eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ik heb wel wat ideeen voor namen, maar nog niet DE naam. Hopelijk komt dat als we het geslacht weten. Mijn dochtertje heeft 4 namen, doordat we haar hebben vernoemd naar haar oma's en ze ook een Afrikaanse naam heeft. Voor dit kindje willen we dit ook: we willen iets van beide culturen mee geven, en vernoemen naar de opa's. Dus we moeten nog wel even zoeken ;).

2. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Even showen hoor maar ben zo blij! Het wiegje is er. Kan wel janken😂.. Dit maakt het zo echt!

Bijgevoegde bestanden:

3. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Zo te lezen zijn jullie er ook nog even zoet mee hihi. Mooi om te lezen dat jullie ze alle 2 wat meegeven van beide culturen!

4. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Wat een mooi wiegje Bloempje!

5. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welke datum hebben jullie 20 weken echo staan

6. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    hey meiden ik ben er weer van vakantie heerlijk weekje gehad skieen en genieten van het weer. alles gaat hier goed
    sinds afgelopen woensdag is mijn buik ineens gaan groeien echt heel apart. heb ook wel wat last van de banden en steken down under zeg maar. de vk noemt dit een groeispurt. nou haha dat is zichtbaar.
    3 januari hebben we de 20 weken echo dus nog even spannend hierna gaan wij pas met de babykamer aan de gang. het kamertje is al wel helemaal leeg en geschuurd maar er moet nog geschilderd etc. een wiegje hebben we al namelijk het wiegje waar mijn man en zijn broer ook in hebben gelegen dus dat is echt een familiestuk. verder kijk ik pas na de 20 weken echo.
    nu heb ik deze week nog heerlijk vakantie net de kerstboom opgezet. en verder lekker relaxen heerlijk. vanmorgen nog op de weegschaal gestaan en ik ben nog niets aangekomen. komt ws doordat ik nu heel bewust gezond eet en niet snoep. haha

7. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke wiegje bloempje01

8. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinds gisteravond veel rommelende darmen en winderigheid pfff hoop dat dit snel weer over is

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Heb er ook last van hoor. Van die darmen. Vooral heel veel ontlasting. Soms wel 3 tot 4 x per dag😅 ze zullen wel aan het schuiven zijn ofzo

10. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Imona klopt meer ontlasting heb ik ook

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hahah windjes laten kan ik niet meer sinds de zwamgerschap 😂😂

12. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Hier volgende week 20 wkn echo op 18+3 in het ziekenhuis ivm reumamedicatie.
    Dag erna gesprek over de bevalling omdat ik door de stuitbevalling bij de 1e mijn heiligbeen en staartbeen gebroken heb.
    Bleek sterrenkijker maar kwamen ze pas 5 uur later achter...

13. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Namen hier nog geen idee:)
    4 namen is wel veel om te bedenken, wel mooi!
    Wij houden het bij twee.

Wat een leuke wieg!

Groeiende buikjes en nog geen kilo's op de weegschaal, jaloers:D
    Hier drukke wkn achter de rug vandaag een off-day last van trekkende banden oid

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jeetje doppie dat is wel even iets waar ze rekening mee mogen houden ja. Goed dat ze er nu op tijd naar kijken.

Lekker rustig aan doen dan.

Hier na het uitmesten van de stal ook steeds steken tijdens het lopen linker kant. Helemaal onder in mijn buik/lies/muts. Weet niet wat het kan zijn.. is alleen tijdens het kopen. Misschien een spiertje ofzo.

15. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doppie hoop dat het dit keer wel allemaal goed gaat.
    Imona misschien je bekken ik heb ook veel pijn als ik veel loop

16. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Doppie: wat heftig! Hopelijk gaat het deze keer beter!
    Imona: klinkt idd als je bekken. Miss even wat rustig aan doen?

Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap last van obstipatie. Ik heb er nu zakjes Forlax voor. Ik was verleden week vergeten om een herhaalrecept te bestellen, dus dit weekend zat ik zonder. Dat heb ik helaas wel gemerkt. Dus ik merk nog niet echt iets van meer ontlasting.

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hmm mijn moeder zei misschien het week worden van die bekken. Ik zal het eens aan de verloskundige vragen volgende week. Even in de gaten houden.

18. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    He meiden wat goed om te lezen dat alle zwangerschappen redelijk spoedig verlopen, leuk dat een aantal ook al het geslacht weten.

Ik wilde jullie even laten weten dat ik net een positieve zwangerschapstest heb gehad, zo blij dat ik zo snel na de MA weer zwanger ben.

19. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Wendy wat super! Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat deze baby een plakbaby is!!!
    Hoop dat je er ook van kan genieten!

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh wat geweldig Wendy. En zo snel! Nu hopen op een goede plakker. Wanneer is je eerste echo of heb je nog geen afspraak gemaakt?

Deel Deze Pagina