eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Het zal inderdaad nog best wel even tegenvallen Wendy. Hoop dat je fijne support krijgt van thuis en ontzettend veel sterkte!

2. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Bedankt voor jullie reacties Ajo en Imona. Ga het dit weekend gewoon even overdenken en een besluit nemen.

3. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik merk dat ik heel erg bezig ben met mijn gewicht.. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook al wel, maar nu veel meer! Zo bang om weer zoveel aan te komen (bij mijn dochtertje 18.3 kg aangekomen) en bang om weer problemen met mijn bekken te krijgen door het gewicht wat ik mee zeul!

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat is lastig. Zorgen dat je gezond eet. Je kan het niet voorkomen dat je aankomt. Gewoon normaal eten en drinken.
    Aankomen gebeurt nou eenmaal in een zwangerschap. Als je maar zorgt dat het van gezond eten is en niet van te veel suimers

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier weer aan de opruim met manlief. Zolder helemaal afgemaakt. Logeerkamer klaar. En straks nog de kledingkasten doen. En dan is de bovenverdieping helemaal opgeruimd

6. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Heb je het hartje al gevonden? Hier zit ie echt net onder de rand van m'n onderbroek links. Moet soms het geluid wel heel hard zetten omdat beeb soms ver weg ligt. Geen zorgen maken! Is je eerste x met n dopler? Dan is het altijd even zoeken hoe en wat..

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb 'm na die ene keer ook niet meer gevonden. Ga het zo nog een x proberen. Denk dat ik misschien wat te hoog zit..

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja ik zat dus te hoog. Heb 'm weer gevonden. Heel laag en heel hard duwen. Manlief heeft het nu ook gehoord.

9. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knap dat jullie hem gevonden hebben.
    Ik had het gister weer even geprobeerd maar niet kunnen vinden. Volgende week weer even proberen hoop dat ik hem dan wel kan horen.
    Vandaag heel heel veel pijn in mijn liezen veel gelopen tijdens het werken. Nu veel pijn helaas.

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh das niks nee. Gelukkig nog geen last van. Hopen dat het snel over is.

11. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Hierbij nog een fotootje van mijn echo. Ik blijf het lastig vinden om er iets in te zien. Wat jullie?

Bijgevoegde bestanden:

12. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Volgens mij ligt het hoofdje links, met als ik het goed zie een handje ernaast. Het bobbeltje rechts is volgens mij het buikje. Ik vind het wel een mooi plaatje hoor!

13. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Hoofdje zie ik inderdaad ook maar de rest blijf ik lastig vinden haha.. zou dat inderdaad het buikje zijn?

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat is een hele mooie echo hoor. Hoop dat die van mij ook zo duidelijk is dinsdag

15. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Jadie padje:D ook zo aardig...

@82Noor dat is een keuze die jullie alleen kunnen maken, geloof dat alleen NIPT 100% uitslag kan geven.

Wendy wat lief dat je hier nog bericht, leef wel met jullie mee hoor, ellendige periode die je diep kan raken en waarvan de nasleep best lang kan zijn. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig!!! Sterkte *knuf*

PH1 hier ook téveel bezig geweest met gewicht bij onze 1e ben ik 20 kg aangekomen, en uiteindelijk 22 kilo kwijt daarna, kostte wel veel moeite en tijd. Vrees dat het ook echt een vrouwending is waar gelukkig lang niet iedereen last van heeft. Hoop dat ik het los laat de rest van de zwangerschap ondanks de extra 4 kilo waar ik nu al op zit.

Imona lekker aan het ruimen! Heerlijk he, ik kan komende weken mijn lol op me verhuizing voor de boeg.

Doppler dames ik begreep dat het pas met 14 weken goed te vinden is dus heel gek is het niet dat het nog moeilijk is toch!? Als jullie er maar niet zenuwachtig van worden... niets voor mij!

Noaroosje is je pijn weer weggetrokken?

82Noor: Gezichtsprofiel en buiktje heel duidelijk :)
    Blijft wel een raar beeld, ben echt onwijs verrast door onze laatste termijn echo was zo duidelijk, heb ik nog niet zo vaak gezien, bij onze 1e hadden we heeeeeele vage contouren en toch zat er gelukkig alles op en aan bij de geboorte:D

16. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Een paar hele drukke dagen achter de rug met nog hele drukke weken in het vooruitzicht. Ik blijf ook als een malle doorrennen en voelde dit behoorlijk in mijn bekken/benen/liezen.
    Eigen schuld maar is een erg grote valkuil, doordenderen, liefst zo hard mogelijk. Hoop dat ik na de verhuizing wat meer rust in mijn lijf/hoofd krijg.
    Verder ben ik echt zo verschrikkelijk 'licht ontvlambaar' :(:$
    Bij het minste geringste zit ik al bovenin de boom;)
    Heel gezellig!!!

17. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heei doppie
    Gaat wel wat beter gelukkig ik werk in het ziekenhuis/zorg.
    Best zwaar. En gister veel met tilliften gewerkt.

Dames wat voor werk doen jullie ?

18. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik werk niet. Ben bewust gestopt toen mijn dochtertje werd geboren! Zit nu iets meer dan een jaar thuis! :)

19. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Hier ook fulltime-mama. Ben nog voor de zwangerschap van onze zoon gestopt met werken, toen omdat het mentaal niet haalbaar was en een drukke baan waarbij AL m'n aandacht moest liggen EN onder het ziekenhuis lopen vanwege onverklaard verminderd vruchtbaar. Toen eenmaal zwanger samen besloten dat ik thuis zou blijven, totdat de kind(eren) groot genoeg zijn voor school. Wij hebben het geluk dat 2 banen geen noodzaak zijn, voel me daar iedere dag nog steeds heel dankbaar voor!

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier gelukkig ook niet per se 2 banen nodig. Wij werken nu wel allebei fulltime. Maar ik wil straks 20-25 uur maximaal gaan werken. Ik ben net iemand die thuis kan zitten. En het extra geld is toch altijd handig. Gelukkig zijn wij gezegend dat wij altijd oppas hebben. Mijn vriendin werkt niet en mijn schoonouders ook niet. Dus wij hebben altijd oppas.
    Mijn andere werkt wisselende diensten. Dus het zou helemaal mooi zijn als we dat kunnen combineren dat ik werk als hij thuis is. En andersom.

Deel Deze Pagina