Zo. Nou. Ik kan oprecht zeggen dat onze kleine goed verwend is deze kerst. 3 boxpakjes. 1 romper. 1 shirt. 1 broek. 5 paar sokjes. 1 paar slofjes. Slab. 2 knuffels. 1 rammelaar. 2 spenen. 1 pak luiers. 1 pak droge babydoekjes. 1 pak verschoningsmatjes. 1 spenenklip. 1 spenen doosje. En een fles. Wauw.. Ik draag een poosje positiebroeken. vanaf week 14 ofzo. Blauwe aders valt nog mee. Links zie ik ze beter dan rechts maar je moet wel goed kijken. Ik heb geen idee hoe harde buiken voelen. Heb soms wel een opgeblazen gevoel. Vooral als ik dan zit. Als ik even een stukje ga lopen is het snel weer weg. Zijn jullie ook zo buiten adem als je de trap op loopt. Haha. Nu had ik al geen goede conditie.. maar dit slaat echt alles. Heb het idee dat mijn lichaam die groeiende buik niet bij kan houden ofzo..
Leuk al die cadeautjes Bij was vorige week lift een dagje stuk en k moest gaan werken toen ik boven was Pfff ik kon niet meer ik was kapot. Normaal voel ik er niks van hahaha
Ik heb heel vaak harde buiken. Zelfs naar se Vk geweest vrijdag en moet het een beetje rustig aan doen. Het voelt bij mij alsof er een bal wordt opgeblazen in m'n buik en die trekt dan even helemaal strak. Hij voelt dan ook echt harder. Beetje onaangenaam gevoel. Daarnaast best veel beetje menstruatieachtig gevoel in mijn onderbuik maar dat zijn m'n banden volgens de Vk. Nu wel al een paar dagen last van maar denk dat mijn baarmoeder een groeispurtje maakt oid. In ieder geval voel ik het kleintje nu elke dag en m'n vriend heeft hem ook al gevoeld. Heel leuk! Fijne tweede kerstdag! En leuk al die cadeautjes!
ok dank je bloempje, ik heb verder geen klachten met plassen dus lijkt me niet een blaasontsteking, ik heb het alleen als ik echt druk ben geweest en ga dan rustig zitten. de trap op lopen echt helemaal buiten adem en dan te bedenken dat ik tot 12 weken zwangerschap gewoon 10 km hardliep binnen een uur. nu doe ik alleen een beetje fietsen en crosstrainen op de sportschool maar tjee zeg wat gaat de conditie snel achteruit.
Haha. Nou ben toch blij dat ik niet de enige ben die van een trap buiten adem is haha. Mijn eigen trap gaat nog wel.. maar de trap op mijn werk is lekker steil. Oh wat een drama is dat. Wahah
Met al die presentjes hoef je straks er niets meer bij te kopen. Conditie heb ik inderdaad ook niet meer. Alles voor een goed doel!
Gisteren ook nog cadeautjes gehad van mijn moeder. Ben een kilo aangekomen met de kerst. Maar ja. 3 dagen flink gegeten ook. En jullie?
300 gram aangekomen in 19 weken tijd. Ons ukje woog met de laatste echo al bijna 300 gram, dus het is echt alleen baby gewicht.. bij de eerste ook amper aangekomen, toen woog ik 2 dagen na de bevalling minder als voordat ik zwanger was. Conditie.. dat is zon dingetje haha.. als ik de trap omhoog loop met zoonlief moet ik daarna serieus ff gaan zitten😂😂.
Pff. Tref net mijn tamme vogeltje die ik al 4 jaar heb dood aan op de bodem van haar kooi.. Nooit gedacht zo van slag te zijn over een Verenbaal.. maar ben toch al een halve avond aan het brullen... Maar hopen dat ze snel is gegaan en dat ze niet te lang heeft hoeven lijden.. Inmiddels zijn de tranen op. Oh maar wat vind ik dit rot zeg... Kon alles met dat beestje. Zelfs samen onder de douche en samen uit een bakkie ijs eten. Gek beestje.. maar nu is ze er niet meer Sorry voor mijn emotionele gespuis. Maar moet het even kwijt.. Rip. Speedy...😭😭😔
Sterkte met het overlijden van je vogel. Ik hecht me ook heel erg aan mijn huisdieren, toch ook een deel van het gezin. Deze vrijdag mogen we voor de 20 weken echo. Is er hier ook iemand die ervoor gekozen heeft om het niet te laten doen?
Ja ach. Niks aan te doen.. Was vooral verbaasd dat ik er zo van overstuur was. Gelukkig was mijn man wel zo aardig me te troosten ipv uit te lachen. Haha. Voelde de baby vanmorgen echt super duidelijk! Nog niet zo goed gevoeld. Voelde echt als lava wat langzaam borrelt. En duwen enzo. Echt geweldig! Leuk zeg al die echo's dicht bij elkaar. Wie was nou wanneer? .iemand morgen. Iemand vrijdag. Ik zelf maandag en nog iemand op dinsdag.
Dankjewel Imona! En wat rot van je vogeltje! Ik heb twee katten. Zou het vreselijk vinden als daar wat mee zou gebeuren dus ik snap het helemaal. Heel veel sterkte. Ben best een beetje zenuwachtig voor morgen. Moeten gelukkig al om 9 uur. M'n schoonmoeder gaat ook mee. Nu duimen voor goed nieuws.
Ja. Nu was het een vogeltje.. Heb ook nog een hond en een paard. Weet niet wat ik zou doen als daar iets mee gebeurd.. Echo zal toch wel goed zijn zeker? Heb gelezen dat het maar zelden voorkomt dat een 20- weken echo zodanig mis is dat het einde verhaal is. Wist je al wat het wordt? Of ga je dat morgen vragen? Wel fijn dat je al zo vroeg mag. Ik moet maandag ook om 9.10