eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Over n koortslip zou toch wel echt je vk op de hoogte brengen hoor. Sowieso dalijk als de baby geboren is, is het echt niet goed. Heb ooit ergens wel eens gehoord dat het tijdens de zwangerschap ook niet goed is.

2. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ik hoop zo dat alles goed is bij Doppie. Het is wel erg stilletjes.

3. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ik las weer even mee. Ik heb zelf regelmatig koortslip. De vk vroeg hiernaar en zei dat het geen gevaar is als je in verwachting bent maar dat je op moet passen als de baby er is. Afplakken en heel erg oppassen met kusjes geven, dingen van de baby in je mond stoppen (speentje, proeven aan de fles e.d.).

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja zei die van mij tijdens intake ook inderdaad. Baby word nu goed beschermd door de placenta enzo.
    Kan tijdens de zwangerschap geen kwaad.

5. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames hebben jullie al zwangere buik?

6. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ja. Bij deze heb ik al n buik die had ik van de eerste nog niet toen ik over de helft was.. Dat belooft wat😂

Imona hoe reageerde ze op het werk?

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier nog geen buik te zien. Maar ik pas nog maar 2 van mijn broeken haha.
    Komt waarschijnlijk omdat ik van mezelf al een buik heb.

Heb het vanmorgen bij het zwembad verteld. Ze reageerden niet he enthousiast maar ook niet vervelend ofzo. Gewoon normaal.
    De groep ouderen aan wie ik woensdag ochtend les geef vonden het wel heel erg leuk.

Maandag heb ik een afspraak met mijn leidinggevende bij de supermarkt. Dan ga ik het daar ook vertellen.

Van het weekend nog een paar vrienden en familie langs en dan kan het maandag middag op Facebook.

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mag zo nog een x gaan werken tot half 11.

Vanmorgen van 9 tot 12 bij het zwembad gewerkt. Nu van 5 tot half 11 bij de AH.

Heb er echt geen zin in. 's avonds is altijd super saai. Helemaal met dit weer. En ik wil eigenlijk gewoon slapen haha

9. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Hier nog geen echt buikje behalve als ik zit. Dan komt ie wat meer naar voren.
    Ik heb wel de hele tijd een soort van leeg gevoel in mijn buik alsof ik iets moet eten. Ook als ik net gegeten heb. Het is alleen weg als ik echt iets stevigs heb gegeten zoals twee boterhammen of havermout. Hebben jullie dat ook? Vervelend gevoel is het want word er dan ook een beetje misselijk van.
    En wil niet de hele tijd eten ivm de kilo's.

10. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Urgh nee dat snap ik heeeel goed dat je daar geen zin meer in hebt! Jammer dat ze bij het zwembad niet gewoon enthousiast reageerde.. ze laten zichzelf altijd zo kennen he?! Wat heb je voor contract daar? Wel tof dat de oudjes het leuk vonden! Oudjes en baby's he haha.😍

Dat lege gevoel klinkt bekend, vooral in de avond heb ik dat heel erg.. ik eet over het algemeen heel de dag door. Zo gauw als ik in 1x veel eet, normale porties voor de zwangerschap eig. Word ik stik misselijk.. er zijn dus goed avonden bij dat ik 2x avond eten eet hehe.

11. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles wat ik zelf kook kan ik nu niet eten heb daar geen trek in. Het liefst eet ik iedere dag ergens of buiten hihi.

12. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ik zit veel sneller vol dan anders. En een vol gevoel of een volle maag is heel vervelend, daar word ik misselijk van. Ook van een lege maag.
    Ik word ook snel misselijk van bepaalde structuren van eten. Kan het niet goed uitleggen, maar niet de smaak, maar hoe het voelt in je mond. At vandaag iets met champignons. Normaal vind ik dat heerlijk, maar nu moest ik ineens stoppen omdat de structuur me tegen stond. Als ik dan door eet, dan ga ik kokhalzen en overgeven. Het is niet dat ik het niet lekker vind, maar het voelt anders.

Ik heb nog niet echt een babybuik. Door mijn overgewicht duurt het nog wel even voor je dat echt ziet. Ik merk al wel dat het gaat veranderen, was toen ik zwanger was van mijn dochter ook, rond de 10-12 weken voel ik zelf dat mijn buik anders voelt dan anders. Alleen anderen zien dat nog niet.

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb dat met structuur van eten ook heel erg. Het moet niet te plakkerig zijn. En niet te fijn en niet te deegachtig en niet te zacht enz. Haha

Ik kan ook niet veel eten. Maar ik eet wel vaak.

Ik heb een 3 tot 38 uur contract vijf het zwembad en bij de AH 15 uur.
    En ik geef nog een uur atletiek training aan verstandelijk beperkte mensen

14. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    SORRY SORRY SORRY!!!
    voor mijn late reactie:)
    Hier was gelukkig alles goed, met de kleine spruit, de nekplooimeting en bloeduitslagen. Zo blij er is een enorme last van mijn schouders gevallen.
    Ik was nóg zenuwachtiger dan ik zelf al dacht, had deze bevestiging even heel hard nodig...
    We zitten midden in een verhuizing en willen dit weekend over vandaar dat ik zo laat reageer, het is enorm passen en meten even.
    Nu moet ik echt even pas op de plaats maken van mezelf dus even tijd verplicht computeren:p

15. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    @82Noor: gelukkig ik ben niet de enige ontvlambare, hoop dat het nu beter gaat worden.

@Imona wat een verrassing dat je verder bent dan je dacht! Jammer dat niet iedereen dolenthousiast was nadat je verteld had van je zwangerschap.

@Jadie ook goed bericht gelukkig, gaat snel he!

@Ajo dat is ook naar van die structuur, jak!! Ik had dat laatst bij haring, heel erg trek in een broodje haring... Maar bij de 1e hap ging moest ik het ineens niet meer;)

@noaroosje, hier al best een buik, valt niet meer te missen.

Lege buik gevoel ook herkenbaar, en maar eten.... is bij mij het enige wat helpt helaas. Vandaar ook die buik :$

16. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Yessss!! Ik was al even bang dat er iets mis was maar wat heerlijk dat je goed nieuws hebt gekregen. Succes met de verhuizing en straks extra genieten als de spulletjes over zijn.

Halve nacht verkiezingen gekeken dus denk dat ik nu vroeg mijn mandje in ga.

17. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al baby spullen gehaald?
    Ik wil beginnen alleen denk ik dat het nog vroeg is

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier tot nu toe alleen een camera babyfoon en kinderwagen. We krijgen een box en badje van vrienden. Ben al wel aan het speuren naar kinderkamers. Maar heeft geen haast.

19. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Vandaag de echo.. spannend!!!

Ik ben even wat minder aanwezig i.v.m. vakantie ;) ik voel mee eigenlijk heel goed. Was heel bang voor de misselijkheid, maar heb nog niet overgegeven. Ben wel heel veel aan het kokhalzen wat ook niet fijn is, maar ik voel mee zoveel beter dan bij mijn dochtertje

20. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Fijne vakantie PH1!

@Doppie: welke score had jij bij de combitest?

Deel Deze Pagina