Ajo jaaaa ik voel ookal iets! Bij zoonlief voelde ik hem ook echt al heel duidelijk met 16 weken. Manlief heeft hem toen zelfs al met 17 weken gevoeld. Vooral met n tweede (3/4/5 noem maar op) kun je het kindje al heel vroeg voelen volgens mijn vk. Lekker v genieten😍
hier gaat het gelukkig goed drukke weekend gehad 2 verjaardagen was gister vroeg in slaap gevallen. net afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. volgens mijn vk krijg ik geen echo meer bij hun alleen om de 2 weken langs gaan om het hartje te luisteren. doppler heb ik ook alleen vk gaf aan dat ik hem niet moest gebruiken.
Hier ook zojuist de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 20 december hebben wij de echo. Stuk dichterbij als dat ik had verwacht. Spannend! Wanneer mogen jullie Noaroosje?
bloempje01: wij hebben hem 29 december spannend! hoeveel weken ben je dan in verwachting? ik heb hem staan met iets langer dan 19 weken
Zo spannend he! Ben dan 18 en n halve week, maar bij de laatste controle lag baby een week voor op groei. Net z'n broer die lag ook altijd n week voor. Met onze zoon de 20 weken echo zijn we 3x terug moeten gaan, de '20' weken echo is toen pas afgesloten met 23 weken. Dit omdat zoonlief steeds niet meewerkte, dan was z'n ruggetje niet te zien dan z'n buikje noem maar op.. Dus met dat in ons achterhoofd hebben we hem nu in overleg wat eerder gezet, zodat we niet pas weer met 23 weken het volledig 'gezondheids beeld' hebben van ons kindje.. Zo gek die 20 weken echo alweer inzicht!
Ik heb morgen een echo in het EMC. Weet niet of ik daar de 20 weken echo krijg of in mijn eigen ziekenhuis. Merk het vanzelf wel. Zal ergens deze week wel een datum krijgen.
Ik heb 2 dec de volgende controle bij de vk. Denk dat er dan een afspraak wordt gemaakt voor de 20 weken echo, en de glucose tolerantie test want die moet met 16 weken. Inderdaad gek dat die 20 weken echo al in zicht komt! Het gaat ineens heel snel!
Jup hier alles al besteld. Behalve de blije doos nog niet. Zit niet echt te wachten op zo'n abonnement op een tijdschrift..
Vanmiddag hebben wij een echo in het EMC. Ik ga vragen of ze al een gokje kunnen wagen over wat het wordt. En amders hoop ik een goede nub foto mee te krijgen.
Van het weekend gratis cadeautjes scoren. Bon van Etos, prenatal en babydump zijn binnen. Ach als het gratis is he😁.
Nou eindelijk klaar. Een hele rompslomp. Allemaal chagrijnig hier. Nu even handtekening van schoonmoeder en zus om in het dossier te kijken. Binnen 3 weken weten we meer. Maar wij verwachten niks geks. Echo's waren heel slecht te zien. Mijn moeder mocht met godsgratie een filmpje maken. We hebben geen foto's mee gekregen niks. Je bent hier gewoon echt een nummer. Ben blij dat dit klaar is en als het aan mij ligt kom ik hier nooit meer. Maar zover ze nu konden zien was met de kleine alles goed. Maar dat wist ik al.
Noaroosje aangemeld via internet, keek net in m'n mail en daar zaten ze alle 3 in op 1 dag haha! Die van de babydump kun je volgens mij ook gewoon uitprinten via hun site. Imona Jammer dat het zo belabberd is gelopen! Zag je zelf wel iets op de echo? Eigenlijk te erg voor woorden dat ze zo met mensen durven om te gaan zeg.
Aangemeld via internet kan je mij vertellen hoe je dat hebt gedaan ? Heb daar serieus geen verstand van hahaha
Nee ik kon niks onderscheiden behalve een hartje. Maar goed. Nu wachten op de uitslag. Ze moeten nu toestemming krijgen van mijn schoonmoeder en schoonzus om in hun dossier te kijken. Binnen 3 weken weten we meer. Als alles goed is kan ik gewoon bij mijn eigen ziekenhuis blijven. Als er verhoogd risico is moet ik regelmatig maar het EMC en ook daar bevallen. Ik vermoed zelf niet dat er iets mis is. Geloof er niks van. Zal wel heel toevallig en vergezocht zijn (dat vind ik sowieso al maar dat zullen de hormonen wel zijn). Als ik nog een x terug moet dan stuur ik de baby wel alleen. Ik blijf thuis😂
Noaroosje, je moet even op Google intypen gratis zwangerschapsbox Etos en gratis zwangerschapsbox prenatal als het goed is wijst het zich dan van zelf! Als het niet lukt kun je me even een privéberichtje sturen dan probeer ik je te helpen! Weet niet of ik hier de rechtstreekse links mag plaatsen..