Nou de echo was helemaal goed. Alleen het lag er niet heel goed voor om het hartje en de achterschors van de hersenen goed te beoordelen. Dus we moeten de 16e nog een keer terug om dat nog een keer goed te beoordelen. Maar zoals ze het nu grofweg kunnen zien is het allemaal In orde. En wij krijgen ook een jongen. Ben zo blij!
hey geweldig dat alles goed is nog twee dingetjes bekijken maar dat zal ook vast goed zijn. en weer een jongetje hahaha zijn er nog meisjes in deze groep??
Wat fijn Imona! Een keer terug om nog eens te kijken is nooit weg haha. Deze groep kleurt wel echt letterlijk blauw😂😂. Benieuwd hoeveel baby's de zelfde naam krijgen!
Nee geen 1 wat bekend is haha. Mischien een vd dames wat het als verrassing houden of het nog niet weten, rest allemaal jongens!
ja daar ben ik er een van wij willen het niet weten morgen de echo om 15.45 uur pffff nog even wachten ga zo maar eens de kerstboom opruimen misschien helpt dat.
Succes morgen Jadie! Laten jullie trouwens een 3D echo doen? Wij hebben dat bij de eerste niet gedaan.. Twijfel nu heel erg of we het wel zullen doen 🙈
Wij wilden dat eerst wel. Maar bij ons in het ziekenhuis doen ze dat niet. Puur omdat ze daar geen tijd voor hebben. Zou nog wel naar een privé kliniek kunnen gaan maar dat vind ik dan weer niet nodig. Haha
Onze vk doet het ook niet, volgens mij kan hun apparaat dat ook niet. Maar waar wij de 20 weken echo hebben laten doen, zei kan dat wel.. Toen we daar in de wachtkamer zaten, zagen we allemaal van die 3D fotos hangen. Zag er toch echt wel heel mooi uit haha.. Denk toch dat ik gewoon een afspraak ga plannen.. Zo benieuwd of deze uk op z'n grote broer zal lijken😍
Succes morgen Jadie! Wij gaan geen 3D echo doen. Waar ik de geslachtsbepaling echo heb laten doen kan het wel, maar die mevrouw gaf al aan dat het door mijn overgewicht en de placenta aan de voorkant waarschijnlijk niet goed zal lukken. Ik was het al niet van plan, en nu dus helemaal niet
Hey meiden kon niet op het forum komen/inloggen heel raar!!! Wilde reactie plaatsen lukte niet daarna kon ik niet meer inloggen raaaaaar Maar wat een goed nieuws van iedereen en wat een hoop jongetjes, zijn jullie al met namen bezig? Hier ook de zwangerschapsvitaminen. Jadie succes morgen Imona nog een keer terug, extra keertje kijken Gecondoleerd met je vogeltje. Kamertje moet ik nog aan beginnen. Zoontje was/is weer ziek oorontsteking ander oortje. Heb verwijzing gekregen voor de kno arts na enig aandringen. Duurt mij te lang inmiddels, zo sneu, kan vrijdag al terecht.
Ik vind zo'n 3D echo er heel vaak een beetje eng uitzien dus ik denk dat wij dat niet doen. Wil misschien nog wel een keer een pretecho tussen de 20 weken echo (net gehad) en de 30 weken echo maar dan in 2D. Wat zielig voor je zoontje Doppie!
Oh zo sneu arm ventje.. Ja vind het helemaal niet erg om nog een keer te kijken haha. Maak me ook totaal geen zorgen. Heb net met mijn beste vriendin de eerste pakjes gehaald. Had van maat 50/56 alleen maar rompers en boxpakjes. Heb nu een 2 vestjes. 2 broekjes en een truitje gehaald. De eerste keer dat ik zelf ben ga shoppen voor onze kleine man. Wij hebben al een naam voor onze kleine. We waren er meteen verliefd op. We zijn het alleen nog niet helemaal eens over de schrijfwijze. Vinden jullie het leuk om de namen hier op het forum te delen? Jadie. Succes straks. Ben benieuwd.