Vanochtend afspraak gehad bij de diëtiste en de gynaecoloog, omdat m'n bloedsuiker op de grens was bij de test. Moet nu weer het dieet voor zwangerschapsdiabetes gaan volgen. Bij de gyn ook nog even een echo gehad, hartje gehoord. Dat had ik niet verwacht, maar was natuurlijk heel leuk. Morgen ook nog afspraak bij mijn eigen verloskundige. De 20 welen echo heb ik pas 11 januari. Hoe is het gegaan Noor?
Oh dat is wel vervelend zo'n dieet.. naja je weet waar het voor doet. Wel leuk dat je het hartje nog even kon horen.
Yesss!! Alles was goed! Echo duurde ruim 45 mij want het is een beetje een dwarsligger maar echt alles zat erop en eraan en alles is precies gemiddeld. Zo'n opluchting! Hebben nu een hele mooie bugaboo gekocht uit vreugde, Hahaha..
fijn noor gelukkig alles goed. ik mag dinsdag om 15.45 uur pas lange dag. en spannend. noaroosje succes morgen
Ok heel veel succes! Alles is vast ook goed. Spannend he... ben ook weer blij dat het achter de rug is. Nu over 4 weken de suiker test en pas weer een echo met 30 weken dus is weer geduld hebben.
Wauw. Voel nu de kleine echt goed bewegen. Voelde het eerder al wel. Maar dat waren meer spelden prikjes. Maar gisteren voelde het echt als langzaam kokende lava. Van die grote bellen. En nu is ie echt actief. Van die bubbeltjes/plopjes. Zoooo leuk. Echt genieten dit. Durf haast niet te bewegen. Dalijk stopt de kleine er mee. Haha.
Mijn gevoel zegt een jongetje en gevoel van mijn man een meisje haha spannend Ik laat het jullie straks weten tot dan