Wat zielig Doppie! Heel veel beterschap voor je kleine ventje.. Hoop dat ie snel de oude is! Naam hebben we al sinds dat we wisten dat we nog een kindje mochten verwachten. Geen typische naam wat in de top 10 van namen staat, dat vinden wij helemaal niks. Imona heeerlijk he shoppen😍. Zo verliefd op al dat kleine grut. Jadie Hoelaat mag je voor de echo?
Beterschap met je zoontje, Doppie. Wij zitten al een flinke tijd over namen na te denken. Ik weet vooral hoe ik het niet wil noemen. Het is nu wel 50% gemakkelijker, want nu hebben we er al een geslacht bij. Nog maar even hopen op een briljante ingeving. Het lijkt mij ook wel leuk om te gaan winkelen voor de kleine, vooral een uurtje naar zo'n grote babywinkel lijkt me tof. We zijn al een flinke tijd bezig met huis opruimen (minder spullen krijgen). Het voornemen is om me aan een samen opgestelde baby uitzetlijst te houden.
Voor het ene geslacht waren we er 100% uit Maar ja... dat blijkt even anders hahahaha Lukt nog totaal niet om te schakelen zo stommm!!!! Hebben nu nog helemaal niets, geen enkele voorzet ook
3 D echo vond ik helemaal niks bij mijn zoontje! Nu twijfel ik heel erg. Nu ligt placenta ook achter ipv voor en weet ik dat dit ons laatste wondertje op komst zal zijn. Overweeg het nu wel, maar ga eerst nog even zoeken naar wat filmpjes op i-net.
Ik heb vanochtend de babyspullen uitgezocht die we hebben bewaard van mijn dochtertje. Rompertjes, sokken en wat neutrale pakjes. En hydrofielen etc. Wordt wel steeds echter zo. Ik heb nog niks zelf gekocht. Ik wil toch wachten tot na de 20 wk echo, een bevestiging dat het echt een jongetje is. Volgende week woensdag hebben we de echo, dus ik moet nog even geduld hebben. Namen zijn we nog niet over uit. Wordt waarschijnlijk geen top10 naam. De betekenis is voor ons erg belangrijk.
Oh wij hebben gewoon een naam genomen die leuk klinkt. Ben niet bang dat iemand mee leest dus kan het er wel opzetten. Onze knul gaat 'Roan' heten.
we zijn weer thuis de echo was helemaal goed wat een opluchting. lekker uit eten geweest om het te vieren. placenta ligt voor en iets te dichtbij de uitgang. moet 2 cm zijn en bij mij is het 1,5 cm. dus met 34 weken een echo om te kijken of die verder weg ligt (wat ws gewoon gebeurt) anders wordt het een keizersnede. we weten het geslacht niet maar ik denk nog steeds een meisje. nu eindelijk mag ik shoppen😄
Gefeliciteerd jadie fijn om te weten dat alles goed zit. Hopelijk schuift je placenta nog wat omhoog.
Fijn jadie dat alles goed is gegaan. Ik heb nu sinds maandag kindje niet gevoelt Gister avond hartje geluisterd dat is gelukkig goed Moet ik me zorgen erom maken ????
Fijn Jadie nu genieten! Leuke naam Imona, spreek je het uit zoals je het schrijft? Noaroosje nee kindje zal wel gedraaid zijn, als je het hartje gewoon hart is er geen reden tot paniek! Probeer eens op je linkerzijde te gaan liggen, dat gaf de vk mij altijd als tip van de eerste als ik hem niet voelde.
Ja je spreekt het uit zoals je het schrijft. Nu wil ik graag de spelling Roan. Maar mijn man rohan. Maar wel de uitspraak van Roan. Ben ik het niet mee eens. Moet hij dalijk de rest van zijn leven zijn naam spellen of wordt het verkeerd uitgesproken. Maar daar komen we wel uit.
Bij mij ligt de placenta van achteren, maar ik voel het nog niet. Of misschien toch wel, maar mijn darmen zijn ook wel altijd erg beweeglijk dus dan twijfel ik toch. Ik denk dat de baby ook niet altijd actief kan zijn, baby's slapen ook enorm veel toch? En als de baby slaapt zullen we er sowieso wel niet zoveel van voelen. Ik merk trouwens dat ik bij een verloren moment, en als niemand kijkt, even over mijn buik aai. Mooie naam hebben jullie uitgekozen, Imona!
Als ik Rohan lees dan spreek ik dat indd heel anders uit beetje als roo'han, roan vind ik stoerder! Goudin je voelt het kleintje vast snel! Baby's van deze leeftijd bewegen gemiddeld 200x per dag, maar dat is ook wanneer we slapen en bezig zijn dus dat merk je niet. Voor de dames wat al een kindje hebben merken jullie verschil tussen bewegingen van deze baby en jullie andere kindjes? Mijn eerste was echt een rustige baby, moest er echt opletten dat ik hem voelde bewegen, nu is dat met deze uk wel anders! Lijkt net een kung-fu baby.
ik voel nog helemaal niks placenta ligt ook voor. en dat terwijl tijdens de echo gisteren de kleine zo actief was is zelfs helemaal gedraaid en ik heb er niks van gemerkt. volgens de gyn was dat heel normaal be j net 20 weken als de placenta achter zou liggen zou je de kleine voelen maar niet vaak en niet elke dag. volgens haar komt dat pas echt op gang bij 24 weken. dus alles wat je eerder voelt zijn cadeautjes van je ukkie. ik zou me dan ook zeker geen zorgen maken
Wij hebben ook een kung-fu baby geloof ik... Bij de 1e placenta voor, nu achter, is en wereld van verschil. Dat je even niks voelt en wel hartactie hebt lijkt me voldoende geruststelling. Hier ook een dag niets gevoeld maar heb geen doppler. Dag erna werd ik helemaal beurs getrapt Bij de 1e voelde ik het pas op 24 wkn. Imona leuke naam! Al zou ik voor ROAN kiezen zonder H!!!! Jadie wat heerlijk dat bij jullie ook alles goed is, lekker shoppen!
Whaa volgens mij voelde ik de baby aan de buitenkant! Mijn hand lag toevallig op die plek. En de kleine schopt en ik voelde het tegen mijn hand! Hoe gaaf is dat!
Last van maagzuur heb ik niet. Ik heb het idee dat deze baby rustiger is dan mijn dochtertje was. Mijn dochtertje was erg druk in mijn buik, en nog steeds is ze heel beweeglijk. Als ze zich goed voelt is ze altijd aan het dansen en zingen. Ben weer geveld door een flinke verkoudheid. Heel mijn hoofd zit vol, m'n oren zitten dicht, hoesten en snotteren. Voel me echt niet lekker.