@Imona: dat klinkt wel als het voelen van de baby! Bijzonder he!? En dan wordt het vanzelf steeds sterker en duidelijker. @Bloempje: wat vervelend! Hoop voor jou dat je het zelf als kind ook hebt gehad, dan heb je antistoffen. Maar idd heel rot zo vlak voor Kerst! Zag ergens op internet dat ik Noord-Holland ook het RS-virus heerst. Er zijn zoveel mensen ziek. Hopelijk knappen alle kindjes snel op'
Bloempje wat sneu voor de kleine man en ook wel waardeloos voor jezelf! Ik heb zelf geen waterpokken gehad, schijnt ook een hele toestand te zijn mocht onze kleine man ze nu krijgen Ga voor je duimen dat je al antistoffen hebt. Imona leuk! AJO ik las het idd ook, hier geen diarree etc; vanavond wel weer 38.7 Hij is verder wel redelijk goed te pas wil alleen amper eten en is drammeriger en wat meer hangen. 82Noor wij hebben de echo al op 18+3, dacht dat het ZH fout had gemaakt maar ze doen de 20 wkn echo vanaf 18 wkn. Morgen is het voor ons zover, ga nu gauw slapen, hoop dat ik niet teveel ga woelen en dat de kleine man rustig slaapt.
Doppie ja klopt! Zul je altijd zien dat ze zoiets op een nog slechter moment krijgen als dat het onder normale omstandigheden al zou zijn.. Zo maar gelijk bloedprikken dan zijn we er vanaf.. Wat gaan jullie eten met kerst? Hier echt koosinspiratie-loos normaal lekker biefstukje of rauwe ham.. Hm ja dat zit er dus niet echt in haha! Imona dat klinkt wel echt alsof het de baby is! Heerlijk toch. Lekker van genieten!
Succes met bloedprikken! Hier nog 1,5 uur in de zenuwen, dan hoop ik dat ik me voor niets zo druk heb gemaakt...mijn man is de rustheid zelf. Zwangerschagsyoga was wel fijn maar ook een beetje pittig met rekken en strekken. Heb de boel aardig vast zitten in de rug en schouders, verhuizing en spanning denk ik
Succes met de echo doppie! Ben benieuwd. Hier een halve nacht wakker gelegen van de pijn in mijn heup. Toch echt met een kussen tussen mijn benen geslapen. Gister had ik er minder last van met kussen. ik weet echt niet wat het is hoor. Gelukkig k9rgen naar de vk. Dan kan ik het vragen. Ga gewoon opzien tegen de nachten zo...
Hey meiden alles was goed!!!! Ik ben zo vreselijk opgelucht... Het geslacht is alleen anders dan bij 13 wkn Was een soort van shock bij 13 wkn en nu weer
Yeah goed nieuws Doppie! Wat een shock van het geslacht of niet😳?! Hadden jullie nog niks gekocht in n bepaalde kleur?
Fijn dat alles goed is Doppie! Maar het geslacht anders, hoe kan dat dan? Hebben ze het dan met 13 wk niet goed gezien? 13 wk is ook wel vroeg voor geslachtsecho.
Super fijn dat alles goed is. Dat ja uiteindelijk toch het belangrijkste. Hebben jullie trouwens ook regelmatig menstruatieachtige pijn in je onderbuik met een beetje steken hier en daar?
Ze hebben het blijkbaar niet goed gezien, ik was zo onthutst met 13 wkn en net helemaal aan het idee gewent hahaha Waren toen echt overtuigd ook, wen er toch maar aan werd er gekscherend gezegd We houden het geslacht wel voor ons, je weet nooit wie er meeleest hier maar just in case*sorry* Wisten het bij de 1e ook maar ook niemand verteld.
Wij hadden al wel naam etc vast staan Je weet dat er een klein risico is dat ze het niet goed hebben, maar ze was wel erg zeker nou niet dus....
Wel gehad, absoluut tot een weekje geleden wel. Nu lijkt het wat rustiger maar krijg vooral veel schopjes. Bij twijfel evt even je urine laten onderzoeken op blaasontsteking.
Ja ik heb het ook af en toe inderdaad. Maar echt aan de zijkanten en soms mijn rug. Ga nu de baby echt wel voelen. Herken nu het gevoel. En merk dat ie het drukst js rond etenstijd s avonds. Vanmorgen ook een plopje gevoeld en vanmiddag toen ik op de bank zat ook. En vanavond rond etenstijd op mijn werk. Ik voel het het beste als ik rechtop zit op een stoel.