Vraagje afgelopen dagen voelde ik het kindje voelde net of er een veertje in mijn buik zit die tegen mijn buik aan gaat sinds gister voel ik niks meer. En geen pijn meer nog wel moe. Hebben jullie ook dagen dat jullie niks voelen ?
Wij hebben een mutsy urban Rider. Ik vond hem wel heel fijn met testen. Vooral ook omdat het onderstel mee beweegt in de bochten. Ik heb de baby nog niet gevoeld. Maar geloof dat je dat nu nog niet elke dag hoeft te voelen hoor. Ligt er maar net aan hoe hij ligt denk ik.
Bij mijn dochter hadden we een Quinny BuZz, maar dat vond ik geen fijne wagen. Mutsy urban Rider zal ik ook es naar kijken. Heb de glucose test gehad. M'n bloedsuiker was nuchter 5.1, dat is wel goed. 2 uur na de test was het 7.8. Dat is precies de grens. Dus even afwachten maar. Ik denk dat het weer dieet wordt.
Noaroosje is normaal dat je hem dan wel dan niet voelt. Geen paniek! Ik voel deze baby al sinds 14 weken, maar sinds n week of ander half dat ik hem echt heel de dag door voel. Deze is zoooveel drukker als onze zoon! Kindjes kunnen nu nog helemaal draaien en doen he, dus kan goed zijn dat jullie ukje nu precies verkeerd om ligt dat ie naar je rug trapt!
Hoezo moest je nu eigenlijk de glucose test doen? Heb je die bij de eerste ook gehad? Wel enigszins fijn dat je precies op de grens zat..!
Vanwege mijn overgewicht heb ik meer kans op zwangerschapsdiabetes. En bij mijn dochter heb ik de test ook gehad met 26 wk en toen bleek dat ik zwangerschapsdiabetes had. Wat overigens met het dieet prima onder controle was. De kans is heel groot dat ik het deze zwangerschap weer heb.
Ja dat klopt quinny buzz is ook geen fijne aangezien ze maar 1 voor wiel hebben maar die buzz xtra heeft er 2 Agh ja morgen nog even rondje maken bij een babywinkel dan wordt het toch echt wel tijd om 1 uit te kiezen
Nou dames. Het kamertje is zo goed als klaar. Vannacht de verf laten drogen. Misschien morgen nog een laag er over. En dan kunnen we gaan inrichten en decoreren😍
Leuk imona dat is altijd het leukste werk om te doen haha. Ik heb net even uurtje geslapen nu een barstende koppijn dit heb ik altijd als even een middagdutje doe. Wie heeft dit nog meer en wat doen jullie er tegen?
Ik 1 x per week op dinsdag. Waarom op dinsdag? Geen flauw idee hahah. Meiden. Zoals beloofd de eerste foto van het kamertje! Het moet nog wel wat opgeleukt worden. Maar de meubeltjes staan. Ga vanavond de spulletjes die ik al heb er in leggen. Ik ben zo verliefd!
Het lijkt op de foto heel klein. Maar het is best groot. Ik sta zelf in de hoek van de kamer. Daar komt nog een grote fauteuil te staan.
Kamer ziet er groot uit imona Onze kamers zijn helaas wat kleiner behalve onze slaapkamer die is groot en de huiskamer