Ja dat geloof ik inderdaad. Gek he. Ik weet eigenlijk dat alles goed zit. Maar weet nu dat ik volgende week weer een echo heb en word dan toch weer nerveus. Raar eigenlijk
Vanochtend mijn man weggebracht. Die gaat voor ruim 2 weken naar Afrika, familiebezoek. Heb er slecht van geslapen en mis hem nu al verschrikkelijk. Hopelijk gaan de komende 2 weken heel snel...
Wauw Ajo! Dat is lang zeg.. Snap heel goed dat je er niet goed van hebt geslapen.. Komt je man uit Afrika? Komende 2 weken veel leuke dingen plannen met vriendinnen/familie dan gaat de tijd mischien iets sneller..
@bloempje: mijn man komt uit Afrika. Hij is 17 jaar geleden als vluchteling naar Nederland gekomen. Hij gaat zijn moeder bezoeken. Ga idd veel leuke dingen plannen, ook met m'n dochtertje.
Wauw heftig om te horen hoor! Wel echt super mooi dat je man nu z'n moeder gaat bezoeken. Zal allemaal niet niks zijn! Leuk gezellig dingen doen met de kleine meid! Dan zal voor haar ook snel de tijd voorbij vliegen😍.
Wat fijn van de echo Ajo! En wat jammer dat je je man nu moet missen. Hopelijk vliegen die twee weken snel voorbij.
Jeetje. 2 weken is zeker lang. Hopen dat die snel voorbij gaan. Ik merk dat ik weer trek ga krijgen in avond eten. Kan nu al niet wachten om straks die heerlijke verse tortelini te maken. En van de week lekker spinazie. Heerlijk
Knap dat je daar zin in kan hebben Imona! Het enige waar ik echt echt echt nog zin in heb is vette hap😂.. Gisteravond ook nog een rondje snackbar gedaan. Zo slecht, maar zó lekker!
Net weer even naar de baby geluisterd. Ik hoorde hem echt super goed. Hij ligt nu boven mijn schaambeen. Hoefde amper te duwen en hoorde hem nu het beste tot nu toe. Het leek ook wel of ik hem hoorde bewegen.. kan dat? Of zou dat gas van mijn darmen zijn geweest?
Kan goed dat je hem hoorde bewegen! Ik hoor baby hier ook altijd van links naar rechts gaan, hartje dan sterker en dan zachter en van die blopblop geluiden dan weet ik dat hij/zij druk in de weer is haha. Heel raar om uit te leggen
Ja precies. Vooral die blopblop geluiden haha. En af en toe wat harder en zachter. Toch goed gehoord dus. Haha super leuk!
Eind van de middag gaan we naar een baby kamertje kijken. Als het wat is kunnen we die half december ophalen. Heb er zo'n zin in. Gisteren wat spullen overgenomen van een vriendin van ons. Zij wil geen 2e meer. Een box, boxmatras, boxkleed, voedingskussen en een stapel hydrofiel luiers. Echt top. Voor 100 euro over kunnen nemen en zij hebben een jaar geleden alles nieuw gekocht. Dan hebben we nu eigenlijk alle grote dure spullen al bij elkaar. Dat vind ik wel heel fijn hoor.
haai dames dat is weer paar daagjes geleden. mijn mobiel die laad helaas niet meer op die is er mee gestopt helaas. nu doe ik alles weer via de laptop wat een gedoe is dat. hier morgen 20 weken echo gesprek van wat er gaat gebeuren tijdens die echo. hoop dat ik een echo krijg die kans is heel klein. weekend gaan we babybadje halen en een babywiegje. hebben jullie nog wat dingen gehaald?
@ bloempje. Dat is heel fijn. Ik heb er ook geen last meer van. Moet alleen niet te snel eten. Dan ga ik kokhalzen. @ Noaroosje Wat vervelend dat je telefoon kapot is. Wij hebben ook allemaal folders over de 20 weken echo liggen. Ik zie het allemaal wel. En wat spullen halen betreft. Wij hebben alle grote spullen al. Als dat kamertje wat is vanmiddag is dat compleet. Dan alleen het kleine grut nog.