Boebels wat erg!!! Heel veel sterkte! Hier de combinatietest om 11.30, lieve andere dames jullie ook succes! Ik ben echt absurd zenuwachtig ga zo even bijlezen met een kopje thee erbij. Voelde me erg zwak en verre van dit afgelopen dagen.
Echo gehad. Ben al verder dan ik dacht. 11 weken en 3 dagen! 27 mei uitgerekend. Baby was al flink aan het bewegen en zwaaien.
Wij zijn in het ziekenhuis huis. Ik ben 5 dagen verder als ik dacht. Ik dacht vandaag 10 weken en 5 dagen. Maar is 11 weken en 3 dagen.
Oke dacht ik al want bij mijn praktijk geven ze maar 1 foto mee. Vorige keer was ik even in het ziekenhuis omdat ik pijn had daar hadden ze echo gemaakt en kreeg ik ook 4 fotos
he boebels wat vervelend heel veel sterkte. ik kom net thuis van de termijnecho en alles is goed mooi beweegelijk kindje en precies 12 weken zwanger uitgerekende datum is 24 mei. wat een opluchting en wat is het hard gegroeid de laatste 4 weken.
@Boebels: wat heel erg naar! Heel veel sterkte! Hoop dat je veel steun thuis hebt. @Jadie: super fijn dat alles goed is. Nu kan je weer even lekker ontspannen.. Had Doppie vandaag niet de combinatietest?
@Boebels: sterkte meis knuf! @82Noor: ja klopt Doppie had de combinatietest vandaag @Jadie & Imona: fijn dat alles goed is bij jullie meiden
Word hier wakker met een enorm dikke koortslip. Had niet amders verwacht. Hormonen. Kouder buiten.. Kan geloof ik geen kwaad toch? Ik ga vandaag op mijn ene werk vertellen dat ik zwanger ben. Mijn andere werk moet nog even wachten tot 8k mijn leidinggevende zie. Ben benieuwd naar de reactie
Nee alleen bij pasgeboren baby's. Gewoon niet aanzitten. Dan is het met 5 dagen weg. Kan het moeilijk weg snijden haha. Dan heb ik geen lip meer over.