eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Oei sterkte met je op hol geslagen hormonen:$

Ik heb al een paar dagen zo'n last van mijn buik.
    Urine was schoon volgens de HA, wel op kweek gezet.
    Verloskundige ook gesproken kon me ook niet helemaal gerust stellen.
    Hopelijk komt het door de drukte en stress van afgelopen weken.
    Maak me ongerust:(

2. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    he doppie wat vervelend hopelijk heb je nu wat minder last.

hier gaat het goed ben met de laatste week moeders voor moeders bezig. moet zeggen dat ik daar wel blij mee ben wat een gedoe. en eigenlijk ook weer niet.

broeken bestellen via internet is dat echt zo een drama?? hahaha ik ben denk ik toch wel heel ouderwets en ga gewoon naar de h en m om ze daar te kopen weet ik zeker dat ik de juiste maat heb. misschien een idee. haha tja hormonen ik jank echt om de gekste dingen echt heel raar. zat van de week de info magazine te lezen van de kraamverzorging wat ging over de bevalling en zelfs daar huil ik om mijn man vind het maar wat grappig want normaal ben ik helemaal niet zo.

morgen gesprek op mijn werk over hoe nu verder wel spannend, ik zal toch voor een best lange tijd wat anders moeten gaan doen op kantoor ofzo wat ik echt niets aan vind, maar we doen het voor het goede doel. wat er wel fijn aan is dat ik regelmatige werktijden krijg geen nachtdiensten en geen weekenden jippie. dus probeer het maar zo positief mogelijk te zien.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Tja normaal is het geen drama.. maar kan ze morgen ophalen bij het postkantoor..

Spannend dat gesprek. Hopelijk kunnen ze iets leuks voor je regelen.

En doppie. Hoe voel je je nu?

4. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Doppie wat rot zeg! Voel je je al wat beter? Anders gewoon weer je vk bellen hoor!

Jadie Succes morgen!

Imona ach dit zijn DE 9 maanden dat je je alles mag permitteren! Fijn dat het nu wel geregeld is.

5. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Ik 10 juni 🙌 heb enkel vreetbuien,moeheid en pijnelijke borsten.
    Volgende week 13w echo en dan vertellen aan iedrreen

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ach. Heb nu weinig last meer van die hormonen. Even.
    Ben nu wel op het punt dat ik echt mijn buik niet meer in kan houden. Ahha

7. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Het gaat met ups en downs, ze vermoeden nu dat de buikpijn van de verklevingen in mijn buik komt. Ik heb endometriose waarbij er dus ongewenste verklevingen in de buikholte zitten, littekens als het ware, met de groei van de baarmoeder en het verplaatsen van de darmen etc is het heel goed mogelijk dat die nare pijn daarvan komt.
    20 weken echo krijg ik uitgebreider ivm medicatie die ik geslikt heb tot de positieve zwangerschapstest. Hartje gisteren mogen horen op de controle, duurde even maar was duidelijk aanwezig gelukkig!

8. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames voelen jullie het kindje al bewegen ?
    Hoe gaat het verder?

9. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Jadie: hoe was je gesprek? Zijn jullie tot een mooie oplossing gekomen?
    Doppie: wat vervelend dat je endometriose hebt! Kan je iets krijgen voor de pijn, of moet je het gewoon uitzitten?

Vanochtend is mijn man weer thuis gekomen! Eindelijk. Heerlijk om weer samen te zijn.
    Verder gaat het hier gewoon zn gangetje. Ik ben nog wel moe, maar dat komt meer van de afgelopen 2 weken. Ik merk dat ik wel meer energie heb. Verder heb ik eigenlijk weinig klachten. Af en toe wat bandenpijn. En ik word snel duizelig, vooral tijdens en na het douchen. Waarschijnlijk zakt mijn bloeddruk dan en word ik daar naar van. Dat had ik bij mijn dochtertje ook. Ik heb soms het idee dat ik beweging voel, maar dan moet ik echt stilliggen en me er op concentreren. Mijn dochtertje voelde ik met 16 weken.

Morgen moet ik naar de vk voor controle. Dan gaan we t hartje luisteren. Verder zal het niet veel bijzonders zijn.

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wat vervelend die endometriose! Hopelijk kunnen ze iets aan de pijn doen.

Ik voel het kindje zeker nog niet bewegen. Naja eerste zwamgerschap he. Dus nu echt nog vroeg.

Wat fijn dat je man weer thuis is. Kun je samen weer genieten.
    Bandenpijn begint hier ook te komen. Vooral 's avonds.niet echt pijnlijk maar vooral heel vervelend.

Hier zijn eindelijk mijn zwangerschapsbroeken binnen. Hoe fijn is dat!

Zijn er trouwens meer dames die afvallen tijdens de zwangerschap? Ik ben nu 1.5 kilo kwijt en ik eet echt veel. Wel alleen gezonde dingen. Snoep moet ik weinig van hebben.. maar als ik een dag wat minder eet omdat ik bijvoorbeeld minder hoog gerard heb, dan val ik direct weer een paar ons af.
    Voor mij is het niet erg maar dacht dat het voor de baby niet goed is..

11. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je ze binnen hebt imona
    Vandaag veel hoofdpijn.
    Voelen jullie nog wat gebeuren in de lichaam. Ik voel niet veel meer maak me snel zorgen.
    Aangezien ik afgelopen weken veel voelde

12. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    het gesprek ging goed ik blijf tot na oud en nieuw op de ambulance en ga in januari op kantoor voor opleidingen aan het werk is wel leuk dus eigenlijk wel opgelucht.

ik voel het kindje nog niet alhoewel ik van de week twijfelde maar het zou wel heel erg vroeg zijn.
    ook ik voel minder van mijn zwangerschap hoor dat is geheel normaal is mij verteld na de 12 weken, totdat je het kindje gaat voelen. dus wordt er niet ongerust van het hoort gewoon bij het tweede trimester

wij gaan lekker een weekje op vakantie naar oostenrijk skieen oftewel lekker niks doen en boek lezen. haha skieen laat ik aan mijn man over.

dus iedereen een fijne week en tot volgende week

13. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Jadie wat een opluchting je gesprek en de vooruitzichten!!!
    En geniet van je vakantie, heeeeerlijk meid!

Imona wat fijn dat je broeken binnen zijn!
    Hier val ik niets af in tegendeel hahaha
    Maar afvallen schijnt vaker te gebeuren en schijnt voor nu absoluut niet schadelijk te zijn. Gezond en wel voldoende eten dan ga je wrsch vanaf deze periode wel aankomen. Wat is je bmi nu?
    Daar schijnt het ook mee te maken te hebben.

Noaroosje minder voelen schijnt ook goed te zijn!

Ajo wat heerlijk dat je man weer thuis is, hopelijk ook weer wat meer rust voor je ;)

14. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Uitslag van de kweek/urine: blijk toch een flinke urineweginfectie te hebben:(
    Hopelijk komt de pijn ook alleen daarvan.
    Heb een flinke antibiotica kuur gekregen voor 10 dgn:$
    Ik ben allergisch voor paracetamol dus er is geen alternatief voor pijnstillers...
    Hoop dat de kuur snel aanslaat en dat de pijn tóch niet van de endometriose komt.

15. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Noaroosje: wat vervelend dat je vloeit. Minder voelen is volgens mij ook normaal in de tweede trimester. Als je je veel zorgen maakt, bespreek het dan met je verloskundige. Die zijn er ook om je gerust te stellen.

Jadie: fijne vakantie! En het klinkt als een goede oplossing.

Doppie: hoop dat de kuur snel aanslaat en dat de pijn minder wordt.

Ik ben vanochtend bij de vk geweest. Ze kon het hartje niet vinden. Dus vanmiddag een echo gehad. Gelukkig was alles goed. De kleine was lekker aan het bewegen en het hartje klopte prima.
    Mijn dochtertje is ziek. Ze heeft oorontsteking. We hebben een beroerde nacht achter de rug. Hopelijk gaat t vannacht beter. We zouden morgen sinterklaas vieren met mijn familie, dus ik hoop dat ze zich morgen wat beter voelt!!

16. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wat schrikken Ajo!!!! Bij mij duurde het ook vrij lang voor ze het kon vinden, gelukkig dat je echo kreeg met goed beeld. Maar dat waren lange uren wachten dan of niet!?!?!?
    Beterschap met je dochtertje hopelijk morgen weer fit.

17. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mijn vk hoort het erbij.
    Soms voel ik wel wat krampjes.
    Wij hadden afgelopen woensdag controle gehad alles was gelukkig goed.
    Ajo hoop dat je dochtertje zich morgen beter voelt.
    Wanneer krijgen jullie weer een echo.
    Wij pas bij de 20 weken echo

18. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Hier ook pas met 20 wkn weer, in het ziekenhuis.

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wij ook weer met 20 weken. 2 januari. 23 december nog wel een x verloskundige

20. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Voor iedereen die sinterklaas gaat vieren...
    Fijne dagen X

Deel Deze Pagina