Inderdaad fijne dagen voor de gene die sinterklaas vieren. Hier ons sinterklaas cadeau binnen! De kinderkamer en de kinderstoel vandaag opgehaald. Staat nog wel uit elkaar in een andere kamer. Maar zelfs de Losse stukken zijn mooi! Ik voel me steeds meer 'mama'
Imona maak een foto als je babykamer klaar is . Wij moeten nog een babykamer gaan uitzoeken. Wij hebben alleen een complete badset en een voedingskussen
Ik zal zeker een foto maken. Maar zal nog wel tot half of eind januari duren hoor. Mijn buikje wordt nu zichtbaar als ik op mijn rug lig. Maar mijn man en ik gaan het ook al 'normaal' zien. Anderen nog niet Foto is 2 dagen geleden genomen. 's ochtends.
Hier wel een flinke buik terwijl die behoorlijk plat was... Duidelijk zichtbaar en kan al een tijd niet meer in mijn oude broeken.
Mooi buikje hoor Doppie! Hier nog niet echt zichtbaar, ook voor mezelf nog niet. Zal door mijn overgewicht nog wel even duren helaas. Met het babykamertje zijn we nog helemaal niet bezig. De meubeltjes hebben we nog, ik wil nog wel een nieuw badje + standaard. En moet een nieuw Aankleedkussen hebben. En een kinderwagen, maar dat komt allemaal nog wel. We hebben gisteravond sinterklaas gevierd, met mijn ouders broers en zus + aanhang, voor alle kleinkids. Was erg gezellig.
Ik lees op de achtergrond mee de afgelopen dagen Noaroosje haha. Zijn heel druk geweest met het nieuwe huis, zitten nu voor het eerst echt ff te 'relaxen' op de nieuwe bank in het nieuwe huis😍.
Mijn buik(je)😂. Bij de eerste had ik deze buik met n week of 27 pas. Voel ukkie wel dagelijks nu echt goed bewegen. Zo'n heerlijk gevoel!
Blij dat ik niet de enige ben met een flinke buik hahaha Mooi hoor!!! Merk wel dat ik heel anders zwanger ben! Bij de 1e ging alles naar voren en billen benen... Nu veel meer rondom soort zwemband *jak* Denk eerder aan een meisje dan aan een jongen op basis van mijn buik.
Kan het zijn dat ik de baby voel bewegen? ik lig rustig op de bank. En ik voel een soort bubbeltjes in mijn buik. Nog nooit eerder gevoeld. Het voelt amders dan darmen. Het is heel lichtjes.
Volgens mij is 15 weken wel heel erg vroeg. Normaal gesproken is het tussen de 16 en 20 weken. Waarbij het meestal rond de 20 weken is bij een eerste zwangerschap en soms eerder als het een tweede of meer zwangerschap is. Maar het is vast niet onmogelijk. Het gevoel dat je omschrijft lijkt wel op de omschrijving van hoe het zou moeten voelen. Ik ben voor het eerst zwanger dus ik weet niet hoe het voelt. Ik heb nog geen beweging gevoelt volgens mij. Ik ben vandaag 16 weken en 5 dagen en wacht met smart want lijkt me heel bijzonder
Ik denk dat het gewoon darmen waren.. lijkt mij nu ook wel erg vroeg. Ik voel me vanochtend niet lekker. Ik dacht misschien even een boterham eten.. maar begon direct te kokhalzen.. hmm hoop dat dit snel weer weg trekt..
Hoe gaat het hier met iedereen? Hier wat last aan bekken en bandenpijn. Maandag heb ik een controle staan bij vk spannend!
Hier alles goed. Alleen wel snel hoofdpijn na een drukke dag. Lekker bezig in de kinderkamer. Kozijnen in de verf zetten. Maandag komt de stucadoor de muren doen. We willen voor maandag de kozijnen helemaal klaar hebben. Gaat wel lukken. Ik werk deze week 's ochtends. Dus kan elke avond wat doen. En mijn man werkt deze week 's avonds. Dus hij kan 's ochtends wat doen. Ideaal. Zo gaat het wel snel. Alleen het aflakken zal ik zelf moeten doen. Daar heeft hij het geduld niet voor😂
Goed van je imona verven is totaal niet mijn ding. Geduld heb ik daar niet voor. Wij willen over 2 weken beginnen met 1 muur te verven. Wij wonen hier nog niet zo lang alles is pas geverft alleen wil ik toch 1 muur in de babykamer een ander kleur hebben anders is het te wit.