eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Oh nee jeetje zeg. Wat een rot nieuws, vind het onwijs naar voor jullie. Zo niet eerlijk dat het bij zo veel meiden in deze groep mis gaat. Heel veel sterkte en als je behoefte hebt kan je in 'ons' andere topic mee kletsen. Merk dat ik het fijn vind om het er met andere over te hebben die hetzelfde meemaken.

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja het zijn zeker veel meiden.
    Echt vreselijk dat het hier al zo vaak fout is gegaan.

Hoe ver was je PH1?

3. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Het vruchtje is gemeten op 9 weken en volgens mijn eigen berekening was ik 9.4 weken..

Had na de echo hiervoor mijn twijfels, maat kreeg door de kwaaltjes hoop.. helaas wel valse

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Heel veel sterkte. Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen..

Ik kan je alleen sterke wensen en hopen dat je hier snel overheen bent en weer verder kan.

5. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    PH1 ik ben echt in shock, ook al ken ik het uit eigen ervaring.
    Wat een intens verdrietige rotberichten hier in dit topic van zoveel meiden!
    Ik begrijp er niets van, percentage ligt hier zo hoog...
    Wat een verdriet, hoop dat jullie elkaar kunnen steunen en dat er snel heel veel geluk op jullie pad mag komen. Sterkte en een enorme knuffel voor jullie allemaal xxx

6. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    tjee ph1 wat rot ik wens je heel veel sterkte. hopelijk mag het snel wel goed gaan voor jullie.

7. PatriciaW

PatriciaW Actief lid

14 sep 2016
    184
    0
    16
    Jeetje PH wat een pestnieuws weer veel sterkte meis

8. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Hoop rotnieuws geweest hier de afgelopen tijd.. zullen we bij deze afspreken met z'n alle dat we nu allemaal op naar gezonde baby's gaan? Ook voor alle dames waarbij het mis is gegaan, ook voor jullie hoop ik snel op gezonde baby's!

Hoe is het met de rest vd meiden hier?
    Hier lijkt het allemaal de goede kant op te gaan, alleen best veel last van m'n rug. Maarja wat wil je met n peuter wat rondrent(kruipt) wat steeds opgetild wil worden.. Ook heb ik soms het idee dat ik de baby voel, net alsof er vlinders in m'n buik zitten. M'n eerste voelde ik met 15 weken, wat al erg vroeg was voor n eerste.

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier gaat met mij alles goed. Ben wel heel snel heel moe en ik word steeds emotioneler. Snel huilen haha.

Mijn vader heb ik het idee dat hij niet zo enthousiast is. Volgens mij had hij liever dat ik 'iets van mijn leven gemaakt had' met een goede baan waar ik voor geleerd heb enzo. Maar daar is gewoon geen werk in. Ik heb geprobeerd een eigen onderneming op te zetten maar dat is gewoon niks voor mij.
    ik vind het prima zo met mijn baantje in het zwembad.

Het doet me echt wel pijn dat ik het gevoel heb dat hij niet blij voor me is.

Net gebeld door het ziekenhuis. Wij worden doorgestuurd naar het EMC voor een extra onderzoek ivm nierproblemen in de familie van mijn man. En zijn zusje heeft lichamelijke afwijkingen. Ze achten de kans klein dat ons kindje iets heeft omdat mijn man en ik allebei gezond zijn. Maar voor de zekerheid toch even checken.

Maandag word ik terug gebeld voor wanneer ik dat onderzoek heb.
    Ik vind dat best eng. Heb ik besloten geen combinatie test te doen omdat ik het niet wil weten of mijn kind een afwijking heeft.. krijg je dit. Goed de kans is heel klein. Maar ik ga me meteen zorgen maken. Waarschijnlijk nergens voor nodig.

Maar goed. Alles zal vast wel goed komen. Het is vroeg genoeg om me daar druk om te maken als het zo ver is.

10. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Oh dat huilen.. zoooo herkenbaar! Bij het minste of geringste begin ik spontaan te janken😂..
    Jammer van je vader.. Vind zoiets altijd zo naar om te horen! Jij bent op deze manier het gelukkigst, en dat is het gene wat telt toch?! Of je nu dik vet betaalde baan hebt, waardoor je geen privé leven meer hebt (been there done that!) of je hebt gewoon een baan wat je leuk vind, en je ook nog tijd hebt voor alle leuke dingen. Na keuze snel gemaakt toch?! En je hebt nog alle tijd van de wereld. Hoop dat hij gauw bijdraait, en je keuzes gaat snappen en accepteren!

Maak je over dat onderzoek niet teveel zorgen, laat het op je af komen. Je zal zien dat jullie kindje gewoon hartstikke gezond is.😘

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja ach hij is de laatste tijd veel chagrijnig. Zal wel aan het weer liggen ofzo. Ik weet het ook niet. Ik hoop dat het nog bij draait en anders heeft hij pech. Mijn moeder vind het allemaal wel leuk en ze helpt me ook graag mee.

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Net nog even met mijn vader gesproken.

Hij is echt wel blij voor me. Maar hij zit heel erg met zorgen. Over zijn werk en privé enzo. Daarom is hij zo somber. Hij is ook al jaren niet echt gelukkig. Vandaar zijn reactie.

Ik vind het wel moeilijk om mijn vader zo te zien. Maar ik kan er niks aan doen.

13. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinds donderdag avond heel veel pijn aan mijn bekken/banden.
    Gister even vk gebeld uitgelegt waar ik pijn heb die gaf aan dat het banden en bekken pijn zijn. Gister rond 21:00 uur heel veel pijn gehad veel aan het huilen geweest lopen dan weer liggen, zitten niks hielp.
    Weet er iemand wat ik het beste kan doen?
    Maandag ga ik opzoek naar een bekkenfysio.
    Ben zo bang dat ik vanavond zelfde klachten weer ga krijgen

14. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    PH1: jij ook al? Wat onwijs verdrietig zeg! Heel veel sterkte.
    En wat ligt het percentage dat het mis gaat hier hoog zeg. Duim dat het bij de rest gewoon goed blijft gaan.

Hier gisteravond de medicijnen ingebracht en al 5 uur later is het vruchtje geboren. Zo bijzonder om dit te zien, zo af ook al ondanks dat het klein was. Ik heb wel onwijs veel bloed verloren en giga veel grote stolsels. Voel me ook echt slap en licht in mijn hoofd maar dat zal door het bloedverlies komen. Maar vind het nu wel fijn dat het achter de rug is.

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gelukkig maar. Fijn dat het achter de rug is. Dan kun je het nu echt gaan verwerken en weer verder..

Hier was ik vandaag extreem moe. Heb uitgeslapen tot 11 uur. Maar om half 2 ben ik nog een uur op bed gaan liggen.
    Ik had ook echt enorm steken in mijn buik. Zo erg dat ik er misselijk van werd. Het was alleen weg tijdens lopen heeft denk ik 2 uur aangehouden. Daarna was het over.

Ook begin ik nu enorme honger te krijgen.
    We hebben bij vrienden pannekoeken gegeten en terwijl ik aan het eten was kreeg ik trek in cornflakes en boterhammen met smeerkaas😂 heb er niet aan toegegeven maar met boodschappen doen wel een pak cornflakes meegenomen.

Heb vanavond het hartje weer gehoord. De doppler aangesloten op een boks en mijn vriendin heeft een opname gemaakt.
    Nu kan ik dus elke avond voor ik ga slapen nog even luisteren naar het hartje van mijn kindje.

Nu ga ik lekker slapen. Ben kapot.

Morgen aan opa vertellen en de laatste vrienden en maandag aan mijn leidinggevende en dan kan het op facebook!

Hebben jullie trouwens ook dat je truien te kort worden? Mijn borsten zijn flink gegroeid en bijna al mijn truien zijn aan de korte kant😂😂

16. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Wanneer hebben jullie allemaal weer controles/echo's?
    Ik twijfel, we hebben as vrijdag een echo gepland staan voor geslachtsbepaling. Bij een particulier, maar de donderdag erna een afspraak staan bij de vk. Waarbij hun ook naar het geslacht gaan kijken..

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wij pas in het nieuwe jaar met de 20 weken.
    Ik weet nog niet wanneer we de echo in het EMC hebben. Ik hoop ergens daar tussen dan kan ik nog een keer extra spieken.

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Bij ons weer iedereen het nu. Mijn opa vond het ook hartstikke leuk!

Het staat nu ook op Facebook dus kan nu openbaar gaan genieten.

19. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is het hier stilletjes

20. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdag afspraak bij vk dan gaan ze uitleggen wat er allemaal wordt gedaan met 20 weken echo.
    Volgens mijn vk krijgen wij vrijdag geen echo

Deel Deze Pagina