Ik vind verven wel leuk. Wij doen de muren gebroken wit. Ral9010 geloof ik. Ons kamertje is een beetje grijzig en we doen dan nog een grote muur sticker en een leuke lamp. Dan vind ik het genoeg. Wil het niet te druk maken. Ons kamertje is niet heel groot. Als ik dan 1 muur een andere kleur doe. Dan wordt het optisch meteen zo klein.
Productief dagje gehad. Vanmiddag kwam de brief binnen dat we geen verder onderzoek hoeven voor de kleine. Uit de medische gegevens van mij schoonzus en schoonmoeder hebben ze niks kunnen vinden en ook het bloed van mijn man is in orde. Had heg al wel verwacht. Maar ben toch opgelucht. Verder in de kinderkamer zeil gelegd als bescherming voor de vloer. De deuren staan nu helemaal in de laatste verf. Daar geen omkijken meer naar. Ik heb idee dat mijn buik ineens groter wordt.. waarschijnlijk ben ik de enige die dat merkt. Maar ik voel gewoon dat het veranderd. Toch wel leuk. Nu lekker slapen. Ik ben echt kapot moe. Morgen ochtend weer werken..
inderdaad imona erg rustig hier waar blijven de andere dames? vandaag naar de tandarts geweest o o o niet prettig 2 kiezen laten vullen wat een pijn zeg. tandarts zal nooit mijn favoriet worden. maandag afspraak bij vk voor controle.
Oh dat is niet fijn. Heb gelukkig nooit wat aan mijn tanden. Sta binnen 5 minuten weer buiten. Ik de 23e pas afspraak bij de vk. Ik ga nu wel merken dat mijn buik echt gaat groeien. Voelt alsof alles naar boven wordt gedrukt. Mijn vriendin gaat het nu ook zien. Ik ben wat forser maar ze zei ook: je gaat nu verschil zien tussen zwanger buik en 'vetbuik' Weet iemand trouwens wanneer je de vk moet bellen oor harde buik? Mijn vriendin is morgen 33 weken maar ze heeft regelmatig last van harde buiken. Nu duurt die harde buik al bijna een uur... ze heeft er geen pijn bij ofzo. Op internet kan ik er niks over vinden. Misschien dat iemand hier wat weet. Het zijn dus geen harde buiken die een uur lang steeds een paar minuten duurt.. maar een harde buik die al een uur lang hard is..
Wat een rust hier! Hoe gaat het met jullie allemaal? Wij zitten helemaal gesetteld in ons nieuwe huis. Alles is af, op wat lampen en de babykamer na. Komend weekend gaan we on-tour voor een nieuwe babykamer, begint nu toch echt wel te kriebelen om eraan te beginnen! Maandag voor het eerst naar de fysio, benieuwd wat eruit gaat komen. Gisteren heeft manlief voor het eerst buikbaby gevoeld! Zo heerlijk dat hij ons kleintje nu ook voelde . Fijn weekend allemaal!
Drukke week gehad, dus weinig geschreven hier. Ik merk ook dat mijn buik gaat groeien. Ik voel de baby bewegen soms. Verder gaat het allemaal zn gangetje. Ben alleen al zo'n 4 weken af en aan verkouden. Het gaat maar niet echt over. Vooral 's nachts heb ik er last van. Het lijkt alsof al mijn holtes vol zitten. Fijn Bloempje dat je huis klaar is. Nu lekker verder met de babykamer. Hoe gaat het verder met alle dames?
haai dames, vandaag voelde ik ook iets alleen weet niet of het baby is of mijn darmen wat voelde jullie precies toen je het kindje voelde? voor ons onze 1ste kindje hoor het graag
Bij de eerste dacht ik ook heel lang dat het m'n darmen waren, tot op n moment dat ik echt m'n darmen voelde en tegelijkertijd de baby. Als je twijfelt zal het hoogstwaarschijnlijk je baby zijn hoor! Darmen herken je gelijk wel. Ga maar eens helemaal plat op bed liggen, grote kans dat je het weer voelt😍!
Babykamer is uitgezocht en besteld. Over 3 weken word ie geleverd😍. Wiegje voor op onze kamer ook net besteld die komt aankomende week. Halve garderobe is ook gescoord, pinpas die huilt op dit moment. Maar oh wat geniet ik ervan! Heerlijk weer allemaal dat kleine grut! Beetje met beetje word het allemaal ineens heel echt. Over 2 weken hebben we alweer onze 20 weken echo!
Oke hoop dat ik het kindje snel voel Vandaag veel last aan mijn darmen Fijn bloempje01 dat je al bijna klaar bent
Leuk dat je de babykamer hebt besteld. Nu aftellen tot ie er is. Mijn buik is de afgelopen dagen ineens enorm gaan groeien. Komt nu al voorbij mijn borsten. nu was ik van mezelf al wel fors. Maar als ik naar beneden keek zag ik toch echt geen buik en nu dus wel. Mijn schoonmoeder zei ook: zozo jij krijgt ook al een aardig pookie 😂 Mijn schoonvader heeft net gependeld op het geslacht en voorspelt een jongen. Over 3 weken weten we het. De deuren en kozijnen in de babykamer zijn helemaal klaar. De kachel is er af. Morgen en dinsdag de muur stucen. Het schiet al lekker op zo. Heerlijk.
Haha heerlijk toch dat je buikje begint te groeien😍. Weten jullie het geslacht met de 20 weken echo? Wat denken jullie zelf? Ik dacht bij beide een meisje. Mooi niet dus haha!
Haaai, ik denk zelf een jongen en mijn man denkt een meisje nog 3 weken wachten dan mogen wij het ook weten. Straks een afspraak bij vk hoop dat alles goed is. Wanneer hebben jullie weer een echo
Soms denk ik een jongen, soms denk ik een meisje. Woensdag ga ik een geslachtsecho laten doen, dus dan weten we het. Ik hoef pas 30 dec weer naar de vk en 11 jan 20 weken echo, dat duurt nog even.
Wat spannend! Noaroosje mijn man had bij beide gelijk haha. Ajo wat zul je er zin in hebben! Vond dat toch wel de mooiste echo wanneer je te horen krijgt wat er nu daadwerkelijk in je buik groeit😍. Wij hebben donderdag controle bij de vk en volgende week dinsdag de 20 weken echo!
Ik 23 december naar de vk en 2 januari de 20 weken echo. Nog 3 weekjes wachten dus. Zelf denk ik een jongen. Mijn man denkt een meisje. Voor een jongen hebben we al een hele leuke naam. Voor een meisje nog helemaal niks. Haha niet eens inspiratie haha
Dat is herkenbaar Imona haha. Bij onze zoon hadden we de naam al vast staan voordat we wisten dat het een jongen was, bij deze zaten we in de auto terug naar huis en toen wisten we de naam ookal gelijk. Als het nu meisjes waren geweest had ik het echt niet geweten! Geen 1 naam waarvan we zoiets hadden van JA. Dat is em. We twijfelen alleen nog over de doopnamen van buikbaby, onze zoon heeft de naam van mijn opa en de overleden zus van m'n man als doopnaam..
Ja dat is ook een lastige keuze lijkt mij. Wij hebben dat niet. Gewoon 1 naam. Tja als het een meisje wordt dan moeten we onze hersenen eens goed laten kraken haha