PH1 heel veel succes bij de echo vandaag en hele fijne vakantie! @82Noor: Voor mijn leeftijd een mooie score (39 jaar) moet even formulier erbij pakken. Jij had volgens mij wel een betere score hoor Trisomie 21 1:1761 Trisomie 18 1:4175 Trisomie 13 <1:5000 En jij?
Wij hebben even wat tegenslag, waterleiding geraakt met boren voor de handdouche in de badkamer Waterleiding ligt eruit sinds gisteravond, buiten het feit dat het klote is en dat de schade vrij groot is (uithakken en weer dicht moeten smeren, wachttijd/cq droogtijd materialen) hebben we geen water Kan ook niet verder met schoonmaken en het is een grote stofbende
Oh wat vreselijk Doppie! Verhuizen is ook altijd zo stressvol vind ik. Heel veel sterkte! Ik had: Trisomie 21 1:3111 Trisomie 13 en 18 > 1:5000
Nee het is goed zo voor ons. Het is nog steeds geen zekerheid, hadden we de Nipt hier in NL kunnen misschien wel. Als de uitslag minder gunstig was geweest wrsch wel.
Ik ben zo verschrikkelijk moe. En ik slaap 's nachts super slecht. Word overal wakker van. Nog meer dames die dat herkennen?
Oh nee ik sta niet vroeg op (als ik uit kan slapen dan) maar gewoon over wakker van worden en dan duurt het weer een eeuw voor ik weer in slaap val. Merk aan mezelf dat ik heel snel chagrijnig ik ben en emotioneel en oververmoeid. Hoop dat dat over gaat.
Oh jeetje PH1, wat ontzettend naar! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het lukt om een beetje te ontspannen op vakantie.
ah nee PH1, wat erg voor je, heel veel sterkte. Wat een hoop meiden uit dit topic waar het fout bij is gegaan zeg. Ik zit met nog een aantal meiden uit dit topic in een ander topic onder miskraam (geen kloppend hartje meer) mocht je je hart willen luchten kan je bij ons meepraten.
@Wendy: dat dacht ik ook al! Ik dacht dat 10% van alle zwangerschappen eindigt in een miskraam, maar dat percentage klopt hier niet. Hoop dat jullie elkaar kunnen steunen in dat andere topic. Veel sterkte!
Ja ligt hier helaas echt een stuk hoger, hoop echt dat het bij de rest wel allemaal goed blijft gaan. Wij hebben in dat andere topic echt heel veel steun aan elkaar, die andere meiden hebben helaas al meerdere miskramen gehad waardoor ze ook heel veel weten en dat is toch wel super fijn.
Ik dacht echt precies hetzelfde.. echt heel veel meiden in dit topic inderdaad. Zo ontzettend verdrietig voor jullie allemaal!