Wij hebben gisteren een huis gekocht. Dus toch een babykamer Waarschijnlijk verhuizen half april, uitgerekend half mei. Moet lukken denk ik.
Gefeliciteerd! Wij krijgen over 2 weken eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis, ons huis nu heeft maar 2 slaapkamers. Precies op de dag dat we erachter kwamen dat ik zwanger was, is ons huis verkocht! Heeft zo moeten zijn haha. Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis? Kan niet wachten totdat we over zijn, dan kan ik eindelijk gaan shoppen😍. Imona veel plezier vanmiddag! Als het kamertje wat is ff foto uploaden!!
Ja alleen t kleine grut nog. We hebben nu: Kinderkamer Boxtel Kinderwagen Baby camera. Dus alle dure spullen. Dat is echt wel heel fijn. En als we weten wat het wordt gaan we de kamer doen en te kleine grut halen
Noaroosje lief dat je eraan denkt! Helaas pas om 8 uur vanavond.. nog even een paar uurtjes in spanning zitten haha. Ben zooo benieuwd!😍
Wij vandaag de NIPT test uitslag binnen. Test was ietsje minder betrouwbaar dan normaal doordat er wat minder DNA in mijn bloed te vinden was maar nog absoluut voldoende betrouwbaar volgens het afdelingshoofd. Ik ga dus niet opnieuw prikken. Alles was goed en... we krijgen een jongen!
Nou echt hoor Imona. Snap echt niet meer wat ik heb gedacht toen ik de afspraak op 8 uur savonds heb gezet😂... Noor wat fijn!! En wat leuk een jongen! Had je het zelf verwacht?
Dankjulliewel! Spannend vanavond Bloempje! Kunnen ze met 14 weken al zien wat het geslacht is? Dat wist ik eigenlijk helemaal niet.
Wat leuk noor! Kun je nu lekker gaan shoppen haha. Ik moet dinsdag weer voor een echo. Ga dan vragen of ze een gokje kunnen wagen. Misschien met de nub al wat te zien. Man wat ben ik moe. Vanmorgen om 7 uur begonnen met werken tot 12. Nu even eenbuur geslapen. Over een half uur weer beginnen tot half 8 en vanavond met mijn moeder mee naar de Bingo. Denk dat ik direct mijn bed in rol als ik thuis ben. Ik hoop dat ik misschien wat eerder klaar kan zijn vanavond. Maar even een paar uurtjes er tegen aan. Dan ben ik er maar vanaf.
Noor ja al heel duidelijk ook! Bij m'n eerste ging ik met 13wkn en 2dgn en toen zag je echt al super duidelijk wat het was. Geen twijfel over mogelijk haha. Hoop dat baby dalijk lekker meewerkt!
ben vandaag bij de vk geweest info gekregen over de 20 weken echo en met moeite hebben we ook een echo gekregen alles was gelukkig goed kleine was actief bezig. hebben jullie al een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo? zoja wanneer