eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    @Imona: dat klinkt wel als het voelen van de baby! Bijzonder he!? En dan wordt het vanzelf steeds sterker en duidelijker.

@Bloempje: wat vervelend! Hoop voor jou dat je het zelf als kind ook hebt gehad, dan heb je antistoffen. Maar idd heel rot zo vlak voor Kerst!

Zag ergens op internet dat ik Noord-Holland ook het RS-virus heerst. Er zijn zoveel mensen ziek. Hopelijk knappen alle kindjes snel op'

2. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Bloempje wat sneu voor de kleine man en ook wel waardeloos voor jezelf!
    Ik heb zelf geen waterpokken gehad, schijnt ook een hele toestand te zijn mocht onze kleine man ze nu krijgen :$
    Ga voor je duimen dat je al antistoffen hebt.

Imona leuk!

AJO ik las het idd ook, hier geen diarree etc; vanavond wel weer 38.7
    Hij is verder wel redelijk goed te pas wil alleen amper eten en is drammeriger en wat meer hangen.

82Noor wij hebben de echo al op 18+3, dacht dat het ZH fout had gemaakt maar ze doen de 20 wkn echo vanaf 18 wkn.

Morgen is het voor ons zover, ga nu gauw slapen, hoop dat ik niet teveel ga woelen en dat de kleine man rustig slaapt.

3. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Doppie ja klopt! Zul je altijd zien dat ze zoiets op een nog slechter moment krijgen als dat het onder normale omstandigheden al zou zijn.. Zo maar gelijk bloedprikken dan zijn we er vanaf..

Wat gaan jullie eten met kerst? Hier echt koosinspiratie-loos normaal lekker biefstukje of rauwe ham.. Hm ja dat zit er dus niet echt in haha!

Imona dat klinkt wel echt alsof het de baby is! Heerlijk toch. Lekker van genieten!

4. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Succes met bloedprikken!

Hier nog 1,5 uur in de zenuwen, dan hoop ik dat ik me voor niets zo druk heb gemaakt...mijn man is de rustheid zelf.

Zwangerschagsyoga was wel fijn maar ook een beetje pittig met rekken en strekken.
    Heb de boel aardig vast zitten in de rug en schouders, verhuizing en spanning denk ik ;)

5. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Spannend Doppie!! Probeer er van te genieten! 😘

6. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ik las dit net ook! Zoveel mensen/kinderen wat er ziek zijn dat ziekenhuizen gewoon vol zitten!

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Succes met de echo doppie! Ben benieuwd.

Hier een halve nacht wakker gelegen van de pijn in mijn heup. Toch echt met een kussen tussen mijn benen geslapen. Gister had ik er minder last van met kussen.
    ik weet echt niet wat het is hoor. Gelukkig k9rgen naar de vk. Dan kan ik het vragen.

Ga gewoon opzien tegen de nachten zo...

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Doppie hoe is het gegaan?

9. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Hey meiden alles was goed!!!!
    Ik ben zo vreselijk opgelucht...
    Het geslacht is alleen anders dan bij 13 wkn :D:$:D
    Was een soort van shock bij 13 wkn en nu weer:p

10. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Placenta ligt wel voor de 'uitgang' dat kan nog wel optrekken, met 30 wkn nieuwe echo.

11. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    O Imona waardeloos zulke nachten, beterschap en fijn dat je morgen controle hebt!

12. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heei doppie fijn dat alles goed is gegaan
    Krijgen jullie een jongetje of een meisje ??

13. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Yeah goed nieuws Doppie! Wat een shock van het geslacht of niet😳?! Hadden jullie nog niks gekocht in n bepaalde kleur?

14. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Fijn dat alles goed is Doppie!
    Maar het geslacht anders, hoe kan dat dan? Hebben ze het dan met 13 wk niet goed gezien? 13 wk is ook wel vroeg voor geslachtsecho.

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh wat fijn dat alles goed is.

16. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Super fijn dat alles goed is. Dat ja uiteindelijk toch het belangrijkste.

Hebben jullie trouwens ook regelmatig menstruatieachtige pijn in je onderbuik met een beetje steken hier en daar?

17. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ze hebben het blijkbaar niet goed gezien, ik was zo onthutst met 13 wkn en net helemaal aan het idee gewent hahaha
    Waren toen echt overtuigd ook, wen er toch maar aan werd er gekscherend gezegd:D

We houden het geslacht wel voor ons, je weet nooit wie er meeleest hier maar just in case*sorry*
    Wisten het bij de 1e ook maar ook niemand verteld.

18. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wij hadden al wel naam etc vast staan:p
    Je weet dat er een klein risico is dat ze het niet goed hebben, maar ze was wel erg zeker :D nou niet dus....

19. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wel gehad, absoluut tot een weekje geleden wel.
    Nu lijkt het wat rustiger maar krijg vooral veel schopjes.
    Bij twijfel evt even je urine laten onderzoeken op blaasontsteking.

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja ik heb het ook af en toe inderdaad. Maar echt aan de zijkanten en soms mijn rug.

Ga nu de baby echt wel voelen. Herken nu het gevoel. En merk dat ie het drukst js rond etenstijd s avonds.

Vanmorgen ook een plopje gevoeld en vanmiddag toen ik op de bank zat ook. En vanavond rond etenstijd op mijn werk. Ik voel het het beste als ik rechtop zit op een stoel.

Deel Deze Pagina