheid. Heb wel een beetje een naar gevoel, heb nu al verschillende keren iets geplaatst waar totaal geen reactie op komt. Laat het de hormonen zijn maar om nou in het luchtledige mijn hart te luchten hier vind ik ook niet zoveel aan
Is die 165,- van je eigen risico of moet je die echt zo zelf betalen? Maar hoezo krijg je die niet vergoed? Heb van verschillende gehoord dat ze de combinatietest wel vergoed kregen.. Wanneer mag je gaan voor de echo?
Imona fijn he dat hartje horen?! Had je m snel gevonden? Geeft toch weer even die bevestiging dat alles goed is daarbinnen!
@doppie. Onze verloskundige gebruikt zelf ook een doppler. Denk dat het wel mee valt hoor. Je luistert maar even. Geen uren achter elkaar. Als het echt zo slecht zou zijn zouden ze het niet verkopen denk ik. Mijn verloskundige vond het hartstikke leuk! Ik denk niet dat je genegeerd word ofzo hoor. Ik heb het soms ook wel eens dat er niet op mijn bericht gereageerd wordt. Hebben we allemaal denk ik wel eens. Misschien net gemist ofzo. @bloempje01. Ja ik vond het echt heel fijn. Had het vrij snel gevonden. Zit een heel klein stukje links van het midden. Zondag is mijn moeder jarig. Dan neem ik de doppler mee. Hopen dat ik de hartslag dan ook kan vinden. Dan kunnen mijn ouders het ook horen. Vanavond eerst maar eens aan mijn man laten horen.
Verloskundige wat het afraden doen dat over het algemeen voor de mensen wat even het hartje niet kunnen vinden en dan gelijk gaan paniekeren. Haha snap t wel hoor! Hier vind ik het hartje ook altijd in die richting, uk heeft zich alleen een nieuw plaatsje opgezocht want de laatste dagen hoor ik m wat meer naar boven en wat verder naar achter. Jeetje klinkt stom haha! Met je moeder moet je echt doen! Hier vd week mijn oma laten luisteren. Arm mens zat in tranen en tuiten zo bijzonder vond ze et haha.