eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ja doe ik meiden! Zal morgen even een update hier plaatsen. Baby is op dit moment vrolijk van links naar rechts aan het trappen, neemt weer iets van zorgen weg!😍

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Succes bloempje morgen. Laat idd weten hoe het is gegaan.

We zijn nog niet verder gegaan. Eerst het geslacht afwachten.

Ik ga nu wel last krijgen van die banden. Als ik een poosje hen gezeten en ik ga staan dan voel ik ze gewoon oprekken. Of als ik snel opsta ineens een steek ofzo.

Had gister avond ook echt past van mijn onderrug. Zo'n menstruatie/stijf gevoel.
    Zal er allemaal wel bij horen.

Wat me ook opvalt is als ik in bezig op mijn zij dat ik wakker wordt van pijn in mijn linker heup. Maakt niet uit of ik links of rechts lig. Heb er alleen geen last van als ik op mijn rug lig..

Allemaal vragen voor de verloskundige vrijdag

3. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Bloempje succes vandaag!!!
    Heel erg benieuwd naar jullie ervaring.

4. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Imona dat zou heel goed bandenpijn kunnen zijn.
    Eventueel fysio raadplegen, heb ik zelf wel baat bij.

Gisteren maar begonnen op de sportschool, nu ik niet meer paard kan rijden gaat mijn conditie ook snel achteruit:$
    Heb bij mijn vorige zwangerschap niets gedaan, wil nu iets fitter blijven als het lukt;)
    Morgenavond zwangerschapsyoga, daarnaast 2 X per week klein rondje trainen.

5. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ons zoontje is nog steeds ziek:(
    Jammer wilden leuke dingen doen deze week ivm vakantie van papa maar komt niet zoveel van terecht vrees ik. Zo sneu....

Voelde de baby gisteravond heel duidelijk heen en weer trappelen maar mijn man kan het niet voelen nog.

6. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Net terug van onze 20 weken echo. Kindje ligt goed voor op z'n groei, net z'n broer die lag ook altijd voor haha! Moeten met 30 weken wel nog een keer terug komen want 1 nierbekkentje was 1mm te groot, wat heel vaak voorkomt bij jongens. Niks om zorgen over te maken gelukkig! Echt zo opgelucht nu. Laat het maar snel mei zijn😍

Doppie, hier ook n ziek kereltje wilt alleen maar op de bankhangen en slapen.. Zo zielig als zon kleintjes ziek zijn!

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wat fijn dat je een goede echo had. Toppie!

Wie heeft de volgende 20 weken echo?

Veel sterkte met jullie zieke kindjes.

8. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Wat fijn Bloempje! Lekker genieten!

9. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn bloempje gelukkig dat alles goed is gegaan
    Wij hebben hem volgende week

10. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Bloempje wat fijn!!!! Heerlijk die 'zekerheid' lekker verder genieten.

11. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Och en ook een ziek kindje bij jullie, beterschap!!!
    Hier nog steeds geen verbetering.
    Nu alweer 10 dgn op en af koorts, snotteren, hoesten, een dagje spugen, en sinds 3 dgn zijn oortjes:(
    Het zal zo'n vaart niet lopen en het heerst erg maar ik ga morgen tóch maar naar de HA, just in case...
    Even longen laten luisteren en oortjes laten kijken.

12. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wij gaan as donderdag voor de 20 wkn echo.

13. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Dank jullie wel dames :)!

Doppie zo zielig he?! Hier nu ook al een 3tal dagen koortsig, net nog een sinaspril gegeven.. vandaag heeft ie wel weer voor het eerst goed gegeten en gedronken sinds afgelopen zondag. Duimen dat de kleintjes beter zijn voor de kerst! Lijkt me dat sneu als ze zich met kerst nog zo rot voelen.. meneer hier ligt inmiddels prins heerlijk langs me te slapen in bed, ondanks dat ie nog 'maar' ander half is vrees ik dat het voor papa vanacht het logeerbed word, kan die knul een plaats in beslag nemen haha.

Op naar nog meer goede 20 weken echo's 😍

14. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Beterschap voor jullie kindjes! Er heerst idd van alles. Goed om toch even de huisarts te laten checken als het al zo lang duurt.
    Mijn dochtertje is weer helemaal opgeknapt gelukkig, maar ze heeft ook 3-4 weken gekwakkeld.

Wij hebben 11 januari pas de 20 welen echo.

15. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Doppie hoe was het bij de huisarts? Meneer hier zit ineens helemaal onder de rode plekjes. Arm kind zo vlak voor kerst, voor de zekerheid morgen een afspraak gepland bij de huisarts. Lijken me geen waterpokken, zijn geen blaasjes echt gewoon rode plekjes😓.

er heerst echt van alles he Ajo?!

Zag net op het schema van onze baby trouwens ook z'n gewichtje dat is al bijna 300 gram!😍

16. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Na een zware nacht vanmorgen ineens weer wat fitter, koorts weg.
    Vies oortje gisteren misschien toch druk eraf.
    Ben daarom niet geweest bij de HA!
    Las het bericht van AJO misschien hier hetzelfde getob en moet ik het nog even aanzien.

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dames. Ik krijg nu toch het idee dat ik de baby ga voelen.
    Ik voel het nu 3 dagen achter elkaar. Zomaar 1 x op een dag ofzo. De eer gisteren een soort 'trekkend spiertje' gisteren een klein duwtje en nu net een borreltje.

Het zijn zomaar hele kleine dingetjes maar ik herken het niet als darm gerommel of banden pijn oid. Dus moet het de baby wel zijn.

Erg leuk dit. Hopen dat het nu steeds duidelijker gaat worden.

18. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ik heb volgende week donderdag de 20 weken echo, dan ben ik precies 20 weken. Hebben jullie 'm allemaal eerder dan 20 weken?
    Succes allemaal met de zieke kindjes en fijne feestdagen!

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik met 19 weken en 2 dagen op 2 januari

20. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ja wij waren indd eerder als 20 weken. Baby ligt kwa groei wel op dik 20 weken.

Net met de oudste bij de spoedpost geweest, m'n arme kereltje heeft de vijfde ziekte😓.. Morgen moet ik zelf bloed laten prikken en dan over 2 weken weer om te kijken of ik er immuun voor ben, brengt risico's met zich mee voor de baby.. wat een gedoe zo vlak voor de kerst!

Deel Deze Pagina