eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ik ben een aantal maanden geleden mijn eigen praktijk gestart. Ik bied ambulante begeleiding voor kinderen, jongeren en volwassenen met autisme en/of adhd. Ik heb nog niet veel cliënten, het is nog in opstartfase, dus ik ben nu ook meer thuis.

Ik ben sinds ik wakker werd vanochtend erg misselijk en heel erg duizelig. Als ik mijn hoofd snel draai of als ik buk dan voelt het alsof ik flauw val. Echt heel naar. Ik heb al goed ontbeten, hoop dat het afzakt. Tot die tijd doe ik maar even rustig aan. Hebben jullie ook wel eens zo last van duizeligheid?

2. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ja heeeeel erg. Mijn bloeddruk is dan ook echt super laag, zogauw ik het voel opkomen drink ik gauw bouillon en als het onder weg is heb ik super zoute drop in m'n tas zitten.. heb het al zo erg gehad dat ik met auto enal op de vluchtstrook stond van de A2.. Ben vd week ook allerlei dingen geprikt, even afwachten wat hieruit komt. Hoop dat je je snel beter voelt!

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mee duizeligheid niet. Wel heel erg hoofdpijn.

4. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Dankje Bloempje! Het lijkt nu iets af te zakken. Wat vervelend dat jij er ook zo last van hebt! Op de vluchtstrook... dan moet je je echt heel slecht hebben gevoeld!

@Imona: hoofdpijn heb ik helaas ook veel

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Duizeligheid is echt vervelend. Kan ook gevaarlijk zijn. Blij dat ik daar geen last van heb. Ja soms een klein beetje. Maar echt zo extreem. Die hoofdpijn wel. Soms zo erg dat ik er misselijk van word of dubbel ga zien.. Dan toch maar een paracetamolletje..

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Doen jullie aan pendelen?

Mijn schoonvader heeft gisteren gependeld en daar kwam niet helemaal duidelijk uit wat het geslacht zou zijn. Ik heb het net zelf geprobeerd en ook nu was het niet helemaal duidelijk. Eerst gaf hij jongen aan. Maar daarna weer meisje en toen toch weer jongen en dan toch weer meisje. 😂 volgens mij krijg ik een hermafrodiet 😂

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nog een x gedaan met mijn elleboog op een steun. Dan pendelt ie toch heel duidelijk jongen. Heb zelf ook het gevoel dat het een jongen wordt.

8. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Nee nooit geprobeerd.. over 10 dagen hebben we de geslachtsbepaling, heb wel helemaal in het begin zo'n test gedaan met plas en zout haha. Moet je maar eens googelen. Ben benieuwd of die test gelijk heeft😂

9. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    morgen de echo kan niet wachten ik vind het nu heel eng en durf bijna niet. symptomen van misselijkheid en gevoelige borsten zijn er af en toe lichtjes maar de laatste dagen wel duidelijk minder. nu weet ik wel dat het ook bij het termijn kan passen maar toch na mijn ma van afgelopen zomer vind ik het nu toch wel erg eng worden. gelukkig morgenvroeg om 9.30 uur de echo.
    ik werk als ambulance verpleegkundige en weet niet hoe lang ik werkzaam kan zijn ivm tillen van zware patienten en agressie. dus we zullen zien. na mijn verlof ga ik 30 uur werken schoonmoeder past op dagje opvang en manlief die ook 30 uur gaat werken. dus leuk opgelost. ik vind mijn werk veel te leuk en bijzonder om op te geven.
    poe nog 1 spannend nachtje. afgelopen nacht ook nauwelijks geslapen.

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Begrijp dat je het spannend vind jadie.
    ik morgen ook de echo om 9.45.
    Het scheet dat ik regelmatig het hartje kan horen thuis.
    Hier ook weinig kwaaltjes meer hoor. Af en toe wat gevoelige borsten en moe. Nog wel heel veel plassen maar ben absoluut niet misselijk meer.

Ik heb juist het veel zin in de echo. Maar dat komt omdat ik weet het het goed zit.

Mijn schoonmoeder gaat morgen mee. Die is helemaal in de wolken.
    'Nu kan ik eindelijk mijn kleinkind zien' haha

11. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    hey imona succes morgen hopelijk hebben we allebei goed nieuws.

heeft iemand anders dat ook af en toe korte maar vervelende steken in de linker onderbuik? zou het bandenpijn kunnen zijn
    ik heb het vandaag tijdens de boodschappen paar maal gehad en nu zit ik op de bank en heb ik het ook. wel heel kort en af en toe

12. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames die morgen de echo hebben veel succes hoop goede nieuws.
    Hier nog veel last van bandenpijn.
    Ik wil straks weer het hartje proberen te luisteren hoop dat het lukt

13. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    @Doppie: Ik ben ook super licht ontvlambaar en ben niet eens aan het verhuizen. Overigens wel op zoek naar een nieuw huis. Ik vind het ook allemaal een beetje veel soms. Werk (ik werk 40 uur in de financiele sector), zwangerschap, huis zoeken, dingetjes thuis. En dan die vermoeidheid erbij. Ik word er soms ook een beetje humeurig van.
    Duizeligheid heb ik trouwens ook maar wel vooral bij het opstaan.
    Misselijkheid begint wel af te nemen nu dus dat is fijn. Alleen nog vlaagjes af en toe.

14. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Succes met de echo's morgen! Ik ga er helemaal vanuit dat jullie mooie plaatjes krijgen.

Ik heb toch besloten om voor de NIPT te gaan dus morgen bloed prikken in Antwerpen.

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wanneer heb je dan de uitslag?

16. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Succes morgen Imona en Jadie! Hoop dat jullie mooie beelden krijgen te zien. Ook succes 82Noor met wachten op de uitslag.

Ik heb ook regelmatig bandenpijn, ook van die steken. Als ik plotselinge bewegingen maak, nies of hoest of opsta. Soms ook zomaar. En licht ontvlambaar ben ik ook. Ik kan soms maar weinig hebben, ook van mijn dochtertje. En dat vind ik best wel rot eigenlijk.

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja dat begrijp ik dat je dat rot vind. Mijn vriendin had dat ook heel erg. Maar zij kon zich er overheen zetten en beseffen dat het door de hormonen kwam. Soms moest ze even tot 10 tellen maar ze heeft noot heel lelijk tegen haar dochter gedaan.

Ik heb daar gelukkig (nog) geen last van.

18. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Volgens de website duurt de uitslag 2 tot 3 weekjes. Erg benieuwd hoewel ik wel verwacht dat de uitslag goed zal zijn gezien de uitslag van de combinatietest maar het geeft me toch wel een rustig gevoel dat ik 'm doe.

19. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier gisteren zoals verwacht de bevestiging dat t mis is gegaan zo'n 2 weken geleden. Nu waarschijnlijk opwekken met medicatie.
    Ik ga de groep verlaten en wil jullie een super zwangerschap wensen.

20. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Boebels wat verdrietig!! Heel veel sterkte de komende tijd!

Deel Deze Pagina