Dank je wel. Ben totaal in shock dat het zo snel weer raak is. Ik moet zeggen dat ik er nu een beter gevoel bij heb als de vorige zwangerschap. Ik heb nog geen afspraak gemaakt zit ook nog maar op 11 DPO, maar ik mag zoiezo met 6 weken een echo in het ziekenhuis maken dus dat is wel erg fijn
Gefeliciteerd Wendy!! Zon leuk dat het hier even deelt! Op naar een goede echo, en een gezonde baby!😍
Vanmiddag geslachtsecho gehad. Het was voor de dame die het deed heel duidelijk. Toen zij het uitlegde zag ik t ook. Het is een jongetje! Echt super leuk!!!! Ik kon het bijna niet geloven, de laatste tijd had ik echt het gevoel dat het een meisje zou zijn. We zijn er heel blij mee (maar met nog een meisje waren we even blij geweest). Dus nu kunnen we ons echt op namen gaan richten, en verder gaan met het inrichten van het kamertje.
Super AJO gefeliciteerd! Volgens mij echt een jongens clubje hier. Wie hebben er nu allemaal al een geslachtsecho gehad? Ik 2 januari pas. Maar ben zoooo nieuwsgierig. Haha
Hier ook een jongetje inderdaad. Wat fijn dat het zo snel gelukt is Wendy! Gefeliciteerd! Het is een beetje stil maar huis kopen en huis verkopen en drukte op mijn werkt slokt al mijn tijd op. Maar even doorzetten. Straks lekker twee weekjes vakantie.
Lekker 2 weken vrij. Ik heb pas weer vakantie als mijn verlof begint haha. Zo. Nou het stucwerk in de babykamer is nu net klaar. Mijn man gaat als het goed is van het weekend het plafond witten. Ik wordt steeds enthousiaster 😆😇
hey wendy wat super gefeliciteerd en wat snel weer wij hadden dit geluk ook hopelijk gaat het nu goed. imona ik had vorige week ook deze klachten van steken en dat is volgens de verloskundige bandenpijn en het weker worden van de bekenbodem. ik heb echt 2 dagen het wat rustiger aan gedaan en nu gelukkig geen last meer. wij weten ook niet wat het word jongetje of meisje?? volgens mij zijn wij ook de enige die het niet willen weten en ons laten verrassen tot de bevalling.
Misschien een maf vraagje.. maar... krijgen jullie ook zo veel haartjes op je buik? Ik lijk wel een vent haga.
Ja heel normaal Imona! Had dat bij de eerste en nu ook weer, het rare paar dagen na de bevalling waren alle haartjes weg!👌🏻
Vandaag wiegje gekocht Weekend gaan we maxicosi kopen Jullie nog wat gehaald of gekocht? Misschien is dit raar maar ik denk iedere keer dat het nog te vroeg is om spullen te halen hebben jullie dit ook
Okee bloempje. Ja ik heb donker haar. Dus die haartjes zijn ook Donker haha. Heb bijna meer haar dan mijn man op zijn buik. Haha. Zou me rot bijna voor schamen bij de VK... Of kan ik ze gewoon weg scheren ofzo of wordt het dan erger? @noaroosje Super leuk! Ik heb dat niet hoor dat ik het te vroeg vind. Wacht nu wel tot ma de 20 weken echo om meer te halen. Maar meer omdat we dan het geslacht weten en dan gericht kunnen gaan kopen.
Ik heb heel licht blond haar, 'maar de haartjes op m'n buik zijn echt donker😂.. ik heb ze de vorige keer en nu ook niet weggeschoren, vrees echt als ik t weg scheer dat het 4x zo erg terug komt.. @noaroosje nee hoor is niet te vroeg! Lekker je eigen gevoel er in volgen. Hier is ook al alles besteld en gedaan. Vanmiddag is onze nieuwe kinderwagen geleverd! Word zo blij van al die baby spulletjes haha.
Wij twijfelen ook nog over welke kinderwagen. Welke hebben jullie dames, of welke gaan jullie aanschaffen? Ik twijfel over de Bugaboo, ik vind de Joolz ook erg mooi, maar erg duur. Ik zit nu in het ziekenhuis voor de glucose test. Het verschrikkelijk vieze drankje heb ik op. Nu moet ik nog ruim 1,5 uur wachten, dan weer bloedprikken en dan eindelijk pas eten.
We hadden voor de eerste een bugaboo, zoveel spijt van gehad ik ben vrij groot en liep echt krom achter de wagen. Deze verkocht en gisteren hebben we onze joolz day binnen gekregen. Gelijk ff rondje getest met onze zoon, wat een heeeeerlijk ding! Hij is zeker best prijzig maar echt z'n geld waard!! Succes Ajo!! Nog ff doorbijten...